Gem Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Blacky,als je spreekt heb je geen punten en komma's nodig. Ook schrijven gaat goed! Welterusten!Pippi,Gewoon toeval, en dat was het! Sterkte met de kids en jij ook het beste!An,weer een dagje erbij! Top!Alle anderen,welterusten. Ik log uit! Morgen weer vroeg op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Ik gebruik altijd teveel komma's Blacky, als je wilt, mag je er best een paar van mij lenen: (in reserve: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,....................................) Zo, droogdag 25 zit erop! Tot morgen beste Adb'ers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Gem,Slaap heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Beste Ziza, wat jij onzin verhalen en uitspraken vindt zijn voor anderen grote waarheden.In plaats van te vertellen waarom jij dat vind en jou ervaring vertelt, zeg je dat je deze mensen niet serieus neemt.Het is allemaal onzin en blijkbaar ben ik voor zulke uitlatingen gevoelig geworden.En ik wil graag series worden genomen.Neem wat je wilt en laat de rest maar weg of vrij vertaald, ...haal eruit wat je kunt gebruiken en leg de rest naast je neer, is een uitspraak van een zeer wijs man, die ooit deel uitmaakte van de AA.Ik geloof daarin want daarin herken ik mensen die bereid zijn te luisteren en open te staan voor de mening van de ander.Alles begint bij jezelf zo ook houden van.Als je het gevoel van jezelf te houden nooit hebt gekend is het niet mogelijk van een ander te houden.Je kunt de omvang van dat gemis voor jezelf wel meten door met mensen om te gaan die alle positieve ingredienten van het woord "Aktie" weerspiegelen.Op deze wijze heb ik vanmijzelf leren houden en vervolgens van een ander.Liefde is een levenstijl , die jij trouwens mooi omschrijft, en houden van is een onderdeel daarvan.Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Orleando; wat vreselijk voor je, dat je vader zo onverwachts is gestorven. Sterkte!Houtje; op de valreep nog gefeliciteerd. een zoon van dertien!Kate; 1 maand droogte, niet niks! Goed van je!Vie; Van harte! Gek dat het niet anders voelt hè. (Ik schrijf hier altijd over "mijn" man, maar het voelt nog steeds vreemd. Hij is mijn vriend. Dit jaar al 21 jaar. Getrouwd daarvan 5.) Anna&Soothe, blijven jullie maar lekker die je bent. Waar gij ook zijt.Pippi; Je krijgt het wel voor je kiezen, allemaal. Goed dat je voor jezelf kiest. Wij hebben nooit ringen gedragen, toch voelen we ons verbonden met elkaar. Kan me jouw gedachte erachter wel voorstellen.Blacky, ik vind vreemd wel lekker!Ziza; toch geloof ik wel dat ik eerst wat meer van mezelf moet houden. Oftewel, mijzelf te accepteren die ik ben. Was wel van plan trouwens wat meer AKTIE te gaan ondernemen. Mooie uitspraken van je kinderen, fijn dat je er van kan genieten. Doe ik ook steeds (nog) meer!An; Gij vooruitspurtende vrouw!Gem; wat een sportieve aktie op zondagochtend. Na 2 uren door de polder sjouwen met de hond, heb ik vanmiddag weer geslapen als een os. Ik snap er niks van.Corinne, wat ga je goed hè!Water; geen lurk-dopje nemen, geloof ik! Water is idd heel goed voor ons, het schijnt dat als je 2 glazen 'savond drinkt, je de volgende ochtend frisser op staat!Hier alles droog, morgen nog zo'n dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Bij het opruimen van mijn papierwinkel kwam ik nog alles tegen van de cursus 'leven tussen twee culturen'. Eén zin die ook een eigen pagina werd toebedeeld vind ik heel belangrijk in de communicatie tussen mensen, ongeacht de culturele achtergrond. Hier komt ie:?????????????????????????????????? · « « « « « « "Elk gesprek isft> » » » » » » ·??? · « een ontmoeting met een anderft> » · ??? · « « « « « en in elk gesprekft> » » » » » · ??? · « « « « ontmoet je ook jezelf."ft> » » » ·??????????????????????????????????Die zin spreekt mij zeer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Die vraagtekens moesten dubbele strepen zijn. In de preview gaf ie dat ook aan.Ge, ik ga niet nog eens fröbelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Hij is zó ook de moeite van het overwegen waard, Corinne!Weet jij dat, als je nou lang ingelogd bent zonder te schrijven, gaat dan je lichtje op blauw, en verdwijn je dan ook op de lijst van aangemelde gebruikers? En gisteren stond er dat er 555 gebruikers waren geregistrerd, en vandaag 559! Waar zitten die 4 nieuwelingen zou je je afvragen hè? Wel weet ik, dat als je uitlogt, je naam nog een tijdje blijft staan bij de ingelogde gebruikers!Iemand antwoord, anders moet ik misschien een berichtje naar de moderator sturen...Ach, ik stuur de vraag toch ook maar even door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Trees,Dat van die lampjes is idd heel irritant, ze kunnen ze zo net zo goed afschaffen.Weet soms heb ik helemaal uitgelogd en de computer afgesloten. Start ik die soms opnieuw op omdat ik iets vergeten ben, ben ik zo 10-15 minuten verder.Open ik de site, zonder in te loggen. Ja, sta ik ingelogd?????????????Dat aantal gebruikers wordt geregeld naar beneden bijgesteld door de moderators. Ik weet niet op basis van welke criteria, maar ik denk op basis van hoe lang iemand de laatste keer aanwezig was.Nieuw geregistreerden worden natuurlijk opgeteld, maar dat wil nog niet zeggen dat deze ook inloggen en zich voorstellen.Meer weet heb ik er ook niet van.Ja, heel interessante zin, gezien ook het feit dat ik veelvuldig met mezelf in gesprek ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Gedverderrie, ik zit het hier onbewust ook te doen.Sorry mensen, maar jullie waren vandaag allemaal bij me in die boordevolle kop. ik dacht aan jullie allemaal.Als we nou gewoon eens zeiden; we drinken niet meer. En we deden het ook niet meer...Dan heb ik weer niks aan die niet-helpende cijfers, want iedereen heeft die 4% natuurlijk al opgeëist toen ik er niet was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Ja, Corinne, dat had ik me zelf ook net gerealiseerd dat niet alle ingeschrevenen forumgenoten hoeven te zijn! Maar soms denk ik dat als je ingelogd bent en een tijdje je mond niet open doet, dat anderen (jullie dus) mij niet meer op de lijst van aangemelde gebruikers zien staan! Dan ben je dus nog wel on-line, maar niet meer zichtbaar. Ik heb de vraag in ieder geval aan de moderator gesteld.Moet je ook niet aan denken, dat je dag in-dag uit al die posting moet lezen! Zouden zij nou wel eens tegen elkaar zeggen: o, daar heb je dat z**kmens (néé, mij kun je niet betrappen, moderator!) van een Trees (of vul maar in!)weer!Heb je zin in je wintersportreisje, Corinne? Lekker boeken mee, niet teveel aan ons denken, behalve als je ons nodig hebt!letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Marjo,Mag ik vragen wat jij hier onbewust zit te doen?En idd die percentages vind ik ook alles behalve helpend.Ik stel me de realiteit graag wat rooskleuriger voor.Je mag mij wel uit die knappe bol gooien als je ruimte nodig hebt! quote Als we nou gewoon eens zeiden; we drinken niet meer. En we deden het ook niet meer... unquoteOK, ik doe met je mee, ik drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Hokje-vakje-geestje-spinsels te spinnen... mensen buitensluiten, dus veroordelen. ik kan niet van die mooie rijtjes maken zonder me schuldig te voelen.Dat laat ik voortaan maar graag aan jou over Nee, sorry. Jij staat erin gegrift, onuitwisbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Tjee, wat moet ik nu zeggen? :$Ik voel mij zeer vereerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Ik heb een lijst gemaakt met al jullie namen. Die neem ik mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Ik heb nog nooit geskied. Lijkt me heerlijk met de kinderen ooit nog eens te doen.Lijstje voor moeilijke momenten?Veel plezier alvast, voor ik het vergeet.Ik zal aan je denken.Trees, heb je inmiddels wat meer goede momenten om je aan vast te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Hihi, here I come.. Spudje!morgen voor het echie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 Trusten Spud. Succes!Ik ga ook.Ritme in de war.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2008 De mooie momenten hebben de bovenhand weer, Marjo, gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 En plots was iedereen weg.Ik ga dus ook naar bed. Hoog tijd eigenlijk.Slaap zacht.Mijn wens voor morgen: droogte en rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 He Corientje, slaap lekkerVie, Gefeliciteerd!!!:heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 Hoi Charlie, even een verloren momentje op je werk?Kon niet slapen, dus ik dacht kom hier maar even kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 Ja, heb even niks te doen, dus dacht ik zal es even kijken hier, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 Heb vanmiddag twee uren geslapen, waarschijnlijk niet zo'n goed idee, achteraf. Nu ligt man te snurken en hoewel moe, kan ik de slaap maar niet vatten.....Dit is, als ik het goed heb je één na laatste nacht? Gaat het allemaal een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 Ik heb heerlijk geslapen vandaag.Ja, dit is mn 1 na laatste nacht, morgen zit ik weer op de grote instelling, dus weer veel drukker, op ronde gaan, uitluisteren (per pc), rapportages, etc etc.Hier is het eigenlijk een kwestie van je tijd uitzitten, boven zitten 7 jongeren met een redelijk hoog niveau, geen kind aan dus, hoef ik ook niet te komen in principe, behalve als ze de tent afbreken, beneden zitten 7 ernstig meervoudig gehandicapte jongeren, vroeger noemden we dat levende plantjes, dus sondevoeding geven, zuurstof, uitzuigen enzomeer. Maar over het algemeen slaapt een ieder rustig hoor.Dus ga zo maar weer eens een bakkie zetten en eens kijken of er nog wat leuks op comedy-central is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden