Spring naar bijdragen

woensdag 6 februari


Flower

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

bweukes ik heb naar een reportage gekeken van een duitser die een man op gegeten heeft :-((
albertina ge hebt mijnen platte gepikt ;)
charlie go for it , een steenbok is een koppige mens spreek uit eigen ervaring en die gaat echt voor de zaken welke hij / zij als doelt stelt pss andere ook uiteraard .
ik duik stilaan mijn bed in , morgen afspraak om een duinen wandeling te maken leuk leuk :-)
wens jullie allemaal mooie dromen toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste ADB-ers,

Vandaag weer aardige trek gehad.
Vijf dagen niet gedronken tot nu toe.
Het is me toch wel erg tegengevallen.
Eergisteren voelde ik me echt heel slecht, met als gevolg veel trek.
Vandaag voelde ik me ontzettend goed, maar toch ook weer een aardige trek.
En dan is het niet zomaar even, maar echt een middag en een avond lang.
Het lijkt niet veel uit te maken hoe mijn stemming is: verdriet = zuipen en geluk = zuipen.
Een vlak gevoel (of geen gevoel) lijkt de minste trek op te leveren.
Maar ja wie ben ik: ik sta pas 5 dagen droog.

Morgen gaan we weer met frisse moed verder, maar om eerlijk te zijn zie ik er wel tegen op.
Degenen die het vandaag niet droog hebben gehouden, wens ik voor morgen extra veel sterkte toe.
Voor het slapen gaan bid ik een gebedje voor jullie. Baadt het niet, dan schaadt het niet.
Morgen vooral een nieuwe poging wagen. Hoe vaker je het probeert, hoe groter de kans is dat het gaat lukken. Suc6 dus.

En voor degenen die vandaag geen druppel op hebben: chapeau !!!

Welterusten voor dadelijk / straks.
Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rob waarom nu al op zien tegen morgen?

Ik ben zelf vanaf maandag ook weer bezig om het "droog" te houden. En denk nu op dit moment: "zo dag 3 heb ik toch maar mooi in the pocket". Morgen is morgen. Zo heb jij al 5 dagen om te tellen.


Sterkte en slaap ze allemaal, deze dame duikt haar bed in.

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rob, het is ook niet leuk, leg je daar maar bij neer, maar het wordt wel weer steeds leuker dus houd je daaraan vast. Zoek afleiding op de trekmomenten of maak een lijstje met voor en nadelen van toegeven aan het trekmoment, of juist niet toegeven, vergeet daarbij vooral de lange termijngevolgen en de korte termijngevolgen niet. Geef het een kans! Je moet maar zo denken, als je nu weer gaat drinken zul je nooit meemaken hoe het is als je echt een tijd droog staat... want zoals je hier leest doet dat gewoon veel met je en vooral veel in positieve zin.

Ik heb niet veel te vertellen vandaag, behalve dan dat ik het weer droog gehouden heb. Trek is er eigenlijk niet, maar dat zal morgen wel weer komen, mijn befaamde donderdagavond... Vrijdagavond gaat nog wel een moeilijke avond worden, etentje met zuiplappen! en heel stiekum denk ik toch, ach 1 wijntje bij het eten en een grand marnier als toetje en verder water.. moet kunnen toch???

daar ga ik nog maar eens rustig 2 nachtjes over slapen!

ach, die trek ken ik onderhand ook wel, en na een stoeipartijtje krijg ik die altijd wel weer onder de knie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Rob, 't is waar wat Dani zegt. Kijk naar wat je hebt gepresteerd en morgen is morgen. Morgen kun je weer met jezelf afspreken om niet te drinken. Zo kun je de dagen aan mekaar rijken. Vooral de positieve dingen bekijken. Stemmingen die trek oproepen, weet je, hooren erbij.
Maar als je verdriet hebt (ws. over je dranktijd), kun je tegen jezelf zeggen: maar drank maakt het verdriet nog erger. Als je vreugde ervaart met trek, kun je zeggen: dat vier ik met fris, want he, ik ben blij omdat ik al zolang niet gedronken heb.
Weet je, er is geen een reden om te drinken. Er zijn wel veel redenen om het niet te doen.

Zo even genoeg gepreekt.

Ik spoor niet goed de laatste dagen. Hyper, tegelijk moe, geen concentratie, actieve darmen, af en toe trillende handen. Het lijkt een beetje op het afkicken van drank, alleen wat minder erg. En ik krijg heus geen trek in een refusalletje.

Aanpassingen . Wel te merken dat ik niet spoor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...