Thil Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Mevrouw Houtje ..., u ook hier? :-)Een stukje van één uwer mooie borden?Hout,wat heb ik een respect voor jou!wat heb jij al veel hobbels moeten nemen en je gaat maar door.Met behulp van wat voor navigatiesysteem flik jij dat toch allemaal?Hoor dat graag van je. Thil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Wat ben ik blij dat ik daar ook over heen ben dat gevreet....BURP.Nu is het havervlokken/zemelen met banaan en koude melk voor ontbijtAppeltje tussendoorwarm eten 's avonds nog twee stukken fruit verdeeld over de avonden in het weekend wat chips of snoepbevalt me goedHet lijkt wel alsof het zo is dat hoe meer vieze troep je vreet hoe meer je er zin aan hebtVolgens mij is monosodiumglutamate(smaakversterkers) niet alleen heel schadelijk voor je lichaam maar ook heelVERSLAVEND! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Nou Pippi, dan had je wel eens wat deze kant op kunnen sturen, ik had ook wel zin gehad in een broodje kroket met een koppie thee.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Weet het je zo te vertellen Pippi, spring er nu onder, anders loop ik zodadelijk alsnog naar de fritesboer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ja Tante Thil, erg hè? Ik stootte ze per ongeluk tegen elkaar, maar ja, ze missen heel wat meer stukjes en die stammen uit een vorig tijdperk met een héél andere reden. Zoals U welbekend is. Ach ja, ik heb niet zoveel Keus Tante, ik neem de hobbels niet, ik kom ze tegen op mijn loopband en loop maar gewoon door hè. Kan toch moeilijk op de stoep gaan zitten en het hoofd in de (moede) schoot leggen, hoewel ik dat soms ook doe, en gelukkig rekent niemand mij daarop af. Ik heb alleen een navigatiesysteem aan in mijn karretje, zoals U wel weet !!! Voor De Grote Reis des Levens Vaar ik Alleen Op Innerlijk Kompas (oeps :$ ?!?!?!?) Nou ja het zou een leuke uitzwaaier kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 En ik ga even luisteren naar mijn hondevriend die al een paar keer langs is geweest met een neus stootje...baas wordt het nog wat...man is aan het voetballen kijken engeland switserland...schijnt wel een mooie wedstrijd te zijn op bbc.Het was me weer een genoegenSterkte allemaalEn niet vergetenin gedachtenloop ikmetjullieallemaalmee!Samen staan we sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Iemand iets van Vie gehoord trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Karel,Lijkt me heftig om te werken na 7 weken!! Douche ze!Pippi,warm, koud, heet... een douche helpt mij bijna altijd in dat soort gevallen.Safi,goed bezig joh! knap om niet te drinken of te blowen!Thil,hoe is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 En ik geloof dat ik al deze heftige dagen toch beter dóórkom zonder alcohol. Echt waar. Ik zag een lichtblauw veerjte een soort pluisje van een vachtje van een héél jong gremlinnetje voorbijdwarrelen vrijdagavond toen ik uit het ziekenhuis thuis kwam en mijn moeder echt was overleden, en dacht even "zou ik een whisky lusten?" maar de trek in een groot glas koude Spa Rood was écht sterker en glimlachend blies ik het pluisje weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Tja pip, mag het eens een keer na een half jaar elke dag over de grond liggen rollen van de trek???????? In de winter van 2005/2006 heb ik het zó moeilijk gehad, dat wil ik dus NIET MEER. En ik ben zó weer terug op dat punt en moet dan weer maaaaaaaaanden terug knokken, nee bedankt. Ik houd het bij Spa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 En overigens ga ik afsluiteren, het zijn heftige dagen, en naar bed.Lichten uit, katten opruimen, hamster in zijn hok , kids in bed, heerlijk. De dag mag afgesloten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Weterusten Houtje, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Charlie, ik ben zó trots op je! Ik weet hoe moeilijk het voor jou is!Hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Dag Houte, Safi.voor straks lekker slapen!Dank je Trees!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 He Charlie,Het gaat goed he? Vandaag alweer een:present:, heb je toch maar mooi gedaan.Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Charlie,lekker een paar dagen niet werken! Gelukkig zijn dat de momenten dat je sterk bent!Alles goed met de kleinkids?(Bijna)oma,alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ja Gem, als ik vrij ben of op vakantie heb ik nooit problemen, of bijna nooit..............Maar goed, we leven nu per uur, per dag maar.Met de kids alles prima, ik ben "Otu" gedoopt...............schattig he en opa heet "Otoe". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Thanx for the roses, Tina, ze staan allemaal hier naast me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Yes!!heb net gereageerd, pip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 @Safi,Ik heb veel aan die uitzwaaier van jou.@Pippi,@Charlie,Pippi was niet de enige die dat verending niet wist te plaatsen.Hoe voel je je nu?@Houtje,Ach ja, die boodschappen. @Rosan,@Tapas,@Marjo,@Trees,@Spud,@Gem,@Albertina,@KarelK,Nou, je zult vast wel weer wennen aan het ritme.@Thil,Toen ik gedaan had wat ik doen wou (ging niet zo vlot met mijn kop), begon Bones. Tja, die kijk ik graag op woensdagavond. Lekker onderuit op de bank en verstand op nul (dat ging vandaag wel heel makkelijk, ik raakte zelfs de draad van het verhaal kwijt, terwijl ik deze al eens gezien had ).Nu ben ik hier nog even. Diegenen die gaan slapen: slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Me Toe Pippi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Gaat goed hoor Corinne!!Ik kijk eigenlijk nooit televisie, kan me nooit boeien, alleen 's nachts, als ik ergens alleen zit, wil ik wel eens kijken, vooral comedy central is errug leuk, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 verending...weten jullie wel hoe ik daarop heb zitten staren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flower Geplaatst 6 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Iedereen weltrusten!!Rosan: Veel sterkte, we denken allemaal aan jou. Ik weet momenteel wel ongeveer hoe moeilijk het kan zijn. Vandaag is mijn vierde dag nuchter en het is zeker niet makkelijk. Maar samen komen we er!Slaap lekker iedereen,Liefs Flower Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Hoi terug, Gem! Ook laat op voor jouw doen!Slaap lekker voor straks! Ik ben al een hele tijd aan het proberen mijn naar-bed-gaan-tijd te vervroegen, maar da's moeilijk! Ik ben na de alcohol echt een avondmens geworden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden