Spring naar bijdragen

vrijdag 22 februari 2008

patatje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Floortje: jaren geleden ben ik ook eens gestopt met roken en ging toen ook drinken als een gek. Toen is mijn echte alcoholverslaving ook tot een hoogtepunt gekomen. Daarom durf ik nu niet te stoppen met roken. Want dan ga ik weer wat anders doen.

Hoe is het met je dochter en je vriend?? Beetje vrede bij jullie??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Floortje, we schrijven natuurlijk net langs elkaar heen.
Ik voel alweer prima, gelukkig. Ik word depressief als ik ziek ben. Echt compleet gestoord mens ben ik. Tja, die fles wijn, DAT had ik niet moeten doen. Staat zo lelijk in mijn schriftje. Allemaal nulletjes en nu dit, daar zit ik nog het meeste mee. Verder geen behoefte aan drank. En jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, vriend is voetbal aan het kijken en voor dochter is geregeld dat Zorro wordt opgenomen door mijn schoonmoeder (bij mijn moeder ligt volgens mij de hoorn er naast; we krijgen alleen nog maar een voice-mail die ze niet heeft).

We hebben een half jaar geleden een huis gekocht en zijn dat nog aan het opknappen. Wel een bestaand huis overigens, maar de wensen om de kabel door te trekken naar boven die moeten nog uitgevoerd worden (zeer geemancipeerd overigens: door MIJN moeder!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel je vooral niet schuldig!!!!! Ik denk dat schuld de ergste gremlin is die je kunt krijgen. ik ben nog niet helemaal droog gebleven en heb net de periode afgerond:

"ik kom uit mijn roes en kijk rond naar wat ik heb aangericht".

Herkenbaar??

Valt in ieder geval mee, vriend en dochter houden nog van me.

Werk heb ik ook nog (4 dagen in de week :confused;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn echt door elkaar heen aan het praten. De DVD is stuk en onze video's (jawel: samen, vriend en ik , hebben er wel 3) doet geen enkele het. We zijn nog aan het sorteren wat we willen houden en wat naar grof vuil mag.

Ik moet je verduidelijken: Wij hebben 9 jaar boven elkaar gewoond, ik boven hem. Vier jaar geleden is dat uitgegroeid naar een relatie. Hij had toen een ander huis gekocht en ik had een ander huis gehuurd.

Op dat ogenblik begon er iets tussen ons (was misschien al eerder, maar we hebben dat elkaar niet verteld) en het klikte zeer goed met dochter die ik vanaf het begin helemaal alleen zelf opgevoed heb.

Toen ik alleen met haar was heb ik overigens in de bijstand gezeten om voor haar te kunnen zorgen. Toen ze ongeveer 3 jaar was ben ik weer begonnen met opleidingen om weer werk te krijgen; ik heb altijd wel gekeken hoe het met Josje (dochter) ging.

pfffffffffffff................ even bijlezen misschien straks de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft uiteindelijk eerst zijn koopwoning verkocht. Hij is daana in mijn huurwoning getrokken. Zijn spullen werden direct op zolder opgeslagen. Beiden hadden we het idee dat we samen nog een huis zouden willen kiezen.

Dat is nu dit huis geworden. We hebben ruim een jaar gezocht en hebben het binnen een week gekocht!!

Ruimte genoeg voor ons en voor dochter. Dochter heeft een mooie zolderkamer. Alleen een belt werk om alles helemaal naar je zin te hebben. Ik ben nu bezig de trap te schilderen (Zondag mag ik weer .......!@!@!) maar het word wel heel erg mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Noi Nok Nok

Hier viel om 1700 uur de stroom uit, gekookt op Camping gaz. Om 1900 uur weer stroom, maar nu pas weer internet. Ben verslaafd dus.

Bij deze de Eer om de Eerste SMS van Corinne door te geven: alles in orde, zit in de bus, gaat goed.
Goed hè voor haar.

En nu ga ik (met licht weer aan) de keuken opruimen.

Kids naar mijn Ex, ik zo naar bed.

Laterssssssss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, Ik heb het nog niet droog gehouden. Ik ben wel heel ver, Ik heb twee flessen wijn verruild voor twee kleine wijn. Ik heb de voordelen al kunnen zien; mijn hoogtevrees werd veel te erg (durfde bijna geen trap meer af) en dat is heel erg verminderd. Evenals het steeds zomaar "misselijk" worden. Ook dat is weggegaan.

Toch heb ik wel iets van "als ik iets moet, bijvoorbeeld de trap schilderen" dan wil ik daar iets voor terug. Iets waar ik het voor doe. Dat is voor mij alcohol. Ik kan soms letterlijk alleen mijn bed uitkomen voor alcohol.

Ik denk heus wel dat dat mijn fout is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...