CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Mensen,Allemaal bedankt.GR Ik kan bijna niet typen.Moet nog uittrillen.'t Zijn precies ontwenningsverschijnselen.Ik heb refusal genomen.Morgen bel ik huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Corinne, ik ga slapen. Ga lekker naar bed. Heb je geen pammetjes? Houd je goed´Sterkte Soothe. Rustig ademen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Hele juiste beslissing, Corinne! Probeer te slapen, of blijf hier hangen! Ik ben er nog wel even, en anderen ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Welterusten Tapas, slaap lekker.Corinne, hoera dus!!!! 10 maanden droog, super!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Geloof het of niet, maar ik stond net te strijken..Corinne, een hele grote trigger! Je bent ongesteld. Stond met een fles jenever in je handen. Je hebt goed gedaan! De fles is weg. Je hebt hulp ingeroepen. Een refusal geslikt, zodat je niet meer kan. Maar je hoeft ook niet meer. Het gebeurde. Dat overkomt je. Je hebt super sterk gehandeld, omdat je het kunt. Je bent het de baas!Een hele dikke knuffel vanachter de strijkplank. Lieve schat probeer maar rustig te worden. Er is niets aan de hand, je hebt helemaal niet gedronken, zie je wel! Huil maar, het lucht je op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 ik ga even roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Goh..ben toch maar even blijven lezen. Zit hier met tranen in mijn ogen. Goed hoor, Corinne heb respect voor je, ik steek er ook 1 op. En proficiat met je 10 maanden (goed gevonden Charlie )Morgen gaat het beter!!: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Soothe gaat slapen. Het motto, zeg nooit nooit, blijft van kracht! Af en toe is het hier op het randje.Opperste waakzaamheid blijft geboden. We kunnen niet genoegzaam achterover leunen. Het is de "grote satan" en wij allen moeten alert blijven.Corientje:stay on the wagon. Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Allemaal heel erg bedankt. Ik ben nu een beetje uitgebeefd. Heb bijna mijn vingers gebrand bij het aansteken van mijn sigaret en ik heb ze niet eens helemaal opgerookt. Bedankt. Ik ga naar bed en hoop te kunnen slapen.En Houtje, mss zat mijn bijdrage daar ook voor een stukske tussen.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Slaap lekker Soothe, en allen die slapen gaan, ik ga ook lekker pitten.Hou je haaks he, Corinne!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 quote: Originally posted by: Soothe Het is de "grote satan" en wij allen moeten alert blijven. Het kunnen dus ook de hormonen zijn Soothe.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Sleep well Charlie. gezond weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Welterusten Corinne, hou je taai!En alle anderen ook het beste gewenst, sorry ik dacht even alleen aan Corinne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2008 Zou kunnen, ik ben zelden ongesteld, dus geen ervaringsdeskundige, wat de hormonen betreft.Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden