Gem Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Marjo,niet met je eens! Je bent overtuigd dat je het goede doet. Alleen uit je je twijfel weleens. Nou en? Doen we allemaal! En als we het niet uiten, dan hebben we die toch. Lijkt me niet meer dan logisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Rolgordijna, ja.....Safi,hoi! Lekker pizza gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Marjo,Dat zal die sluwe vos in me wel zijn dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Trouwens, jullie zijn toch allemaal goed bezig. Ik neem daar een voorbeeld aan.Safi,Eindelijk ben je daar met je uitzwaaier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik verkondig ook geen waarheden, ik denk alleen "hardop". Twijfels moet je ook doorleven, dat is natuurlijk angst.Ik denk wel dat er sommige mensen zijn die hun angsten op een gegeven moment achter zich kunnen laten..Zo hoop ik ook ooit wel dood te kunnen gaan, zonder angst of twijfel. Dat het ergens goed voor is geweest, dat je jezelf kunt overwinnen?Gedachten voorgoed achter je laten, jezelf bevrijden van jezelf..GRRRR!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik heb nog niets bijgelezen van vandaag.Ben net weer thuis van het familie etentje en kan jullie berichten dat ik niet heb gedronken.Als ik jullie hier wel eens hoorde praten dat je moest proberen niet te drinken en mensen moest gaan bestuderen die die avond wel dronken. Elke keer dacht ik, ja, ja dat moet je dan ook maar kunnen!Ik was daar niet zo zeker van dat me dat zou bevallen dus ik heb sociale kontakten zoals, etentjes vermeden sinds juli omdat ik mezelf niet vertrouwde.Maar toen ik Tapas gisteren las voelde het opeens anders en dacht ik voor het eerst. : IK GA HET PROBEREN!!Dus nog heel erg bedankt Tapas want je hebt mijn ogen geopend.Ook het feit dat jullie met me meededen jij en Kate heeft me erg ondersteund.Ik las het een keertje van Kaia dat ze zo'n steun aan het forum had gehad toen ze een keertje in dezelfde situatie zat. Toen dacht ik nog....wat goed dat ze ergens kan zijn met alcohol en dat het feit dat wij hier met elkaar proberen droog te staan op het forum haar heeft geholpen in haar gedachten.Ik dacht niet dat dat voor mij zou werken dus ik probeerde het niet.Misschien krijg ik meer vertrouwen in mezelf.Want vandaag voelde het precies zo bij mij als ik het hier wel bij anderen heb gelezen en wat me altijd een beetje jaloers maakte.Alsof hun het licht aan het einde van de tunnel hadden gezien en ik nog niet.Wat ook hielp was het feit dat mijn zus haar pubers van 16 en 18 er ook waren en veel dronken en verschrikkelijk druk aanwezig waren en erg veel aandacht vroegen.Ik voel me geweldig, weer een belangrijke stap gemaakt , weer een stukje van de puzzel kunnen plaatsen.De kleur van de draad voor het kruisje op het borduurwerk van mijn leven, was vandaag lichtblauw, zo mooi als het weer en de lucht die de lente voorspelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Mooi Safi,blijf maar even borduren! Met de goede kleur dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Marjo,Jij vraagt wel erg veel van het leven. Van een ding kun je zeker zijn: als je doodgaat, valt alle angst en twijfel vanzelf weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Marjo,Jij vraagt wel erg veel van het leven. Van een ding kun je zeker zijn: als je doodgaat, valt alle angst en twijfel vanzelf weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ik weet hoe een scheeltje ontstaat.Snel achter mekaar op Op Discussie antwoorden klikken.Deed ik net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Gaat het schrijven een beetje Gem?Heb je ook een borduurwerkje trouwens en wat voor kleur zou jouw draad vandaag hebben gehad als je er eentje had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Safi,Grote stap gezet vandaag. Knuffel verdient. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Dat schrijven Wel een mooie kleur draad: licht groen? De lente??Ik ga slapen mensen. Morgen wil ik weer sporten, dus op tijd op.Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ja, Goed Safi. Je hebt er weer een kraaltje bij om aan te rijgen!Dat ga ik ook eens proberen..Morgen sta ik op met de kater van alle gedachten die er vanavond door mijn hoofd heen maalden.Dan ben ik weer het aardse chaggerijn.Ik heb nooit teveel van het leven verwacht, althans er nooit naar geleefd.De hele tijd zit ik met mezelf te zoeken naar die "veranderknop".ik wil wel eens echt leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Marjo als ik dit van je lees quote: Dat het ergens goed voor is geweest, dat je jezelf kunt overwinnen? Gedachten voorgoed achter je laten, jezelf bevrijden van jezelf.. Dan denk ik echtIk denk dat ik het eerste doe door mezelf meer te accepteren voor wie ik ben.Ik hoef mezelf niet te overwinnen want ik ben wie ik ben , en ik mag er helemaal zijn.Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van wie ik bendoor negatieve gedachten naast positieve te laten levenmezelf dus niet bevrijden van mezelf maar alles accepteren wat voorbij komt zonder te veroordelen.Meer verbazen dan twijfelenMeer verbazing dan woede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Knuffel terug Corinne en alle anderen ook vanzelfsprekend.Ja een persoonlijke mijlpaal bereikt naar mijn verjaardag, kerst en oud en nieuw...mijn eerste van dit jaar en ik hoop dat ik de drie van vorig jaar zal overtreffen.Stap voor stap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Ga ook slapen...dag..trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Daar bedoel ik eigenlijk mee, om de dwangmatigheid in jezelf te overwinnen. Zoals we nu ook proberen te doen. De dwangmatige drang van ons zelf naar drank overwinnen. En daarna, dat los laten..Ik ga ook slapen als het nog lukt..Welterusten allemaal ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Gem,Welterusten.Marjo,Wat is levenslust. Ik heb het nooit kunnen vinden.Ik ben dan ook wel een beetje jaloers op mensen die het wel zien zitten.In ieder geval heb ik er wel voor gekozen om dat leven van me kwalitatief te verbeteren, door te stoppen met drinken. Dat bevalt me.Safi,Het zit wel goed met je, met zo een instelling.En slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Welterusten, Marjo, dan ga ik ook maar naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Sterk heeft zich aangemeld op Wie is wie. Kan iemand hem uitleggen hoe hij hier op de dagdraad komt. Mijn hoofd doet deze praktische zaken even niet. Error. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Wat voor Error?Ik heb Sterk ook even verwelkomd en de link naar deze draad gegeven.En nu ga ik echt naar bed. 't Is waarachtig al kwart voor drie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden