Spring naar bijdragen

Maandag 4 februari 2008


Cheyenne

Aanbevolen berichten

Vandaag begint weer een nieuwe werkweek.

Voor wie Carnaval viert, veel plezier. Voor wie geen Carnaval viert: werk ze en maak er toch een fijne week van.

Zelf vier ik geen Carnaval, ook omdat er in mijn regio bijna niets aan gedaan wordt.

Gisterenavond lag ik supervroeg op bed, daarom ben ik nu wakker.

Ik hoop nog een aantal uurtjes te kunnen slapen voordat om zes uur de wekker gaat.

Voor iedereen die nog op is: welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen.
Vooral Charlie een zeer goeie morgen deze morgen. Heb je al plannen gemaakt hoe je het vandaag anders gaat doen dan voorgaande dagen? Misschien eerst een stukkie wandelen en dan je bed in? of gaan puzzelen? of iets anders? of was dit je laatste slaapdienst?

Ik wens je veel sterkte toe en als het mis dreigt te gaan schrijf hier dan eerst, en niet daarna!!

heel veel succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:) Goeiemorgen. Ik ben er ook weer. Ik ga vandaag mijn keuken is een goede beurt geven; alles van zijn plaats en poetsen maar. Heb die behoefte omdat ik nu clean ben, daar past een schone flat bij. Zo binnen, zo buiten.
Ach, ik heb het ondanks mijn drinken altijd wel redelijk bijgehouden maar om het echt goed schoon te houden daar had ik de energie niet voor of ik was er te beroerd voor.
Verder heb ik nog wat financiele zaken te regelen.
Ik heb erg weinig geld (bijstand) maar een achterstand in betalingen inmiddels weg kunnen werken omdat ik in december een onkostenvergoeding voor het verrichten van vrijwilligerswerk heb gekregen over 9 maanden a € 50,- per maand.
Dat heeft me ook een hoop stress opgeleverd, maandelijks geld te kort komen.
Ik ga dat voortaan beter bijhouden wat ik uitgeef.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Tina en Tapas: TT Team!
Ja, ik doe met jullie mee vandaag en drink gewoon niet.
Deze ochtend heb ik toegezegd om mee te gaan naar een carnavalsontbijt. Voel me enorm buitengesloten en dacht dat dit het meest veilige zou zijn. Ik heb me nu al voorgenomen dat wanneer ik in de problemen kom gelijk bij jullie aanklop!!!!!
Vannacht weer aan de zuip geweest. In mijn dromen dus. Deze dagen leveren me veel stress op.

Charlie: precies zoals Tapas zegt: heb je een plan als je thuiskomt morgenvroeg??? Ik wil wel morgenvroeg voor je klaar staan zodat we op het forum kunnen schrijven?? als je zegt hoe laat? Misschien doen er meer mee?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi An,

Kan me heel goed voorstellen dat je je buitengesloten voelt!, Gelukkig nog maar 1 dagje dan is het weer voorbij toch?
Ja hoor ik wil ook wel vroeg opstaan om in te loggen, heb zelf erg veel last van vermoeidheid ben een soort van verdoofd de watten blijven maar in mijn hoofd zitten en ik ben zooooooo moe.
Gisteren bijna de hele dag geslapen, en nu heb ik alweer slaap en ben nog maar net mijn bed uit.
Nou ja hoort erbij zal ik maar denken, nou ja ik weet het eigenljjk wel zeker.
Gaat gelukkig weer over........

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach, ik zit nu toch ook op het forum, dat zal wel goed gaan toch?

Bovendien was ik lekker vroeg thuis, geen boodschapjes hoeven doen,jww; heb al een wasje gevouwen, de vaatwasser aangezet, dat soort dingen deed ik dus gewoon nooit....Dus een paar gewoontes zijn al doorbroken.
Bovendien heb ik nu geen eens trek, als je wist met wat voor gedachten ik gisteravond naar mn werk gereden ben, ppff. Bij elke paal of sloot dacht ik van zal ik....Nee, voel me stukken beter en het luchtte me op dat ik vannacht nog datv stukje op het draadje van gisteren gezet heb.
Eigenlijk voel ik me gewoon vrolijk en dat wilde ik maar zo houden:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina: ja het zal er wel bij horen. Ik slaap me ook een ongeluk. Als een zombie sta ik op tegenwoordig.
Jij zit toch ook alweer in je tweede week. Je gaat echt goed he? Hoe is het met je voet ?
Zo nu ff nadenken wat ik ga aantrekken. Kan ook gewoon in m''n pyamam gaan zoals SPUD gisteravond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van wat Tina schrijft, hebben jullie na het stoppen contact gezocht met de huisarts voor een complete checkup? Ik wordt onderzocht na de volgende afspraak bij Novadic..maak me toch zorgen over wat ik in mijn lichaam heb aangericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, Goed dat het gaat lukken.

Ik verbaas me er altijd over dat je nooit direct het bed induikt.
Ik heb alleen heel vroeger nachtdiensten gedraaid. Dan gingen we wel altijd even koffie drinken met zijn allen, maar dook altijd meteen mijn bed in tot een uur of vier ,s middags.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

Nou nee de 3e week gaat in, an aan jww heb ik geen behoefte, ben opgelucht te lezen dat jij ook moe bent ;)voel ik me niet zo in mijn eentje.
Mijn voet daar heb ik op zich geen pijn meer aan, ben benieuwd of ik vrijdag te horen krijg dat ik er een beetje op mag lopen, dan kan ik een beetje wandelen,.
Trek maar wat leuks aan daar word je een beetje blij van , tenminste ik wel als bjoetikees dame. :)

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An en Tina, ik slaap juist veel slechter zonder drank. Inslapen dan.
het doorslapen lukt weer beter zonder JWW.
Ga straks met mijn vriendin een dagje naar de sauna. Lekkere verwendag voor mezelf.
Donderdag de operatie dus ik probeer fit en ontspannen er naar toe te leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@An. Ik heb al maanden de Niercheck in huis. Vond het niet de moeite waard om die te doen omdat ik doorging met drinken :huh:
Ik ga deze week beginnen met deze zelftest. Vind het best spannend hoor, maar wil er niet voor weglopen.
Ik zal even de link op internet opzoeken.

Edit: http://www.nierstichting.nl/zi...ck/vraagdeniercheckaan Tijdelijk niet verkrijgbaar lees ik nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...