Spring naar bijdragen

woensdag 6 februari


Flower

Aanbevolen berichten

Mevrouw Houtje ..., u ook hier? :-)
Een stukje van één uwer mooie borden?

Hout,
wat heb ik een respect voor jou!
wat heb jij al veel hobbels moeten nemen en je gaat maar door.
Met behulp van wat voor navigatiesysteem flik jij dat toch allemaal?
Hoor dat graag van je.

Thil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat ben ik blij dat ik daar ook over heen ben dat gevreet....BURP.

Nu is het havervlokken/zemelen met banaan en koude melk voor ontbijt
Appeltje tussendoor
warm eten
's avonds nog twee stukken fruit verdeeld over de avond

en in het weekend wat chips of snoep

bevalt me goed
Het lijkt wel alsof het zo is dat hoe meer vieze troep je vreet hoe meer je er zin aan hebt
Volgens mij is monosodiumglutamate(smaakversterkers) niet alleen heel schadelijk voor je lichaam maar ook heel
VERSLAVEND!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tante Thil, erg hè? Ik stootte ze per ongeluk tegen elkaar, maar ja, ze missen heel wat meer stukjes en die stammen uit een vorig tijdperk met een héél andere reden. Zoals U welbekend is.

Ach ja, ik heb niet zoveel Keus Tante, ik neem de hobbels niet, ik kom ze tegen op mijn loopband en loop maar gewoon door hè. Kan toch moeilijk op de stoep gaan zitten en het hoofd in de (moede) schoot leggen, hoewel ik dat soms ook doe, en gelukkig rekent niemand mij daarop af.

Ik heb alleen een navigatiesysteem aan in mijn karretje, zoals U wel weet !!! Voor De Grote Reis des Levens Vaar ik Alleen Op Innerlijk Kompas (oeps :$ ?!?!?!?) Nou ja het zou een leuke uitzwaaier kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik ga even luisteren naar mijn hondevriend die al een paar keer langs is geweest met een neus stootje...baas wordt het nog wat...man is aan het voetballen kijken engeland switserland...schijnt wel een mooie wedstrijd te zijn op bbc.

Het was me weer een genoegen
Sterkte allemaal
En niet vergeten
in gedachten
loop ik
met
jullie
allemaal
mee!
Samen staan we sterk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik geloof dat ik al deze heftige dagen toch beter dóórkom zonder alcohol. Echt waar. Ik zag een lichtblauw veerjte een soort pluisje van een vachtje van een héél jong gremlinnetje voorbijdwarrelen vrijdagavond toen ik uit het ziekenhuis thuis kwam en mijn moeder echt was overleden, en dacht even "zou ik een whisky lusten?" maar de trek in een groot glas koude Spa Rood was écht sterker en glimlachend blies ik het pluisje weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja pip, mag het eens een keer na een half jaar elke dag over de grond liggen rollen van de trek???????? In de winter van 2005/2006 heb ik het zó moeilijk gehad, dat wil ik dus NIET MEER. En ik ben zó weer terug op dat punt en moet dan weer maaaaaaaaanden terug knokken, nee bedankt. Ik houd het bij Spa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Safi,
Ik heb veel aan die uitzwaaier van jou.

@Pippi,
:)

@Charlie,
Pippi was niet de enige die dat verending niet wist te plaatsen.
Hoe voel je je nu?

@Houtje,
Ach ja, die boodschappen. :wacko:

@Rosan,
:)

@Tapas,
:)

@Marjo,
:)

@Trees,
:)

@Spud,
:rose:

@Gem,
:)

@Albertina,
:)

@KarelK,
Nou, je zult vast wel weer wennen aan het ritme.

@Thil,
:)

Toen ik gedaan had wat ik doen wou (ging niet zo vlot met mijn kop), begon Bones. Tja, die kijk ik graag op woensdagavond. Lekker onderuit op de bank en verstand op nul (dat ging vandaag wel heel makkelijk, ik raakte zelfs de draad van het verhaal kwijt, terwijl ik deze al eens gezien had :huh: ).

Nu ben ik hier nog even.

Diegenen die gaan slapen: slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...