Spring naar bijdragen

Maandag 21 januari

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud en Soothe,

Ik heb ook een digitale camera met een knopje dat ik kan vóórflitsen, dan krijg je eerst zo'n rood licht en worden de pupillen klein maar bij sommige mensen of dieren helpt dat weinig.

Er is een héél goed gratis fotoprogramma dat je kunt downloaden, www.picasa.google.nl en dat is nogal gebruiksvriendelijk vind ik. Daar doe ik het meestal mee. Een zéér eenvoudig gebruikers "interface". Dat kost niets en je kunt er makkelijk je foto's mee op internet zetten voor vrienden/familie met een webalbum maken. Allemaal gratis en zelfs door experts als uitstekend beoordeeld en aangeraden.

Het kost alleen wat ruimte op je harde schijf.

In Office (2003) zit bij de knop hulpprogramma's Microsoft Picture Manager, dat weten veel mensen niet. Daar kun je ook veel mee doen.

Niet vergeten het origineel op te slaan vóór je gaat "editen" dan kun je altijd nog terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, bedankt voor het kaarsje.

Mijn dochter doet het goed, heeft al een aantal huilbuien achter de rug, ik wat minder, maar we liggen regelmatig in elkaars armen.
Zij heeft ook een forum (hihi, zo moeder...) waar ze veel aan kwijt kan, en waar ze veel steun ontvangt; en ze schrijft er mooie gedichten over.

Straks gaat zij weg, ze wordt geintervieuwd door het kinderpersbureau waar ze zelf een tijdje geleden bij heeft gezeten, dus heeft ze afleiding.
Ze wilde er niet bij zijn, en dat vond ik ook het beste.
Om 1 uur zit ik dus bij de dierenarts, mijn buuf/vriendin gaat mee. Dus als dochter thuis is, is Spikey er niet meer, ik hoop dat ik nog de tijd heb om zijn spullen op te ruimen,lijkt me prettiger voor haar.

En nee, ik ga niet drinken, heb daar nog geen moment over nagedacht.
Ik ben wel verdrietig, maar vreemd genoeg voel ik ook een onbekend soort rust in mezelf...al een paar dagen.

Tina, ik sta perplex van de reaktie van je chef/baas...en ik weet dat het moeilijk is, maar misschien zou je toch je frustatie naar hem/haar kenbaar moeten maken...anders blijf je er zo mee zitten.Het is je goed recht, kom op voor jezelf!

Benthe, sterkte hé:present:

Iedereen: maak er wat van vandaag!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Benthe

Tina hoe doe je dat met schrijven aan de pc, of heb je een laptop en kan je onderuit? Toen ik een keer mijn enkel gekneusd had, moest ik steeds met mijn been omhoog zitten, anders begon het vreselijk te kloppen. Maar dat is erg lastig typen als je een bureau met een achterwand hebt. Dan kun je je been alleen opzij kwijt. Vandaar zeker dat ik zo goed in de spaghaat ben, hihi.

Ik weet nog niet hoe het vandaag gaat Tina, de dokter komt tegen twaalven, dan zien we weer verder.

Maar ik weet wel dat ik vandaag niet drink. Jullie ook niet?

ABSOLUUT NIET

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen een hele goede morgen,

Cacao, wat een moeilijke dag voor jullie. Ik vind het reuze knap dat je deze beslissing voor
je huisdier kan maken, petje af. Hoop dat de foto's mooi worden ondanks het mistroostige weer
van vandaag.

Corinne, jij had je slaap hard nodig. Dat wordt straks weer goed bij tukken!
Moedig hoor om toch de beslissing te nemen om te gaan werken, doorzetterje in meerdere
dingen! :D

Tina, wat een nare reactie die wilde je nou net niet horen. Misschien komen ze straks nog met
hun excuus. Probeer het te relativeren, mogelijk hún eerste reactie, mogelijk zitten ze erg
omhoog qua werkdruk en mogelijk......
W.s. ben ik nu op de verkeerde weg, dit is altijd hoe ik denk, mogelijk dit, mogelijk dat...Ik wil
het dan gewoon niet geloven....
Maar de uitspraak plaatsvervangend boos had ik nog niet eerder gehoord, maar kan me daar
helemaal in voelen.

Houtje, nu kan ik eindelijk tegen je zeggen. Hollands welvaren daar ben ik het mee eens. Maar
vierkant??? Daar ben ik het niet mee eens.
Je bent groot, ja wat wil je ik kom temet tot je navel met mijn koppie ;)

Voor wie het moeilijk heeft omdat het maandagmorgen is, nog even doorbijten en het is zomaar
weer dinsdag.
Laat die eerste staan dan is de zwaarste klus voor vandaag vast gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje oké heb het even in favorieten gezet, altijd handig.
Door het drinken zat ik zo klem, dat ik alles verkocht had. Twee Olympus spiegelreflex, een Metz flitser statief. filters, alles.
Nu wil ik een kleine Nikon kopen. Wel een iets duurdere.
ik heb van deze Woef nog geen foto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, ik ben 1 meter 80 dat is echt niet extreem maar ik ben het al sinds mijn 14e. Ik heb één vriendin die is nog groter, daar moet ik tegenóp kijken, dat ben ik niet gewend. En ik ben bijna 9 kilo aangekomen sinds ik niet meer drink, en ik vind het erg veel.

Benthe, kaarsje en wij roepen Sint Martinus aan.

Cacao, kaarsje en voor jou Sint Franciscus (mijn naamheilige).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen adb'ers,
belgie is ook uit haar bed gerolt .
cacao sterkte vandaag ,jou beslissing is moediger als welke ik toen met tosca genomen heb , ik ben met tosca van een dieren arts naar een andere geweest , uiteidelijk heb ik de lijdensweg van dat dier alleen maar erger gemaakt , op een dag kwam ik thuis tosca stond op liet lopen wat er moest lopen de grote en de kleine om uiteindelijk buiten in de tuin tussenn mijn handen te sterven , dit wil ik niet een diertje meer aan doen , maar ja soms luisteren wij mens naar de dierenarts inplaats van naar ons hart (ikke ) en neen de dood van tosca heeft mij niet terug doen drinken .
albertina sterkte vandaag , tsja werkgevers ook ik zal ze nooit begrijpen , ook ik zit nu al meer als twee maanden thuis , denk er iemand dat er al gebeld is om te vragen hoe he met mij gaat no .
wat ga ik doen vandaag weet het nog niet want voel mij niet echt leker in mijn velleke zitten , maar mogelijk gaat dit over als ik wakkerder ben .
deze week psygologe en mijn arts
zo ik sluit af en neem mij eerst een bakje troost senseo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,
Ik heb een Canon Ixux perfect camaraatje. Niet voor de grote afstand, maar zelfs aardige close-ups mogelijk. Ik gooi hem gewoon in mijn handtas (je?!?!?!).

Stien,
Mijn ex is ruim 1.90 meter, zijn vader was nog groter. En ik ben ook de kleinste (!) thuis. Mijn Zoon (ziek in bed, buikpijn bij de maag, geen koorts, noch overg. noch d. dus paracetamol erin en goed drinken, mee eens?) is bijna 1.80 en hij is pas 12 !!!! (schoenmaat 43).

Cacao, ik duim hard maar het kaarsje moet uit ik ga zo zwemmen met Dochter en een vriendje.

Benthe, ik duim ook hard voor jou natuurlijk, ik duim dóór in het water. Het zgn. natte vinger werk. En dat is een keurige NL uitdrukking voor wie erover gaat vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hans en Grietje ijs - was gewoon weer een geintje van mijn vriend. Hij was in de war met Jip en Janneke.
Toen ik een paar maanden geleden eenmaal aan hem bekend had dat ik een drankorgel van nature ben en al een tijdje droog stond, begon hij me daarmee te plagen. Dan nam hij Jip en Janneke champagne voor me mee en zei: "Zo, nu gaan we het eens lekker op een zuipen zetten!"
Dus gisteren was hij al bellend in de vriezer aan het kijken... "rum-ijs...oh nee dat mag jij niet....enfin ik neem wel H&G-ijs mee." Maar hij bedoelde dus J&J.
Het was uiteindelijk heel lekker Ben & Jerry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...