Cacao Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Thanks:present:We gaan nu nog maar even met hem wandelen en nog wat foto's maken, laterz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Spikey (zo heet bulletje echt) is nog niet eens 2... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Ik heb van Scottie een super foto aan de muur, nog breekt mijn hart.Nu heb ik een Cairn terrier.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Mensen zonder hond, snappen het soms niet, maar het heeft inpact,Wat heet!Ik had geen druppel gedronken,zou ze niet leuk gevonden hebben.Het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Cacao, ik leef heel erg met je mee. Ik heb er niet eerder op gereageerd, juist omdat het me zoveel doet. Vandaag een kaarsje voor jou. Eén ding: zullen we afspreken dat je heeeeeeeeeeeeeeel hard mag huilen maar dat we ons verdriet niet gaan wegdrinken? Koop maar een heeeeeeeeeeeeeeeel groot stuk chocola.Hoe is je dochter eronder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Tapas,Ik heb de lichtbakkerij altijd onder begeleiding gedaan. Ik ken echter iemand die er spontaan aan begon omdat die dacht dat kan ik wel alleen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Nog even het laatste agendapunt notuleren dat is altijd een rommeltje, ben ik blij dat ik vrijdag na mijn werk gewoon metéén eraan ben begonnen want ik zie nu pas hoeveel ik al gedaan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 @Cacao, heel veel sterkte met deze moeilijke dag.@Soothe, oke. Wat Anna betreft, die is toch gewoon bij je, in je hart, in gedachte, als je haar wilt zien, even ogen dicht en aan haar denken en ze is er, zelfs als ze moet werken. Werkt altijd, ook voor jou Cacao met je hond.Maak er allemaal wat van vandaag, ga ik het ook proberen.Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Een goedemorgen, Even een vraag aan Anjo over je berichtje van gisteravond, als je nog inlogt vandaag:quote\ Benthe, Ik heb je gisteren gelezen. Er zat iets anders achter volgens jou. Aandacht misschien? Kan toch? Ik ben bijzonder verdrietig dat je ziek bent. WAt denk je dat ik ben gevoeloos? Dat het mij helemaal niet bomt? Tuurlijk niet ik ben mijn beste vriendin verloren, en ons chemovriendje, mijn kinderen gaan dood van verdriet en ik ben alleen maar 30 jaar dicht bij X verbonden. Vorig jaar mijn beste vriendin en daarvoor de man van mijn vriendin. Ik zou het heel erg op prijs stellen als ik van jou niets meer zou horen. unquoteAnjo, wat is dat? Ik heb zaterdag de hele dag niets geschreven en ik kan me ook niet voorstellen dat ik de dag daarvoor, jou een bericht in die strekking geschreven zou hebben. Weet je zeker dat je niemand anders voor hebt?En verder wens ik iedereen een heel fijne, droge maandag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Fijne dag allen!!Ik hoop definitief afscheid te nemen vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 En natuurlijkCacao, heel veel sterkte vandaag met het Bulletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 quote: Originally posted by: charlieFijne dag allen!! Ik hoop definitief afscheid te nemen vandaag... Charlie,Ik hoop het van harte, maar eigenlijk moet je niet hopen maar doen, beetje streng, maar toch!!!!!!!! Zet hem op!!!!!!!! Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Tina wat een rotreaktie van die lui. Nee, je hebt je voet voor je plezier gebroken! En dat abces had je natuurlijk ook zomaar voor de lol.Kan me jouw gevoel momenteel goed indenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Hoe gaat het vandaag met je? En met de koorts?Ben benieuwd, als je er niets over kwijt wilt ook goed hoor!:moon:Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 @Spud,Ik heb een Daylight Power maar daar zit absoluut geen UV in. Misschien ga je er wat beter uitzien omdat je je minder beroerd voelt? Tja, iedereen zegt tegen mij dat ik er ERRUG goed uitzie, Hollandsch Welvaren in het vierkant. Hmmmmmmmm.......@Albertina,Ik ben ook plaatsvervangend boos. Wat een onzin !!!!! Deed je baas dat? Ik zou WOEST zijn en een klacht indienen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Spud, Tapas is er niet, Ik heb altijd gefotografeerd, ook een donkere kamer gehad.Bedoel je het rooie oogjes effect? Dat is met de minicameras, haast niet weg te krijgen.Op de PC, kan je ze met een eenvoudig fotoprogram weg halen.Het enige is bounce-flitsen, dus indirect, via het plafond. Maar dan heb je een los te koppelen flitser nodig.Het komt door de bloedvaten in het oog!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Tina hoe doe je dat met schrijven aan de pc, of heb je een laptop en kan je onderuit? Toen ik een keer mijn enkel gekneusd had, moest ik steeds met mijn been omhoog zitten, anders begon het vreselijk te kloppen. Maar dat is erg lastig typen als je een bureau met een achterwand hebt. Dan kun je je been alleen opzij kwijt. Vandaar zeker dat ik zo goed in de spaghaat ben, hihi.Ik weet nog niet hoe het vandaag gaat Tina, de dokter komt tegen twaalven, dan zien we weer verder.Maar ik weet wel dat ik vandaag niet drink. Jullie ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Spud, je kan beter buiten fotograferen, dan wordt de vacht ook mooier, meer doortekening.Dan slaat de vacht niet zo dood. Flits is erg hard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Moet er wel een ietsie-pietsie zon zijn, dit is hopeloos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Goedemorgen allen,Ja, een ietsiepietsie zon zou sowieso wel leuk zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Benthe,Nee gelukkig heb ik lapje en ik ben heel slecht in stilzitten dus na een kwartiertje hups ik maar weer een beetje het huis door, hahaha vanmorgen dacht ik het ei van Columbus te hebben uitgevonden koffie in een Tupperware beker kon ik dan in mijn tasje mee de kamer in hupsen wat denk je zit ik eindelijk knalt de deksel er af,denk dat het te heet en te veel was, alles onder de koffie nou ik weer schelden en tieren nu kan ik er wel om lachen zo blijf ik bezig hihihihihiHoop dat de Dr goed nieuws heeft vanmiddag:present:Albi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Marjo :rose::rose::rose:Goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2008 Valt mee hoor Pippi, heel aardige vent en hij staat in goed contact met de artsen in het ziekenhuis, dus daar heb ik wel vertrouwen in. En zeg nou zelf, welke arts komt er tegenwoordig nog midden in de nacht van zaterdag op zondag op huisbezoek? En dan zondagavond nog een keer. En het was niet eens zijn weekenddienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden