Spring naar bijdragen

Maandag 28 januari! :D


Leeuw

Aanbevolen berichten

poging tot siesta lukte niet , zou de spaanse in mij aan het verdwijnen zijn .
houtje zoveel herkenning weer in je bericht , ik dacht ook regelmatig als ik met mijn ma ergens was aub wereld slik mij in ;-(
longfotos doe ik morgen binnen vandaag te veel aan mijn bolleke ,het is 17 uur en ben zelf nog niet onder den douche geweest bweuks .
zal maar eerst het vuurtje gaan opzetten en hier een beetje in het huishouden doen voor ik mijn ontslag krijg ;)
tot subiet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

CPAS,

Dank je wel voor de goede raad. Het zijn hele gevaarlijke snoepjes en inderdaad ontzettend verslavend.
Maar M deed niets voor mij maar ik val nature niet gemakkelijk in slaap. Tijdens mijn opname kon ik prima slapen zonder slaapmiddelen maar later hebben de psychiater en ik uitgeknobbelt dat dat kwam door pure uitputting. Mensen praten vrij gemakkelijk tegen mij en dus kreeg ik de meest afschuwelijke verhalen over mij heen. En ik liet dingen toen niet zo gemakkelijk los. Tijdens X zijn chemo gebeurde precies hetzelfde. Al hielp ik dan de boel wel met Jan. Hoogstwaarschijnlijk was ik dan ook in diepe slaap gevallen zonder Jan. Het zit in je koppie, soms.

Soms denk ik wel eens dat het net zoals met eten is, je hebt honger en in mijn geval je wilt gaan slapen, dus prop je er maar zoveel in zodat het gaat werken. Meestal na 20 minuten! Was dus ook gelukt met 1 en een beetje geduld. Ben geloof ik wat hardleers.

En dan lees ik weer over Heath Ledger en denk dezelfde hoeveelheid maar met minder weerstand en je zit in de problemen.

voel jij je beter vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Albertina,
:)

@Marjo,
Agenda voor morgen: jij je ramen lappen, ik stofzuigen (ook expres per ongeluk vergeten).

@Houtje,
Misschien 'vergeet' ik ook mijn verjaardag als ik ooit zover kom.

@Cacao,
Ik vind de koffie thuis, lekker vers gezet toch lekkerder.
UWV, ach, ik heb nog tot 31 juli recht op een WW-uitkering, dan houdt het gewoon op.
Dat scheelt me dan wel 200 euri in de maand, maar dan hoef ik niet meer te solliciteren en om de zoveel tijd op gesprek. Het zou wel prettig zijn als ik dan wat urenuitbreiding heb.
Het CWI kan er ook wat van. De aanvraag verlenging die ik in december deed hebben ze maar gedaan tot 21 februari. Zichzelf kunnen ze heel goed werk verschaffen. Voor mij hebben ze nog geen fl*kker gedaan en ik sta toch ingeschreven sinds september 2005.
Als uitkeringsgerechtigde moet je van alles en nog wat, maar zij, UWV en CWI, steken geen poot voor je uit.
Maar ook ik wind me er niet meer over op. Dat heeft toch geen zin.

@Anjo,
Ik voel me wel beter vandaag. Ondanks dat ik vannacht niet echt goed geslapen heb, had ik vanmiddag geen behoefte aan een middagdut. Dus dat is goed. Vanavond ga ik weer naar koor, generale repetitie. Dat was ik vergeten, dus heb ik het andere vanmiddag afgebeld.
Ik gebruik trouwens wel 3 M à 0,1 mg. Dit ga ik wel weer langzaam afbouwen, zodra ik 5 nachten aaneensluitend goed geslapen heb.

@Pippi,
Met wat voor leuks ben jij zo blij? Als ik dat mag vragen en jij wilt antwoorden.

@Blacky,
Siësta mislukt? Misschien ben je wel waarlijk aan het herstellen van de alcohol. Dat is toch een mooiere gedachte dan dat de Spaanse uit je lekt.

Zo nu tijd om voor het avondeten te gaan zorgen. Per slot van rekening ben ik degene die op tijd wil eten, omdat ik nog weg moet.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Cacou, wist je dat mensen die afgekeurd waren om psychische redenen daar weer als reintegratie adviseur worden gevraagd om te komen werken? Ik ken er al aardig wat. De waanzin ten top...



Méén je dat?
Dan ligt er nog een carriere voor me in het verschiet...Hell NO!!!:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

'k dacht het niet Albertina, zoveel jij bent gekort op je salaris vorige maand heb ik net ietsjes meer als uitkering..Ik heb het helemaal niet slecht, en voel me vergeleken bij anderen een rijke vrouw. Maar dit meisje gaat geen moeite meer doen in die zin. Gek hé?



Gelijk heb je...laten ze een andere gek maar gek maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

'k dacht het niet Albertina, zoveel jij bent gekort op je salaris vorige maand heb ik net ietsjes meer als uitkering..Ik heb het helemaal niet slecht, en voel me vergeleken bij anderen een rijke vrouw. Maar dit meisje gaat geen moeite meer doen in die zin. Gek hé?



Pippi ik begrijp je.......

:present: Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Albertina, neejoh. Maar begrijp je het k*t systeem na 21 jaar werken... Maar goed dat ik nog andere inkomsten heb. Niemand hoeft medelijden te hebben hoor daar vertel ik het niet om. Ik heb het goed.



Tuurlijk Pip, ik werk ook al 30 jaar, en ik ben blij dat je het goed hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoera 100 dagen.

Dag lieve forumleden. Ik heb al een tijdje niets van mij laten horen en ook niet al te veel gelezen hier. Vandaag is mijn 100e adb dag, en het bevalt nog steeds goed. De internetbehandeling is nu afgelopen, en officieel "mag" ik nu wat drinken. Eigenlijk mag ik dat vanaf 1 januari al, maar ik heb er nog geen zin in gehad, dus doe ik het niet. Nadat ik 10 jaar geleden mijn rookverslaving en dus nu onlangs mijn drankverslaving ben kwijtgeraakt , rest mij nu nog 1 verslaving : snoepen. Dat wordt de volgende uitdaging. (Ik ben nu al dire keer de mist in gegaan in 1 week tijd...:-)
Met eten kun je niet geheel stoppen, en dat maakt het gelijk al erg moeilijk. Maar goed, eens kijken hoe dit afloopt.

Ik wens jullie veel moed, wijsheid, geluk, felicitaties, schouderklopjes,troostende woordjes, complimenten, en vooral veel adb dagen toe.

Gr Meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond allen,

Ik hoop dat een ieder een goede droge start heeft weten te maken van deze nieuwe dag.
Als je er even bij stil staat, nog maar een paar uurtjes en je kunt er weer een dag bij tellen.

Karel, dat was gisteren wel héél sterk van je!

Houtje en Flipsen, gefeliciteerd! :present::D:present::):present::D:present:

Houtje, toch denk ik dat je een beter gevoel hebt nu je bij je moeder geweest bent.
Heerlijk toch dat ze alles goed kan aangeven wat ze "nodig" heeft. ;)

Doet mij er aan denken dat ik ooit iemand verzorgd heb van 106jaar. Het bekkie deed het
nog best een stem geluid dat wil je niet weten. Verders kon ze niets meer. Tja en dan al
die jaren verzorgd door je dochters die waren inmiddels bejaard. Dus als mijn moeder mij
vraagt, stop me niet in een verpleeghuis. Dan zeg ik eerlijk, je kan wel 106 worden daar
begin ik niet aan.

Pippi, jouw verhaal over je moeder deed mij echt in de lach schieten. Lijkt wel een mop.

Vandaag rustig begonnen, maar ik begon na enen te gapen en werd narrig. Niet alles ging
zoals ik het wilde. Ik wil het niet maar het overkomt mij gewoon en weet niet wat ik er mee
moet. Van narrigheid vanmiddag té veel gegeten naar mijn zin. Mijn onmatigheid steekt de
kop op. Thuisgekomen van gekkigheid niet weten wat te zullen eten. Ik lust alles, kan geen
keus maken en heb tóch al verkeerd en té veel binnen. :devil:
Keuzes maken, blijft een probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

# Marieke44, bedankt :D Dat is echt lachen. Zeuren ben ik eigenlijk wel best goed in en daar wil ik zekers van af. Ik voeg het toe aan mijn droomboek met idealen die ik nastreef. Dingen die ik mezelf wil aanleren of in gedachte wil houden om te leven.

Nu nog lekker leren schreeuwen, nog assertiever zijn. Selectief

Thanks :D

#KarelK, goed man! :D Volhouden! :D En je mag best wel heel trots zijn!

# Anjo, klopt. De pyramide is zo een essentiele basis. Ik heb gelukkig de eerste fase wel en alle andere op een stabiele relatie na. De basis in deze begint bij mezelf; dingen accepteren.

Zo, weer terug van vergaderen voor evenement... nu even eten en van 20:00 tot 00:00 werken. Ga straks weer bijlezen! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien,

Ohoh, naar voor je en ook weer zo herkenbaar heb me het hele weekend zo gevoeld, leef met je mee,
probeer iets gezonds :o te eten na al dat verkeerds. Maar dat verkeerds was vast ook wel heel lekker enneh beter beetje verkeerd eten dan jww.

Een :present:om je op te vrolijken.

;)Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meedoen, gefeliciteerd! Ik had je nog niet gelezen en deed wat lang over mijn berichtje schrijven.
Zou na het snoepen niet weer een nieuwe verslaving de kop op steken??
Afijn je gaat goed, als je geen behoefte aan alco hebt kun je het maar beter laten voor wat het is.
Voor het zelfde geld kom je erachter dat het weer uit de hand loopt met de tijd.

Anjo, gevaarlijk met die pillen van jou. En nu we het toch over snoepen hebben, is een zakje m&m's
niet wat om naast je neer te leggen. Je weet er immers toch niets van, zou je dan het verschil proeven?
Of ben ik nu way over line?

Benthe, gaat het een beetje? Ja is maandag hé, al die uitgeruste artsen met nieuwe frisse ideeën zullen weer van alles van je willen. Hier nog maar eens een vers bosje :present::present::present: en kop op hé!

Marieke, heerlijk dat jij je grrrgrrrrgrrr kwijt kan in de muziek. Jij krijgt tenminste geen last van
die overmatige eet/snoeplust.
Begrijp je best hoor, die zoon van jou is geen makkelijke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, je ziet ik neem alles héél serieus dus voorzichtig hé! ;)

En ja zo begint het met de zwak van deze onmatige, het is oppassen geblazen!!!
Een beetje verkeerd vraagt naar veel verkeerd!
De kunst is om op tijd het tij te kunnen keren anders heb ik toch van de
zomer al te veel zwembandjes. Zou deze rem nog af te stellen zijn? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leeuw, eet smakelijk, toch wel gezonde kost he? Anders hou je het niet vol, met die volle agenda van jou ;)

Stien, jezelf af en toe laten gaan, daar is niks mis mee hoor!
Dat breekt de sleur een beetje, 't leven is best nog heel moeilijk als je eenmaal nuchter bent.
Ik heb nu net mijn eten achter de kiezen, en heb alweer zin in iets zoets....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...