Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Ja Gem Thanks! Het zal idd niet mee gaan vallen, maar het mot maar, en er zijn ergere dingen, en het kuikentje is errrrrg stoer hoor!Pipi, ze was gisteren idd weer net een klein poppetje, maar 'vermande' zich weer razendsnel.Ik kreeg overigens gisteren een kadootje van haar, en toen ik vroeg waarom, zei ze 'omdat je mijn gezeur steeds aan moet horen'...dan smelt ik gewoon!Rolgordijn klaar, ramen gelapt...heb je een kikker in je k*nt?Lana, ook 1tje van mij zo heb je al snel een vaas vol.Nu ben ik ff lunchen. Laters!*typvaut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 ..... en ik ga ff negerzoenen kopen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Wat bedoelu Pippi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 An, je beseft toch wel dat je je daarmee vréselijk racistisch uitlaat he?Ze heten nu zoenen hoor Nooit begrepen, flauwekul, overigens zijn er nog steeds jodekoeken...Pipi, ex lekker laten mokken.Ik ga ff kijken op youtube.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 IK ga nu met de hond naar de dierenarts. En mijn inbreng op het forum terug brengen.Ik woon alleen, ik kook meestal zelf. Heb de verantwoording naar m'n hond, dus pittige wandelingen.Boodschappen, wassen etc, alles gaat door, dan kan ik niet ook nog een uur aan de PC zitten.Dus een beetje Safi z'n voorbeeld! Een boek wordt niet meer gelezen en ook een vriendin. Dus even back to basics.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Pipi eerst naar de dierendokter, ik ben al laat. het komt, Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Yep Pippi. Alleen de jaar vaccinatie. De hond is gezonder dan baasje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Gaat je weer een boel geld kosten Soothe...Ja hij's leuk Pipi , ik ga meteen verder kijken naar Theo, lang geleden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Ja Cacao, dat is waar. maar als hij ziek wordt, dan sla je je echt voor je kop. Had ik maar.....Groet, het wordt hollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Cacao, da's echt lief van je dochter! Hartverwarmend, hou dat moment maar goed vast!Vanochtend en nog denk ik ben ik een beetje veel met mijzelf bezig, die mondhyg hakt er altijd behoorlijk in bij mij.Maar verbazingwekkend het is mee gevallen. Ik had het gevoel dat er voor het eerst naar mijwerd geluisterd, of heb ik nooit naar haar geluisterd?Waar ze niet aan mocht komen deed ze dan ook niet. Voor het eerst zonder verdovings prikken maar alleen wat verdovings gelei. Nu over 14 dagen de tandarts (net afgestudeerd) zien te overleven.Aan het einde werd me verteld dat ik toch niet in aanmerking kom voor de narcose tandarts. Want het ging vandaag veel beter als eerst. Ik wist niet eens dat deze bestond. En weet ook nog niet of ik met deze beslissing blij ben.Marieke, in gedachte was ik ineens bij jou. Jij had je angst overwonnen en bent ook uiteinderlijkbij de tandarts beland. Hoever is het met de renovatie bij jou? Knuf, lang niets gelezen of heb ik iets gemist?Tja, moet ook nodig bijlezen. Ennneh, lekkere carnavals leut maar wij krijgen er geen vrij voor dus wordt er niet aan gedaan. Wel gezelli om jullie zo te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Bij ons staat op de keukendeur... het is niet altijd rozengeur...Meiden en jongens, gelukkig kan ik zelf ook al wel weer een beetje lachen om de discussie van gisteren. Soothe, je ergerde je dat ik er steeds op terug kwam. Ja, ik ben zo opgevoed dat ik antwoord geef op respons. Je zegt dat ik niet weet waar ik het over heb. Dat ik niet weet wat alcoholisme is. Bedankt! Daar gaan even tien jaar van mijn leven de prullenbak in bij iemand die ik altijd wel waardeerde. Denk je dat ik gevoelloos ben ofzo?Ik heb niets tegen terugvallers. Ik vind het alleen maar zonde. En dank voor de weekendwensen, daar ga ik heel erg van genieten, straks om vijf uur word ik opgehaald.En ik wens jullie ook een heel fijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Ja Stien, die safe ik op mijn harde schijf Blij voor jou, dat het allemaal meeviel..dat heb je maar weer achter de rug.Benthe, jij ook een heel fijn weekend gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 En mijn vader schreef op het behang.............Lekker is maar ene vinger lang.(verder weet ik het niet)Benthe, 5 uur pas?????? willen ze je niet eerder hebben? Je hebt er de hele week naar uitgekeken, en houdt het sleuteltje bij je he? Veel plezier. Albi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Benthe, da's nog maar een paar uurtjes blijf maar ver uit de buurt van de artsenvoor ze weer wat verzinnen. Lekker genieten, hoop dat het weer een beetje mee werktdat je lekker van de buitenlucht kan genieten. Wel goed warm kleden, de overgangis niet gering!Blacky, ga je in Belgie naar de zee of in ons kikkerlandje?Heel veel rust en goed weer wens ik jou.Ik hoop dat je overdenkingen veel helderheid met zich mee gaan brengen. Pippi, doe je voorzichtig! Er zijn al genoeg brokken piloten op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Albi dat sleuteltje heb ik in mijn liefste jas gestoken en dat raak ik noooooit meer kwijt. Dankjewel. Dat is nou zo'n pareltje dat je af en toe ontvangt. En ik hoop dat jij jouw sleuteltje ook niet kwijt raakt.En op de deur van het buffet... daar heeft mijn moeder op gezet... en wat er nou verder nog gebeuren zal, we vieren altijd carnaval!Zo ging dat lied verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Of ben je aan het gooien met je kunstgebit?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 kwil op mun kop....un kamerbreed tapijt:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Goeie middag allemaal,Ik kom alleen even gedag zeggen.Vanochtend heb ik het uitzendbureau gebeld en gezegd dat ik mijn kandidatuur intrek, met mijn overwegingen daarbij. Ze vonden het jammer, maar hadden er wel begrip voor.Wat gierden de zenuwen door mijn lijf! Ik zat daarna een tijd gewoon te shaken.Vervolgens heb ik mijn baas gebeld en op de hoogte gesteld. Die klonk wel erg opgelucht. Ik geloof dat ze toch bang waren dat ik weg zou gaan, hoewel ik van te voren had aangegeven dat ik dat absoluut niet in gedachten heb. 'k Heb het daar gewoon veels te veel naar mijn zin.Nu ga ik even een boodschap doen en dan naar pianoles.Tot later.Ook vandaag hoef ik niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Goedenmiddag Water,Proficiat met je 10 maanden, je hebt het toch maar geflikt.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Oeps, Water,Ik vergeet je helemaal.Heel erg gefeliciteerd met 10 maanden droogstand.:camera::clock::light:Eens kijken of ik dat ook kan halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Hé Spud,Ziekjes?? mondlapje voor rondvliegende baccillen??groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Wat hebbie gedaan, Daan? Wat hebbie gedaan?Of: Leo, je bent vannacht weer dronken geweest... je ging me daar tekeer als een beest...Zeg Stien, ik heb wel met je meegeleefd met de mondhyg, maar ik heb nog steeds mijn eigen bijtertjes hoor. Met kunstgebitten gooien vind ik toch meer iets voor later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Water, gefeliciteerd! Ik ga er een groot glas van op je drinken! waater natuurlijk hè?Komop Pip, stel me nou niet teleur! Op naar het carnaval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Goeiedag!Eerst een serenade voor water: Van harte proficiat met 10 maanden kanjer.Ik lees wat stukjes hier en daar en het valt me op Tapas, dat je zo goed gaat en je kunt het allemaal goed verwoorden en relativeren! En dat ondanks al je gestuiterbal en vermoeidheid soms, je bent niet stuk te krijgen, complimenten!groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Corinne, geweldig goeie aktie van jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden