Har Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Hoi, Sammy..hehe eindelijk een broer! Heb altijd al tussen de meiden gezeten, hier ligt het percentage vrouwen ook erg hoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Tina: ik zal je wat verklappen, ik ben een hele echte erge bjoetiekeesdame.Sammy: dat is waar ik nu net zin in zou hebben. Zo'n sauna, verwendagje!!! Ik WIL MEE!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Struik, Ik moet je teleurstellen. Ben een vrouw van inmiddels 57. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Sammy, dat heb ik nooit gedaan, gelijk mn bed in!Voor mij is de morgen echt avond, net als bij een gewone werkdag en blijf ook altijd liggen tot een uurtje of 22.00. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Hier nog zo,n bjoetiekees lady, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Charlie, Zo zie je maar. Iedereen z,n eigen gewoontes. Geen gekke dingen doen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 quote: Originally posted by: sammyStruik, Ik moet je teleurstellen. Ben een vrouw van inmiddels 57. Oooh..nou ja, dat is niet teleurstellend hoor :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Struik, ik heb de niercheque vorig jaar al eens gedaan. En ondanks het vele drinken was de uitslag perfect. Dus gewoon doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Goede morgen op deze maandag,Mick, gefeliciteerd met je ADB dag! Marion, ik heb al even niets van je gelezen. Eerlijkheidshalve durf ik je niet te feliciteren maar zoudat wel heel graag doen. Ik hoop dat je de problemen de baas hebt kunnen blijven. Mocht hetonverhoopt mis gegaan zijn, meis met alle respect kom hier schrijven. Schrijf het van je af!Ik mis je An, ik heb bij de verpleegkundige van de huisarts gevraagd om een jaarlijkse check-up.Ze meet dan je bloeddruk en krijg je een prikbriefje om je bloed te laten prikken.Naderhand kun je bellen of er afwijkingen gevonden zijn en kun je eventueel alsnog uitgebreiderlaten prikken. Mooier is om eerst het prikbriefje te halen en een week later bij vk of arts het te bespreken. Zo'n jaarlijkse check doen heel veel mensen en daar hoef je geen alco voor te zijn.Maar wel doen hoor!Charlie, ik hoop van harte dat je de daad bij het woord voegt en je dagen gaat rijgen!En weet je dagen rijgen is zo leuk, het brengt weer langzaam kleur aan je leven en jekunt er een enorme kick van krijgen. Voor straks slaap lekker!Rob, welkom op het forum. Ik hoop dat je hier vindt wat je nodig hebt, succes!Soothe, je bent om trots op te zijn. Hartstikke goed, gisteren al 10 weken!En ja, sta er maar eens bij stil wat een veranderingen het nu al op je pad heeft gebracht.En dan bedoel ik wel de goeie dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 An,Als bjoetiekees dames onder elkaar;), ik zeg altijd, Oppoetsen en Afstoffen dan maar!Voel je je daarna vast een heel stuk beter.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Luitjes, ik ga nog een gewoonte doorbreken en eens zien of ik zonder jww wel ook kan slapen.In elk geval wel nuchter, én dat scheelt een slok op een.....Allemaal een hele fijne dag gewenst en tot morgen!!Doeg doeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Nok Nok NokIk zal het dan maar verklappen: ik ben ook van de feun en de bjoetiekees. Anders hou ik natuurlijk nooit mijn Houtje/Karinneke kopke in model.Ik heb redelijk slag van mezelf, die feun ik er al 33 jaar uit. Sinds mijn 12e. En ben niet bleek van mezelf, maar ga zonder maskaraa en ailainer niet de deur uit. Die slingeren dan ook overal door het huis. Ik ben dus niet MDB (dat mogen jullie zelf uitveugelen) maar wel ADB en NDB is me weer gebleken afgelopen dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Charlie,Slaap lekker en een :present:voor je 1e dag.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 goeden morgen adb'ers, zo juist mijn bed uit gekomen .charlie je berichten raken mij enorm , mogelijk omdat er zoveel herkenning inzit .iedere keer dat ik weer op mijn bek ging had ook ik gedachten van ik knal mij tegen een boom of noem maar op het is een circel waar ik in zat , depressief dus drinken maar , drinken en ik werd nog depressiever ;-(het loont om deze circel te door breken al is het niet altijd een makkelijke weg hier in belgie zegt men de dri G 's gesticht , gevang , graf daar is het uiteindelijk waar men terecht komt als het niet lukt die eerste te laten staan uiteraard heb ik nog momenten dat ik mij geestelijk minder voel, maar het is een wereld van verschil met vroeger .los cables cruzados , een kort sluiting in de hersenpan maar die kortsluiting is vele mooier als vroeger ik wens jou iedereen trouwens kracht en moed toe om die eerste te laten staan ,want ja het leven is zoveel mooier zo mij wassen en naar psygologe , voel mij niet echt lekker maar mogelijk is het omdat mijn AD aan zee ligt en ik gisteren mijn pilleke niet genomen heb ?wens jullie allemaal een fijne nuchtere dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Houtje,Goedemorgen een :present:voor jou! Je bent zo dapper, veel sterkte voor de komende dagen.En wel gezellig zoveel bjoetiekees dames;)Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Goedemorgen,Het weekend weer droog door gekomen. Het feestje van dochter en vriendin was zeer geslaagd. Dochter was in juli al jarig, vriendin in november... Rob en struik welkom, ik hoop dat jullie, net als mij, veel steun hier zullen ervaren. Succes!Marion, ik heb je al een poosje niet gelezen. Gaat alles goed met je? Als je al die tijd al ADB bent, bereik je vandaag de mijlpaal van 3 maand! Proficiat!Mick, gefeliciteerd!Mensen, een fijne dag, en hou het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Hey An hoe ziet zo'n karnavalsontbijt eruit, ik heb geen flauw idee.Haal je jägerondergoed uit de kast want om alleen in pyama rond te lopen is het te koud voor.Het is me opgevallen dat er veel jeugt mee doet aan carnaval bij mij net over de grens naar Brabant.zaterdag heel vroeg in de ochtend stond iedereen al verkleedt in de winkel te helpen.Ik dacht misschien komen ze net terug van het feest, maar bij navraag moesten ze nog.Voorpagina nieuws in de ochtend krant.Mijnheer de Vries heeft Boer zoekt vrouw verslagen.6.000.000 mensen hebben gekeken.Blijkbaar zijn kijkcijfers belangrijker dan het drama dat zich achter die cijfers heeft afgespeeld.Iedereen een fijne dag vandaag, ik ga eraan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Autoriteitsproblemen, we hebben het er gisteren al even over gehad. Omdat ik dit een dermate belangrijk onderwerp vind ben ik nog wel even bezig een apart draadje te openen onder Thema's rondom alcohol. Hopelijk gaat daar de discussie verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Goedemorgen,Ik ben helaas weer terug bij af......heb de laatste 2 weken er een zootje van gemaakt...nu ben ik weer gestopt, maar heb een enorm schuldgevoel, en voel me meer dan slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Username, wat erg! Hoe is het zo gekomen? Ben je inmiddels weer gestopt, en kun je het zien als een uitglijder? Raap de moed weer op, Kom d'r weer bij, schrijf het van je af!Je kan het Username!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Hoi Spud,In Nederland kun je ook afkicken onder narcose, duurt maar 1 nacht. Helaas wordt het nog niet toegepast op alcoholverslaving alleen op harddrugs verslaving.En het werkt op de specifieke receptoren in je hersens. De prognose is erg goed.Dus zo vreemd is het niet.Jij ook een fijne dag, en top dat je het al zolang volhoudt!!!groetjes lana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Bedankt vooor jullie steun......de reden dat ik weer begonnen ben, is moeilijk te beschrijven.....ik had gewooon veel trek, en de gang naar de supermarkt, is dan wel heel kort........ik was depressief, nah ja.....ik voel met echt kl*ten nu, maar ik zet door.....heb inmiddels weer refusal...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Hoi Username,Wat rot voor je.Was je bewust gestopt met de Refusal om weer te gaan drinken?Ik slik zelf ook Refusal, daarom vraag ik je dit.sterkte, je hebt in ieder geval weer de goede keuze gemaakt!!!liefs, lana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2008 Lana, ik ben niet gestopt met de refusal, ik dronk er gewoon doorheen......Bedankt voor je steun...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden