Flower Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Goeiemorgen iedereen!Ik ben lekker vroeg op, vanwege mijn werk. Ik zit nu heerlijk aan de koffie. Fijne dag:)Liefs Flower Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Goeiemorgen Flower,Ik denk dat Pippi je draadje niet heeft opgemerkt, is er ook een begonnen.Werk ze vandaag en houdt het droog, doe ik ook.Groetjes........................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Oh nee, was voor de verjaardag van Marjo, kun je nagaan hoe wakker ik ben Van harte gefeliciteerd Marjo, zo en nu ga ik werkenLuitjes allemaal een fijne dag.............Groetjes................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Goedemorgen allemaal,Het wordt weer een regenachtige dag. Vandaag wordt het rustig op het werk. Ik ga aan de koffie en daarna naar het werk.Allemaal een fijne dag.O,ja Marjo, nog gefeliciteerd.Groet,Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Goedemorgen allemaal!!MARJO proficiat!!!!! Flower: fris opgestaan?KarelK: ook werkse en Karinneke doe het maar eens rustig aan hoor.Tantalus: ah je bent er ook weer, geweldig.Sandra: ik zit ook aan de koffie. Weer een nieuwe dag en hopelijk dat die regen eens stopt, bluchhch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Gem en Tina ook een goeiemorrege. Tja ik wist niet waar ik nu verder moest schrijven. Nou ja, daat komen we van zelf achter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 He, heb net gereageerd op het andere draadje......zie wel waar we verdergaan...haha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ook goeiedemorgen luitjes,Als het goed is komen vandaag de kaarten voor mijn moeder en de enveloppen en kan ik gaan schrijven.Ik heb redelijk geslapen maar weer hoofdpijn hopelijk niet weer migraine.Aan de koffie !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Houtje: sterkte met het schrijven, zal ook wel heel emotioneel zijn.Charlie: geweldig dat je er weer bentKarinneke: die internetbehandeling zal je zeker goed doen. Allereerst moet je natuurlijk zelf willen. Ik ben 14 augustus op het forum gekomen en een paar dagen daarna met de behandeling en vanaf die tijd vul ik elke dat mijn schrift in. Dat motiveerd me. Zo zie ik wat ik de afgelopen maanden heb uitgespookt. Ik ben er toch wel trots op al met al. Zo ben ik toch al stiekem een aantal maanden goed bezig.Het gaat je lukken Karinneke, je wilt zelf zo graag.Tot later misschien vandaag!!! Vandaag drink ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Mogge ladies!!Karinneke, fijn dat je de behandeling eindelijk kunt gaan doen, ik ga hem weer opnieuw doen, succes!! Eindelijk lekker een weekje vrij, zometeen lekker slapen, maar eerst een soepje koken, heerlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Hihi, Karinneke, daarom ga ik hier maar verder....Hoi An en houtje ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Morgen ladies + Karel K. Het gaat goed hier, weer lekker geslapen en geen last van mindfuckers en gremlins. Vandaag drink ik niet en ik sta nu 2 weekjes droog.Ooh..mag Tantalus niet vergeten, goed dat je er weer bij bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ja Karinneke, gewoon degene die ik heb staan weer eens opnieuw doornemen enzo!!Geweldig Har, ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Nok Nok Nok.Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik sinds mijn allerlaatste uitglijder tóch ADB ben, wat iedereen er ook van vinden moge, dus mijn uitzwaaier aangepast (tja, natúúrlijk heb ik toestemming aan Tactus gevraagd) . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ja, nogal, de laatste weken was het echt helemaal prut, vooral na de nachtdiensten, dus ben eergisteren officieel helemaal opnieuw begonnen met tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Nou Karinneke, als we hetzelfde hoofd hebben jij en ik dan moet het jou toch ook lukken !!!!!!! Ik denk alleen dat jij tussen de peerden niet rondrent met ailainer en een bjoetiekees maar dat maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Charlie, is er niet iemand samen met je gestopt zo dat je een leuk team kunt vormen?RAF, SPAN, dat voelt zo gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 O jee misschien heeft dat paard je vertrappeld omdat je niet de juiste kleur lippenstipt ophad.Ik krijg nu allerlei maffe ideeën: mijn favo lipstick heeft (zoals alle make-up kleuren) een naam en heet: Glace de Fique, dat is volgens mij vijg? Hahahahahahahahaha dan heb ik voor jou Glace de Fique de Cheval !!! En een mooie oogschaduw Ombre d'Haie klinkt toch schitterend? Ik bedoel het goed hè dat snap je wel. Ik zou eigenlijk eyeliner moeten hebben met "Encre de Printer" (zou leuk zijn een lijn met cosmeticanamen n.a.v. iemands werk of hobby, JONGENS een gat in de markt !!!!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 effe de draad omhoog dan staan ze weer op volgorde.Jaaaaaaaaaaaa jongens & meisjes, Ordnung Muss Sein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Dan weet ik een mooie: Charlie en Karinneke: het Sjakka! Team. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Klinkt goed!!!Maar ik heb Anjo ook beloofd met haar mee te doen, dus verzin maar een nieuwe naam.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Nee, via het draadje gisteren of eergisteren......de Kozakken kan ook, JoChaKa ietwat verbasterd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 wat moet je buiten doen dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Gewoon hier lijkt me. Effe denken Karinneke, Charlie en Anjo wat kunnen we daar van maken?Effe prakkezeren, ik vind het het leukste als de voornamen er in voorkomen (persoonlijk dan). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2008 Ik ga vandaag samen met mijn vriendin (sinds kort mag ik haar weer mijn vriendin noemen) een foto collage maken van haar kleinkind voor haar verjaardag, Luna wordt op 14 februari 10 jaar. Prachtkind dat dansend en zingend door het leven gaat. Zij komt vast nog eens op een podium te staan om haar kunsten te vertonen. Haar vader heeft dat in haar gestimuleerd zonder iets te willen forceren; het kind heeft het gewoon in de genen omdat haar vader zowel als mijn vriendin gek zijn op muziek en dans Er wordt geen musical overgeslagen en Luna heeft meegedaan in de voorrondes van Annie, de musical.Ik houd goede herinneren over aan de campeervakanties op Vlieland, die we meerdere jaren met z'n viertjes hebben doorgebracht.Erg triest is wel dat haar moeder zelfmoord heeft gepleegd toen Luna 1 jaar was. Deze vrouw is v******t in haar jeugd, letterlijk en figuurlijk en dat is ze niet te boven kunnen komen ondanks allerlei therapieen. Ze was gewoon te slim om zich iets aan te laten praten en dat maakte dat ze onbereikbaar was. Het (juiste) moment moet nog komen dat haar vader dit Luna gaat vertellen.Haar zoon is inmiddels getrouwd met zijn vriend die 2 kinderen heeft uit zijn huwelijk, ze zijn dus beiden pas op latere leeftijd uit de kast gekomen. Een mooi stel.Oma en ik hebben wat afgeknutseld in het verleden voor Luna. Een illustratieboek gemaakt, lampjes van houtsnijwerk een spiegel met sprookjesfiguren en lampies enz....erg leuk om te doen.Ik weet nog niet of ik bij haar verjaardag zal zijn..haar zoon heeft moeite dat ik met alcohol aan het stoeien ben en dat heb ik te respecteren, hij wil immers zijn moeder in bescherming nemen.De tijd zal leren of dit kan veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden