An Geplaatst 1 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Hee Lana, je bent net op tijd....... voeg je bij de medestrijders!!!!!
albertina Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Een late goedemorgen allemaal.Voor een ieder die iets te vieren heeft proficiat .Water jij met je 10 maanden super een ieder met een andere mijlpaal, het zelfde gewenst.Blacky,Toch naar zee? lijkt me heeerlijk, enneh met je rug tegen de muur? Nee liever niet.An,Hoe kan dat nou? Die bonbons leken mij juist zo lekker, oh ik zie het al je hebt je normale koppie weer terug.Sterkte in het feestgedruis .Benthe,Voor als je vandaag naar huis bent, Heel fijn weekend.Cacao,oh wel sneu voor je dochter, heb je goed aangepakt niet meteen al die uren.Spud.Ludiek!CPAS,Spannend met je nieuwe job, ben reuze benieuwd of je het gaat doen.Verder een ieder die ik vergeten ben een fijne dag!Ja ik doe weer mee ik drink niet vandaag, ik wens een ieder die het moeilijk heeft sterkte.Er is weer veel gezegd , zo op het draadje gisteravond en vandaag, iedereen is hier welkom, ongeacht terugval of niet, ook met de intentie niet helemaal te stoppen.Open en eerlijkheid kunnen een steun voor anderen zijn maar ook voor jezelf.En laten wij niet vergeten wij streven allemaal het doel na onze verslaving onder ogen te zien, en een ieder doet dat op zijn manier, de een keihard recht voor zijn raap de ander stilletjes en wat ingetogen.Ieder heeft recht op zijn eigen vierkante meter en dat doet mij denken dat de den niet in de schaduw van de cypresse kan leven.......Respect voor een ieder, dat is wat telt.Lieve groet Tina
Lee Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 ik ga me maar ff niet verkleden, dan herkennen ze me helemaal niet meer!Maarre, here am I, toegevoegd bij de strijders!lana
Gem Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Welkom Lana,Dag 2! De eerste vervelende dag is voorbij. Wat dacht je van rozen sparen voor elke dag dat je niet gedronken hebt? Hier alvast de eerste!
Gem Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Zo weer mezelf. Ik zou er bijna een identiteitscrisis van krijgen!
Soothe Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Albertina hoi,Zo is het maar net: de den kan niet in de schaduw van de cypresse leven!!! Mooie uitdrukking.Een ieder op zijn eigen wijze.Groet Soothe.
An Geplaatst 1 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Tina: wat heet 'normaal', zeer abnormaal, want het is Safi: ze ziet er niet uit he? En je doet weer mee vandaag?! Super de super, dat geeft me moed. Als jij het kan moet ik het toch ook kunnen?! Lana: roos 2 staat al klaar voor je (((( )))))He Pippi: is dat een soort criptische omschrijving of zo: snap 'm niet zo: je rolgordijn is klaar??????
Mai Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Juffrouw Victualia, het verheugt mij ten zeerste te mogen vernemen dat het één en ander is opgelost. bent u verder in gereedheidheid om de strijd vandaag weder aan te gaan?Den matigen lady Marjeuh.
Mai Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Mijn hartelijke dank, victualia, voor dit opbeurende bericht, u heeft mij den eerste keiharde-hardop-lach van de dag ontlokt..... en anders had ik die ramen allang klaar, maar de zon schijnt hier, en dan krijg je strepen... kGa nu als den donder windhangen met de hond (die kan het véél beter dan mij).
albertina Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 An,Natuurlijk kunnen we het, alleen vandaag 24 uur, enneh kan je je gewone hoofd niet nemen? Vind je eigenlijk leuker dan.Houtje,Ik wens jou ook veel sterkte, Pippi,Heb je een rolgordijn gemaakt, of maak ik mijzelf nu erg belachelijk?Tina
An Geplaatst 1 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Nou vooruit Tina: heel even dan: als ik mijn carnavalshoofd opzet, dan weet je 'hoe laat het met me is'........
Lee Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 An & Gem, danke fur die mooie blume....
Soothe Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Lana, succes en ga er voor. Verre van eenvoudig, maar wel te doen.Groetje.
Soothe Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Water hoi, net was je er nog. Ik denk die neemt een vrije dag om te vieren!Ik vergeet al de mijlpalen vaak. 10 maanden is niet niets. We hopen op een degelijke voortzetting!Het ga je goed. Een jaar moet zeker lukken en dan maar doorgaan.Groet Soothe.
karelK Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Een helegoeiemorgen allen,Water, van harte gefeliciteerd, klasse!!!!Spud, maar goed dat hier geen wildersfiguur rondstruint op 't forum ,Allen een hele fijne dag toegewenst. Ik ga het weer droog houden vandaag...................Groetjes.......................
albertina Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Lana,Ook namens mij van harte welkom, en als je daar blij van wordt, van mij ook een:present:,voor vandaag!Tina
Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Ja Gem Thanks! Het zal idd niet mee gaan vallen, maar het mot maar, en er zijn ergere dingen, en het kuikentje is errrrrg stoer hoor!Pipi, ze was gisteren idd weer net een klein poppetje, maar 'vermande' zich weer razendsnel.Ik kreeg overigens gisteren een kadootje van haar, en toen ik vroeg waarom, zei ze 'omdat je mijn gezeur steeds aan moet horen'...dan smelt ik gewoon!Rolgordijn klaar, ramen gelapt...heb je een kikker in je k*nt?Lana, ook 1tje van mij zo heb je al snel een vaas vol.Nu ben ik ff lunchen. Laters!*typvaut
An Geplaatst 1 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst 1 februari 2008 ..... en ik ga ff negerzoenen kopen....
Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 An, je beseft toch wel dat je je daarmee vréselijk racistisch uitlaat he?Ze heten nu zoenen hoor Nooit begrepen, flauwekul, overigens zijn er nog steeds jodekoeken...Pipi, ex lekker laten mokken.Ik ga ff kijken op youtube..
Soothe Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 IK ga nu met de hond naar de dierenarts. En mijn inbreng op het forum terug brengen.Ik woon alleen, ik kook meestal zelf. Heb de verantwoording naar m'n hond, dus pittige wandelingen.Boodschappen, wassen etc, alles gaat door, dan kan ik niet ook nog een uur aan de PC zitten.Dus een beetje Safi z'n voorbeeld! Een boek wordt niet meer gelezen en ook een vriendin. Dus even back to basics.Groet.
Soothe Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Pipi eerst naar de dierendokter, ik ben al laat. het komt, Groetje.
Soothe Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Yep Pippi. Alleen de jaar vaccinatie. De hond is gezonder dan baasje!
Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Gaat je weer een boel geld kosten Soothe...Ja hij's leuk Pipi , ik ga meteen verder kijken naar Theo, lang geleden..
Soothe Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Geplaatst 1 februari 2008 Ja Cacao, dat is waar. maar als hij ziek wordt, dan sla je je echt voor je kop. Had ik maar.....Groet, het wordt hollen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden