charlie Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 badder ze, meid!!je gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Ik heb Via al een poosje niet gezien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Hoi mensen,Ik had net een pagina vol reacties, maar toen vond mijn computer het nodig om af te sluiten.Thil,Wat een domper! Sterkte de komende tijd.Verder dank ik iedereen voor de aardige reacties naar mij.Laat op de avond kom ik terug. Nu moet ik andere dingen doen.Wie naar bed gaat: welterusten alvast.Tot laaaater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Ik ga eten. Wellicht tot later, anders tot morgen.Vie,ik hoop dat alles goed met je is!! Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Thil: wat een tegenslag. Heb er geen woorden voor Thil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Lieve Thil,Eng, hoe wij toch gezamelijk opgaan. Al is X toch een stage verder omdat zijn lijf niet naar de prognoses luistert horen wij morgen of hij in aanmerking komt voor trials.Jullie zijn in mijn gedachten:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Lieve Thil. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Lieve allemaal,helaas ligt mijn internet eruit, dus ik ben nu snel even bij een vriendin ingelogd. Heel veel dank voor al jullie lieve felicitaties! Zes maanden, wie had dat ooit gedacht! Wat heb ik geworsteld!Niet meer voor te stellen nu!Snel even voor iedereen: veel liefs en sterkte! Ik hoop dat ik snel weer in kan loggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Lieve Allemaal,Ik blijf betrokken en lees mee. Met het niet drinken gaat het nog steeds goed. Al merk ik wel dat het drinken wel een functie had. Niet een gezonde functie en ook geen reden om weer te gaan beginnenmaar toch is het duidelijk dat ik moet leren om anders met stress om te gaan als ik wil dat ik mijn schouders ooit weer kan bewegen of enig serviesgoed over wil houden.Ik ben jullie dankbaar dat ik al die tijd heb kunnen spuien en zoveel steun heb gekregen van dit forum.Dat betekent zoveel.Ik neem mij Refusal nu dagelijks een halve tablet en merkte eigenlijk gelijk al verschil. Hopelijk blijft dt in de gezamelijke geest in het geval er later nog iemand op het forum komt die ook zo'n last van de Refusal heeft.Op dit moment heb ik gewoon niet zo heel veel te melden en heb ik verschrikkelijk druk met verhuizen, het in opleverbaar staat brengen van mijn huis, wat de toekomst gaat brengen en de mensen om mij heen.Ik blijf jullie volgen en een warm hart toedragen maar neem even wat afstand.Trees, je bent een kanjer.Met liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Anjo, succes met de verhuizing, sterkte met Q en de zorg voor de kids, kortom, alle liefs van mij gewenst!!Je gaat super, meid!! Houden zo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Hoi,Ik ben er weer!Anjo,Je gaat goed! En dat terwijl je nog steeds zo onder druk staat.Volhouden! Je verdient het.Bosje :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 avond mensen , ook ik heb momenteel teveel druk in mijn hoofd waardoor ik gewoon wat stiller ben als gewoonte .trees van harte he goed gedaan thil sterkte met je zoon en geniet van jullie dagen samen marjo rare persoon had jij bij de AA aan de lijn , alcoholisme is niet hoeveel je drinkt vermoed ik , maar hoe je drinkt , of anders gezegt niet alle alcoholisten die ik ken dronken al van smorgens vroeg .ik soms maar meer niet al wel , maar als ik begon te drinken kon ik gewoon niet meer stoppen ik moest meer en meer en meer .iedereen een slaapzacht . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Ja slaap zacht allemaal. Moet bekennen dat ik vanavond toch een vlaag van zucht over me heen voelde komen. Weerstaan, dus een droog dagje. Zoals ik het nu overzie moet het morgen ook wel lukken. Ach zo hobbelen we wel verder. Kijk nu scheel en ben van plan, van plan ja, morgen heeeeeeeeeeeel vroeg op te staan!! Welterusten allemaal!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Ik ga ook maar de koffer in, morgen een agressieve dag, lekker matten, maar niet heus, stomme verplichte cursus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Goedenavond allemaal,Ik zat net de eerste pagina's van dit draadje te lezen, en zag dat zoveel mensen meeleven met mijn leveringsperikelen. Dat vind ik zo enorm lief dat ik gelijk maar even reageer. Ik heb nog niet alles gelezen dus.Het dreigde een echt vervolgverhaal te worden. Ongelooflijk zoals men hier in Nederland met klantvriendelijkheid omgaat. Vanmorgen om half negen weer dat 0900-nummer gebeld, twee keuzemenu's doorgeworsteld, om vervolgens de mededeling te krijgen dat de telefonistes er nog niet zijn. Mijn dag begon dus gelijk goed.Om negen uur weer gebeld, en toen kreeg ik wel een vriendelijke dame, die ik nogmaals het hele verhaal kon uitleggen, en die me na lang wachten (op mijn kosten) met een irritant muziekje wist te melden dat er sprake was geweest van een overboeking. De computer gaf mijn bestelling dus als in voorraad aan, maar het was er niet. Waarom ik dan niet even een telefoontje heb gekregen wist ze mij helaas niet te melden.Nu kon ik wachten tot dat transportbedrijf mij belt met de mededeling dat er geleverd kan worden (waar ik inmiddels totaal geen vertrouwen meer in had), of later terugbellen, want dan was er wellicht meer bekend over de voorraad.Ik dus (mobiel!) terug gebeld, en toen kreeg ik eindelijk de belofte dat men mÃj zou bellen om het in orde te maken. Hiep hiep hoera, geen 0900-telefoontjes meer dus! Dacht ik. Maar om vijf uur was ik nog niet gebeld, dus ben ik toen ik eenmaal thuis was maar weer de 0900-lijn gaan spekken. Enfin, na een hele hoop heen en weer gebel, waarbij ik inmiddels helemaal vergeten was dat ik eigenlijk heel onzeker en verlegen ben, maar nu alleen maar heel kwaad, kreeg ik de belofte dat er vanavond nog geleverd zou worden. En tot mijn stomme verbazing is dat nog gebeurd ook!Dus inmiddels is de hele boel weer een beetje gefatsoeneerd, ben ik erg moe, maar kan ik lekker relaxen. Ja, het zit niet alleen lekker, maar ligt ook erg lekker! Bedankt voor alle medeleven!Trees, gefeliciteerd met je zes maanden. Knap hoor! Anjo, neem rustig de tijd voor je verhuizing en je gezin. Het zou fijn zijn als je af en toe laat weten hoe het met je gaat. Thil, ik heb je berichtje niet gelezen, maar begrijp dat je niet zo'n goed nieuws hebt. Heel veel sterkte, ook voor je zoon!Marjo, ik dronk ook nooit 's morgens, maar ik denk niet dat iemand zou kunnen beweren dat ik geen alcoholist ben. :$ Merkwaardige reactie hoor! Niet dat het me wat uitmaakt overigens, of iemand anders mij wel of niet een alcoholist vindt. Ik wil in ieder geval niet meer in de valkuil trappen te denken dat ik er wel een kan nemen!Mensen, morgen nog een werkdag voor mij, dus ik groet jullie en ga het moede hoofd te rusten leggen. Droog ben ik niet, want het regende dat het goot daarnet tijdens mijn rondje met het hondje, en mijn paraplu is nu definitief kapot gewaaid. Maar ik heb ook vandaag de eerste niet genomen, en dat is wat telt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Anna,Blij voor je dat je nu eindelijk hebt wat je toekomt!Geniet er lekker van.Werk ze morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Beste mensen,'t Is een drukke dag geweest vandaag.Ik heb veel positieve dingen meegemaakt en dat voel ik. Ik ga me met een goed gevoel klaarmaken voor de nacht.Morgen mag ik ook een beetje uitslapen.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Hallo lieverds,Ik mis jullie en de alcohol komt ook weer langzaam in het spel......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Heeee Marion,wat is dat nou?Waarom is het zo moeilijk om van de alco af te blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Marion,ik weet niet of je uitgelogd bent of dat het systeem zegt dat je er niet meer bent terwijl het wel zo is!Ik wil graag luisteren of roep anders hulp in van een deskundige! Je hebt veel voor je kiezen gehad de laatste maanden. Dan is het moeilijk allemaal!Zet hem op he? Drank lost echt niets op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 An,geen slaap of weer wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 20 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2008 Ik ga ook slapen. Iedereen lijkt te bed....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden