Gem Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Trees,dat brengt mij erop dat ik inderdaad naar bed moet of in ieder geval de PC uit!!We beginnen maar met het laatste!Slaap lekker iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Luitjes, allemaal een fijne nachtrust, ga mijn bedje opzoeken, als ik vannacht niet slaap, slaap ik nooit meer.........................Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 bweukes ik heb naar een reportage gekeken van een duitser die een man op gegeten heeft :-((albertina ge hebt mijnen platte gepikt charlie go for it , een steenbok is een koppige mens spreek uit eigen ervaring en die gaat echt voor de zaken welke hij / zij als doelt stelt pss andere ook uiteraard .ik duik stilaan mijn bed in , morgen afspraak om een duinen wandeling te maken leuk leuk :-)wens jullie allemaal mooie dromen toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Vond ie het lekker, Blacky:DJongens toch, dat "verending" had ik eerder op de draad al uitgelegd!trust, zij die slapen gaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 KarekK, Dracula, die slaapt ook niet...die rust slechts overdag in zijn doodskist...daar liep het ook heel slecht mee af! Moet je straks nog BDB (bloeddebaas worden!) dus probeer nu meer eens echt goed te slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Blacky, die Duitser is toch met een heel speciaal onderdeel van die man begonnen te eten? Een delicatesse zeker....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 doet me aan mn woordbreker eerder op de dag denken, "plak bloedworst".. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Vréselijk, dat somme ver-ending... brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Kan je die bij Blokker of bij Christine-le-Duc kopen, Spud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Gaat er nog iemand naar de Huishoudbeurs? Har, Karel, Rob, Soothie misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ben even weg, kom terug, 2 pagina's. Nogal wiedes 16 mensen ingelogd.Ik ga maar even lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 wat gaat otU niks aan:D ??Trees, mss kom je D wel tegen...........hahaIk duik ook de koffer in.............doeg doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Charlie, 't was al door mijn hoofd gegaan!Slaap lekker meid, nog iets meer dan 2 maandjes en je kan mijn een oma-hand geven!... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Pippi, heb je dat trekmoment nu net toegevoegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Leut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Néé, Corinne, leuter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ik zou me erop gaan verheugen als ik jou was Pip. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Trusten pip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Beste ADB-ers,Vandaag weer aardige trek gehad.Vijf dagen niet gedronken tot nu toe.Het is me toch wel erg tegengevallen.Eergisteren voelde ik me echt heel slecht, met als gevolg veel trek.Vandaag voelde ik me ontzettend goed, maar toch ook weer een aardige trek.En dan is het niet zomaar even, maar echt een middag en een avond lang.Het lijkt niet veel uit te maken hoe mijn stemming is: verdriet = zuipen en geluk = zuipen.Een vlak gevoel (of geen gevoel) lijkt de minste trek op te leveren.Maar ja wie ben ik: ik sta pas 5 dagen droog.Morgen gaan we weer met frisse moed verder, maar om eerlijk te zijn zie ik er wel tegen op.Degenen die het vandaag niet droog hebben gehouden, wens ik voor morgen extra veel sterkte toe.Voor het slapen gaan bid ik een gebedje voor jullie. Baadt het niet, dan schaadt het niet.Morgen vooral een nieuwe poging wagen. Hoe vaker je het probeert, hoe groter de kans is dat het gaat lukken. Suc6 dus.En voor degenen die vandaag geen druppel op hebben: chapeau !!!Welterusten voor dadelijk / straks.Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Spud, leg mij je uitzwaaier eens uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Hé Rob, chapeau voor jezelf dus! en zo maak je morgen dus je zesde dag; da's bijna een week!Volhouden hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Rob waarom nu al op zien tegen morgen?Ik ben zelf vanaf maandag ook weer bezig om het "droog" te houden. En denk nu op dit moment: "zo dag 3 heb ik toch maar mooi in the pocket". Morgen is morgen. Zo heb jij al 5 dagen om te tellen. Sterkte en slaap ze allemaal, deze dame duikt haar bed in.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Dani, goed van je! Effe doorbijten en dan ineens weer bijna op dag vier! Go girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Rob, het is ook niet leuk, leg je daar maar bij neer, maar het wordt wel weer steeds leuker dus houd je daaraan vast. Zoek afleiding op de trekmomenten of maak een lijstje met voor en nadelen van toegeven aan het trekmoment, of juist niet toegeven, vergeet daarbij vooral de lange termijngevolgen en de korte termijngevolgen niet. Geef het een kans! Je moet maar zo denken, als je nu weer gaat drinken zul je nooit meemaken hoe het is als je echt een tijd droog staat... want zoals je hier leest doet dat gewoon veel met je en vooral veel in positieve zin.Ik heb niet veel te vertellen vandaag, behalve dan dat ik het weer droog gehouden heb. Trek is er eigenlijk niet, maar dat zal morgen wel weer komen, mijn befaamde donderdagavond... Vrijdagavond gaat nog wel een moeilijke avond worden, etentje met zuiplappen! en heel stiekum denk ik toch, ach 1 wijntje bij het eten en een grand marnier als toetje en verder water.. moet kunnen toch???daar ga ik nog maar eens rustig 2 nachtjes over slapen!ach, die trek ken ik onderhand ook wel, en na een stoeipartijtje krijg ik die altijd wel weer onder de knie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Tja, Rob, 't is waar wat Dani zegt. Kijk naar wat je hebt gepresteerd en morgen is morgen. Morgen kun je weer met jezelf afspreken om niet te drinken. Zo kun je de dagen aan mekaar rijken. Vooral de positieve dingen bekijken. Stemmingen die trek oproepen, weet je, hooren erbij. Maar als je verdriet hebt (ws. over je dranktijd), kun je tegen jezelf zeggen: maar drank maakt het verdriet nog erger. Als je vreugde ervaart met trek, kun je zeggen: dat vier ik met fris, want he, ik ben blij omdat ik al zolang niet gedronken heb.Weet je, er is geen een reden om te drinken. Er zijn wel veel redenen om het niet te doen.Zo even genoeg gepreekt.Ik spoor niet goed de laatste dagen. Hyper, tegelijk moe, geen concentratie, actieve darmen, af en toe trillende handen. Het lijkt een beetje op het afkicken van drank, alleen wat minder erg. En ik krijg heus geen trek in een refusalletje.Aanpassingen . Wel te merken dat ik niet spoor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden