An Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Mercedes, kan je die wijn niet gewoon wegkieperen. Gootsteen putjes zijn er gek op!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Dames ik ga even lekker een warme douche nemen,tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Tina en Safi: ja ik ben eigenlijk ook wel teleurgesteld in de ander. Er zijn uitzonderingen, maar daar wil ik ook geen misbruik van maken. Aangezien ik nogal vaak in de problemen zit, zit ik er ook meestal alleen mee. Weinig tot geen hulp gekregen toen ik b.v. in de kleine kinderen zat. Mijn familie heeft me eigenlijk gewoon laten barsten. Later boden mensen me hun hulp aan maar sloeg dat af. Ik kon dus geen hulp meer accepteren. Daar ben ik dus wel van terug gekomen. Heb dat weer moeten leren. Maar ik ben en blijf toch een einzelganger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 MercedesIk kan je de internetbehandeling van Alcohol de Baas echt aanraden als je iets wilt doen aan je alcoholprobleem want om 2.37 uur al aan de witte wijn is wel vroeg:PDe internetbehandeling , is anoniem, gratis en erg professioneel.Ze gaan samen met je een plan bedenken, stoppen of minderen.En ze gaan kijken wat jouw valkuilen zijn, dus wanneer je behoefte hebt aan alcohol en dan samen met jouw erachter komen hoe je dit kunt oplossen door helpende gedachten, gedragverandering en andere bezigheden.Klik op het logo linksboven en dan kun je een demo bekijken.Bijna iedereen hier heeft er veel baat bij gehad.Ik ben van 30 glazen in de week in juli 2007 eerst 2 maanden gestopt en toen langzamerhand weer 3 consumpties in de week gaan drinken. Toen een uitglijder gehad op een feestje met 9 consumpties en toen weer bijna 2 maanden droog gestaan. Zelfs mijn verjaardag, Kerst en Oud en Nieuw zonder alcohol gevierd.Ik voel me beter, gezonder, maak me minder zorgen om mijn hersenen en ben minder vergeetachtig , kan me beter concentreren en ook mijn depressies zijn beter geworden. Ik heb al maanden niet meer gehuild.Een aanrader dus, als je je ook zorgen maakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mercedes Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Miss wel beter ja, n ieder geval wel 3 boterhammen gegeten net. Veel dames hier valt me op? Ik ben een 35jarige gay, Nederbelg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mercedes Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Ik ben al aangemeld en door de intake safi. Ik hoop dat ik er baat bij heb. 2 flessen wijn per dag is nu niet echt gezond nee haha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Ola, welkom nieuwelingen.Marieke, hoe ga je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Hey dat is geweldig Mercedes...ik hoop dat je er veel baat bij hebt!Probeer er zoveel mogelijk uit te halen als je kunt.Oei twee flessen wijn per dag...dat is voor mij al weer lang geleden...1998 zat ik in die fase, van elke dag me dood zuipen.En zie ik ben nog steeds bezig met mijn alcoholprobleem maar ben wel erg trots opmezelf in deze laaste 7 maanden.Normaal minstens 30 glazen in de week x 7 maanden is 210x4=840 glazen.Ik denk dat ik in de laatste 7 maanden de 80 glazen nog lang niet gehaald heb.Dat is voor mij weer een overwinning.Ik gun het jouw ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Ik kom nog even vertellen dat ik zo vreselijk blij ben dat jullie mijgered hebben!Allemaal een dikke van mij.Ik kan jullie niet beschrijven hoe opgelucht ik ben.Gelukkig........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mercedes Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Safi, knap hoor stomme vind ik dat ik gewoon om 23;30u naar bed kan zondert gevoel dronken te zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Tina ik was er niet bij maar ik geef je toch even een (((((((((((((((( KNUFFEL ))))))))))))Zo en nu moet ikw eer even a aan de slag, mijn moeder komt tenslotte en de boodschappen moeten nog worden gdaan en de hond kan ook gelijk wel even mee een eind fietsen!DOOEEGGG!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Mariekewat rot dat je buren nog steeds zo aan het etteren zijnOok voor jouw een (((((( KNUFFEL ))))))))))))))))En je gaat alles laten trekken???Wist je dat je dan van het verzekering ook implantaten vergoed kan krijgen?Nou ja de mijne doet het dus misschien ook de jouwe?Misschien niet zo'n geweldig idee als je al bang bent voor de tandarts.He meid ik hoop dat je heel gauw een mooi ander huis krijgt met lieve rustige buren.Dat gun ik je echt na al deze ellende.Mijn ouders hebben het ook gehad en zijn naar het plaateland verhuisd , een klein dorp en zijn daar hardstikke gelukkig geworden. Daar heerst toch wel emer sociale controle van de anderen buren enzo.Hou je taai!Ook dit gaat weer eens voorbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Safi: je vertelt wel alles over het bezoek van je moeder he? ben zo benieuwd, gewoon ff meeleven, heb zelf geen moeder meer, dus.Tina: lieve schat wat ben je knap joh.Marieke: te gek voor woorden. Ja machteloos in zo'n situatie. Kan je niet heel hard andere muziek erdoor heen jengelen, van die muziek die de buren gruwelijk lelijk vindt???? Mercedes: ja jammer he? niet eens meer dronken naar bed kunnen. Het lichaam raakt zover vergiftigd dat het niet eens meer registreert. En heb je dus steeds meer nodig om hetzelfde effect te krijgen.Dus , conclusie, juiste moment om maar te stoppen met die zooi.Ik drink in ieder geval niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Goedemiddag!Eesr even het draadje lezen, maar eerst: Tapas 8 maanden! Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eve Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Hoi An, Safi en Agnes!Maagproblemen heb ik niet, wel al tien jaar boulimia.Nou ging dat de laatste tijd heel goed, maar nu dus even een terugval.Het is bij mij altijd het één of het ander.Het is óf klooien met eten, óf drinken, óf mezelf verwonden..Voorlopig heb ik als doel om te minderen met alcohol.Het besluit om geheel te stoppen vind ik nu nog te eng..Ik wil namelijk niet dat één van die andere dingen het gaat vervangen!Hopelijk leer ik met steeds minder leven en dan inzien het wel compleet zonder te kunnen.Bedankt voor de uitgebreide informatie trouwens!Ik drink inderdaad heel veel water, wel 3 liter per dag/nacht, zweet dan ook wel veel.Vandaag lekker uitgewaaid op de fiets!Wat is het, windkracht 6 ofzo?!Groetjes, Eve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Beste mensen,Nog eventjes en dan gaan we.Ik heb met Houtje afgesproken dat ik elke dag tegen 21.00 een sms'je stuur. Stok achter de deur.Vandaag drink ik niet en dat wil ik wel elke dag met mezelf afspreken.Ik neem refusal mee. Je weet maar nooit met de gedachten van een alcoholist.Ik groet jullie allemaal. Doe jezelf een plezier en hou het droog. Ik doe mee.:camera::clock::light: Tapas, Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Corinne GOEDE REIS EN HELE FIJNE DAGEN!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Hallo hier de Stok-Achter-de-Deur van Corinne.We hebben afgesproken (briljant idee van Corinne) dat ze me vóór 2100 uur smst en dat ik dan even hier kom melden dat alles droog is. Goed hè. Geef mij ook een Stok-Achter-de-Deur gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Corinne,Een hele fijne vakantie, en geniet ervan, je hebt het zo verdient. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Corinne, goed plan dat je Houtje iedere dag even smst. Ik denk dat het voor ons ook een hele geruststelling zal zijn om toch iedere dag van je te horen dat het goed gegaan is!Ik hoop dat je een hele fijne tijd hebt, tot snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Tapas,:present:VAN HARTE EN NOG VELE MAANDEN ERBIJ!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Albertina, wat zit en mens gek in elkaar hè, vanuit het ziekenhuis direct doorlopen naar de portboer!Goed dat je het weggegooid hebt, je hebt jezelf een grote geestelijke kater bespaard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Trees, nee ik was eerst thuis toen op het forum gezet, toen gehaald en daarna weggegooid,ik kan je niet zeggen hoe blij ik ben, ja idd een mens zit zeker raar in elkaar.Maar ik heb dankzij jullie allemaal(moest echt aan jullie denken en toen dacht ik nee dat doeje mooi niet)de fles weggespoeld, het stonk.Ik kan me nu nog beter jou dieptepunt voorstellen is toch ook top dat je daar toen nietaan toegegeven hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Hè Albertina, ik ben zo blij dat je even antwoordt, want ik voelde me ineens heel erg eenzaam. Geen idee hoe dat komt, geen reden voor, maar eenzaam en buitengesloten. Zal wel een alcoholisch trekje zijn denk ik!Maar goed van je, echt heel goed, het zal even heel moeilijk zijn geweest hè? Soms voel je die trek echt fysiek, mij helpt veel water drinken dan altijd heel goed...Maar ja, je hebt niet altijd zin om het goede te doen hè?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2008 Ik denk dat ik de gebanden ook mis. Het zijn er ook nogal wat! Stuk of 7, 8 denk ik. Ja, dan is het ook wel wat stiller! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden