Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 februari

An

Aanbevolen berichten

zo ik kom even piepen en uit rusten .
heb al veel zaken gedaan verscheiddene gemeentehuizen gebeld en het nieuws tot nu toe is goed .
maar blacky moe dat eerst met eiegen ogen zien .
raar een week of iets meer boek ik mij een apartement aan zee , gisteren mail uit spanje ivm opzoeken van mijn overleden vader en een deel daarvan is aan zee te doen .
toeval bestaat niet
en dat bedenk ik mij ineens pppfff ben ik blij dat ik daar gisteren niet op ben gaan drinken , alcoholisme is een vies iets ;-(
ik ga naar de belgischje zee stien , niet zo ver vn waar ik heel klein deel van mijn jeugd door gebracht heb , ik zie mij nog lopen klein ukje met een tomaat in mijn hand over het strand , omdat mijn ouders te druk bezig waren met hun -hotel restaurant .
ik herinner mij heel goed dat ik altijd naar het velodrome ging kijken daar hadden ze zo van die hele hele rare fietsen :-)
telefoon gehad van broerke uit japan raar den diene is het meeste boos op onze vader , hoe verschllend we zijn , mijn broer verschoot zich een bult door het besef dat mijn vroeger getrouwd geweest is , nu ja ik verschoot mijn geen bult want heb al twee bultjes ;)
ach al is er nog veel mist in mijn hoofd ik weet dat met geduld alles in orde komt .
benthe fijn dat je naar huis mag geniet van alles rondom jou
den lappietoppie gaat mee of er internet is , is een andere vraag .
ach ja ik weet bniet meer wie gistren schreef proficiaat met het huis , het is een klein huisje landelijk gelegen maar het heeft een goed gevoel dat het van ons zal zijn , en niet zoals hier een huurhuis .
moeilijke tijden zullen mogelijk komen maar die doorzwemmen we wel (hopelijk)
luitjes ik ga nu mijn kofferke pakken en proberen een mini siesta te doen want koppeke loopt over
soothie volgende keer vragen of je ook zo een spuitje zoals je hond krijgt , dan ben je ook gezond en lekker in je vel waf waf ;)
misschien tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 217
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne, heftig en moedig zulke besluiten te nemen. Toch ben je weer gegroeid hé, je doet het
toch allemaal maar.
Ik denk dat het een wijs besluit is, leek mij een beetje erg veel van het goede!
Maar ik dacht mogelijk kun jij wel héél veel aan.
Voor mijzelf geldt hierbij voorzichtigheid geboden, twee banen betekent toch ook omschakelen qua werkzaamheden in mijn hoofd. Ongeacht de hoeveelheid uren kan het een behoorlijke druk geven.
Maar voel je gerust gestreeld, je baas is blij met je! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi geen idee op wie ik jaloers ben, misschien wel op jou? Maar voorlopig wilde ik alleen maar vertellen dat ik blij ben en ook met jullie. Want als ik alle mensen op dit forum niet had gehad, dan was ik nu niet geweest waar ik geestelijk ben. Die zes-en-een-halve maand, how humble it may be, zijn mede wel te danken aan de dingen die jullie hebben geschreven en wat ik daar van heb geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ferry neen ik ben niet blond ;)
cacao ik denk niet dat jij weet hoeveel warmte jou korte zin in mijn hart doet komen , moet er bijna van huilen
corinne ik denk dat ik dezelfde beslissing als jij had genomen , en houdt het gevoel wat je hebt ten opzichte van huidige baas vast :present:
allez ik ga nog een poging ondernemen om boven te geraken :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van sommige berichten van gisteravond krijg ik kippenvel en tranen in mijn ogen.
Rudy over faalangst en Cacao over het kleine meisje.

Ik kom er deze weken achter dat ik gewoon faalangst voor mijn werk heb. Iedereen is tevreden over me en vindt dat ik het prima aankan, maar zelf altijd piekeren.... Ik probeer het te accepteren, dat ik gewoon een bang musje ben ook al kom ik nog zo professioneel over.

Cacao, ik heb ook naar dat kleine meisje gekeken dat ik was en wat had ze het moeilijk, en wat was ze alleen. En wat was ze eigenlijk lief.
Ik koester haar maar ik koester ook de volwassen vrouw die ik nu ben.

liefs,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TWEE WOLVEN

Een oude Cherokee indiaan geeft zijn kleinzoon onderricht over het leven.
'Binnen in me is een gevecht gaande', zegt hij tegen de jongen.
'Het is een afschuwelijk gevecht tussen twee wolven.'

'De ene wolf is slecht:
hij bestaat uit woede, jaloezie, verdriet, spijt, hebzucht, verwaandheid, zelfmedelijden, schuldgevoelens, wrok, minderwaardigheid, leugens, valse trots, superioriteit en ego.'

'De andere wolf is goed:
hij is vreugde, vrede, liefde, hoop, kalmte, nederigheid, vriendelijkheid, welwillendheid, medegevoel, vrijgevigheid, waarheid, compassie en geloof. Binnen in jou woedt dezelfde strijd en datzelfde geldt voor ieder mens.'

De kleinzoon denkt daar enkele ogenblikken over na en vraagt dan aan zijn grootvader:
'Welke wolf zal het gevecht winnen?'
De oude Cherokee glimlacht en antwoordt eenvoudig:

'Degene die je voedt.'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate, de faalangst in je werk die jij benoemd is heel herkenbaar.
Ook bij mij is dit als een golf over mij heen gekomen nadat ik gestopt was met drinken.
Het beangstigde mij, uiterlijk zo zelfverzekerd en innerlijk zo verschrikkelijk onzeker.
Dit heeft bij mij wel enige tijd geduurd en ben er nog steeds niet waar ik wil zijn. Dit kost
tijd. Ook de buitenwereld moet wennen aan mijn nieuwe ik. En da's best moeilijk, want
ik weet zelf waarom ik aan het veranderen ben maar mogelijk snapt mijn omgeving er
niets van. Althans ik heb er op mijn werk niet over gesproken dat ik gestopt ben met
alco. Maar het wordt beter, hoewel met ups en douwns.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cacao: ik kon de 'zoenen' niet vinden dus maar weer m & m's.

Corinne: heb je goed gedaan! het voelde gister al niet goed, diepe zucht, het is achter de rug.

Benthe: over twee uurtjes, minder, dan is het eindelijk zover! joepieeeeeeeeeee ! !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...