Spring naar bijdragen

woensdag 6 februari


Flower

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal!!

MARJO proficiat!!!!! :musicnote:

Flower: fris opgestaan?

KarelK: ook werkse en Karinneke doe het maar eens rustig aan hoor.

Tantalus: ah je bent er ook weer, geweldig.

Sandra: ik zit ook aan de koffie. Weer een nieuwe dag en hopelijk dat die regen eens stopt, bluchhch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje: sterkte met het schrijven, zal ook wel heel emotioneel zijn.


Charlie: geweldig dat je er weer bent

Karinneke: die internetbehandeling zal je zeker goed doen. Allereerst moet je natuurlijk zelf willen. Ik ben 14 augustus op het forum gekomen en een paar dagen daarna met de behandeling en vanaf die tijd vul ik elke dat mijn schrift in. Dat motiveerd me. Zo zie ik wat ik de afgelopen maanden heb uitgespookt. Ik ben er toch wel trots op al met al. Zo ben ik toch al stiekem een aantal maanden goed bezig.
Het gaat je lukken Karinneke, je wilt zelf zo graag.

Tot later misschien vandaag!!!

Vandaag drink ik niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O jee misschien heeft dat paard je vertrappeld omdat je niet de juiste kleur lippenstipt ophad.

Ik krijg nu allerlei maffe ideeën: mijn favo lipstick heeft (zoals alle make-up kleuren) een naam en heet:
Glace de Fique, dat is volgens mij vijg? Hahahahahahahahaha dan heb ik voor jou Glace de Fique de Cheval !!!
En een mooie oogschaduw Ombre d'Haie klinkt toch schitterend?

Ik bedoel het goed hè dat snap je wel. Ik zou eigenlijk eyeliner moeten hebben met "Encre de Printer" (zou leuk zijn een lijn met cosmeticanamen n.a.v. iemands werk of hobby, JONGENS een gat in de markt !!!!!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga vandaag samen met mijn vriendin (sinds kort mag ik haar weer mijn vriendin noemen) een foto collage maken van haar kleinkind voor haar verjaardag, Luna wordt op 14 februari 10 jaar. Prachtkind dat dansend en zingend door het leven gaat. Zij komt vast nog eens op een podium te staan om haar kunsten te vertonen. Haar vader heeft dat in haar gestimuleerd zonder iets te willen forceren; het kind heeft het gewoon in de genen omdat haar vader zowel als mijn vriendin gek zijn op muziek en dans :) Er wordt geen musical overgeslagen en Luna heeft meegedaan in de voorrondes van Annie, de musical.
Ik houd goede herinneren over aan de campeervakanties op Vlieland, die we meerdere jaren met z'n viertjes hebben doorgebracht.
Erg triest is wel dat haar moeder zelfmoord heeft gepleegd toen Luna 1 jaar was. Deze vrouw is v******t in haar jeugd, letterlijk en figuurlijk en dat is ze niet te boven kunnen komen ondanks allerlei therapieen. Ze was gewoon te slim om zich iets aan te laten praten en dat maakte dat ze onbereikbaar was. Het (juiste) moment moet nog komen dat haar vader dit Luna gaat vertellen.

Haar zoon is inmiddels getrouwd met zijn vriend die 2 kinderen heeft uit zijn huwelijk, ze zijn dus beiden pas op latere leeftijd uit de kast gekomen. Een mooi stel.
Oma en ik hebben wat afgeknutseld in het verleden voor Luna. Een illustratieboek gemaakt, lampjes van houtsnijwerk een spiegel met sprookjesfiguren en lampies enz....erg leuk om te doen.
Ik weet nog niet of ik bij haar verjaardag zal zijn..haar zoon heeft moeite dat ik met alcohol aan het stoeien ben en dat heb ik te respecteren, hij wil immers zijn moeder in bescherming nemen.
De tijd zal leren of dit kan veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...