Gem Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Even nog 1 berichtje, omdat ik nu op het mooie getal van 3000 ben gekomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 Jongens, sorry ik zat om 5 uur al te dommelen, moest nog eten maken voor de meute, daarna nog een paar boodschappen en heb ik een liter ijs gegeten (ik lijk wel zo'n Amerikaanse matrone inmiddels) heb soep staan maken, slingers opgehangen, wat ruzies gesust, en gehaktballetjes gemaakt. Eten opgeruimd, kids in bed gebonjourd. Hans heeft zijn kado gehad (hoera, hij is 13 nu) en is er dolblij mee, en Grietje slaapt al. Hansje moet om 10 uur weer hokkiejen, in de zaal gelukkig en deelt dan uit, om 2 uur een klein feestje met koffie, taart, hapjes en wat vrienden en vriendjes, en dan weer de gewone routine. Maar het meeste is klaar. Alleen mijn zalmrolletjes (taco-pannenkoek uitrollen, besmeren met boursin naturel dus geen knoflook, dille en bieslook erop en pijnboompitjes en een dunne plak zalm, oprollen en in schuine hapjes snijden) prikkertje erin, klaar.Dan is de oprotsoep ook al klaar met zelfgemaakte ballen, zoals de hele soep en de gehaktballen in satésaus ook, de slingers hangen, dus Moeders mag naar bed. Pfffffff..... soms wordt het me echt teveel.Ik stond vanmiddag om half 6, dodelijk tijdstip in de Super voor de champagnes en dacht zak ik één flesje meenemen ik heb het wel verdiend? En toen schoten de woorden me te binnen van wie weet ik niet meer: jezlef met drank belonen omdt je niet meer drinkt, dat klopt niet. En ik vond het ook zonde van zo'n lange periode niet drinken, ben je gek, en het was maar een korte twijfel die ik radicaal de grond in heb gestampd, maar soms dan zijn ze eropeens de krengen. Dus wees voorbereid vooral als je moe bent, de ***zakken !!!!En nu Hansje een dikke zoen geven en naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2008 @Gem,Welterusten. 3.000 is een mooi rond getal!@Houtje,Waar jij toch steeds al die energie vandaan haalt! Hartelijk gefeliciteerd met je Hansje!Gevaarlijke momenten in de supermarkt. We zullen ze helaas wel meer tegenkomen.Maar, waarom zouden we onszelf straffen met jww, terwijl een beloning op zijn plaats is?Voor jou een en een slaap lekker - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden