Har Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 Truste Houtje. Was voor jou een erg bewogen dag, lees ik. Liefs, sterkte en veel donzige warmte onder je dekbedje toegewenstHug, Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 Truste Marjo, kweet zeker dat je morgen ook weer helder aanwezig bent Ook een hug, natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 ben ik eindelijk bij gelezen, gaat iedereen naar bed. Jemig het is al bijna 1.00 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2008 An, ik ben er nog een beetje hoor!Maar ik ga nu inderdaad naar bed...kijken of ik leuk kan dromen!Slaap lekker!Wéér een dag zonder drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 De kwesite Vie gaat ons allemaal aan.Nu denk ik dat het niet verstandig is om nu zo'n fel oordeel te vellen, te veroordelen zelfs. Ik geef het voordeel aan de twijfel. We weten het niet en misschien zullen we het nooit weten. Wanneer het zo is dat iemand hier op het forum fantasieverhalen gaat vertellen, als dat zo is, dan zal dat nooit te achterhalen zijn. Zeker als je veel op elkaar reageert, meeleeft en dergelijke voel je je belazerd. Maar dat is niet het ergste. Er worden prive mailtjes gestuurd met prive adressen, gegevens die niet op het forum komen, omdat het een openbaar forum is. De benauwdheid ontstaat dan: 'wat doet zo'n persoon met die informatie'.Dat is een angst en de angst overheerst momenteel hier.Ik stel voor dat we niet zo bang moeten zijn. Het even rustig afwachten en Vie tenminste een kans moeten geven om haar zegje te doen.Het lijkt me verrre van verstandig om hier achter haar om nog veel over te schrijven. Het brengt veel onrust.Zo zag ik dat er vanavond een paar nieuwe mensen zich hebben aangemeld, die nodig ondersteuning nodig hadden, maar die dat niet kregen.Kijk, en dat is dan vreselijk.Dan geven we de chaos, de angst weer de macht en tenslotte de drank.De drank overwint. De duvel zelf...Het is goed dat het wantrouwen is uitgesproken, maar ik hoop oprecht dat we verder gaan waarvoor we hier op het forum zijn. Die drank de baas te worden en elkaar te ondersteunen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Ben nog klaarwakker An. Hoe was jouw dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Trees: super toppie. Mij is het ook gelukt, zonder enige moeite. De drank vloog me weer om de oren.Gemotiveerd blijven en weten waarvoor we het doen. Rustig en kalm blijven en morgen beginnen we gewoon weer opnieuw. Welterusten Trees!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Har: ik ben ook nog errug wakker wat niet zo best is. Morgen ben ik van 10.00 tot 22.00 in touw....Mijn dag was GE WEL DIG. Super mooie ervaringen en ik ben als nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Klinkt goed! Er gaat toch niets boven geweldig, he? Mooi, dat je dat nu langs mindere dagen kan plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Ja Har, dit was een dag waar ik heeeeeeel lang mee vooruit kan. Dit zet alle andere zaken in de schaduw. Genoten zonder te drinken, zonder de wens te drinken. Wat een bevrijding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Ach, na deze onstuimige forumdag zullen er nog velen volgen zolang wij maar blijven posten wat ons werkelijk op het hart ligt; lijkt me een mooie vergelijking!Elk nadeel heb z'n voordeel zou Johan C. zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Cruyfie is zo gek nog niet. Ik heb er een extra slaappilletje in gegooid, want ik ben bang dat ik er tot morgen ochtend nog zit. Mijn hersenen zijn vol actief.Har is het met jou?????? Laatste vraag, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 Ga nu toch maar afsluiten. Truste An en aangezien ik vanavond gul ben met huggen, bij deze Edit: Goed An, ik voel me sterk! Geen gremlins te bekennen hier en veel positiefs in mijn leven...pffff..eindelijk!!!!! Ik heb zelfs momenten dat ik me (weer) echt gelukkig voel. En een moment is genoeg om lang op te kunnen teren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2008 okido Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden