Spring naar bijdragen

donderdag 20 maart


albertina

Aanbevolen berichten

Een hele goedemorgen,

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, zonder zorgen:).
Vandaag laat ik zeker de 1e staan, hopelijk doen jullie allemaal weer mee.
Zo naar het werk had wat moeite met opstaan:o, mijn bed was zo lekker warm!
Buiten ziet het er niet al te zonnig uit, maar de vogeltjes fluiten, da"s een teken van voorjaar.
Zo nu moet ik echt weg.
Laterrrr!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Albertina,
Hoe zou het toch komen dat het bed 's morgens zo lekker aanvoelt, dat je er niet uit wilt.
En 's avonds heb ik echt moeite om mijn bed (lekker) te vinden.

Ik heb nog wat tijd voor ik moet vertrekken. Was mijn bed uitgerold na de 1ste sluimer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Tja, daar heb ik ook wel een beetje last van.
Zo'n vreemde droom gehad; droomde dat ik met mijn kano naar Engeland en vice-versa over het kanaal voer, aan de overkant nog getwijfeld over de terugtocht, het was noodweer. Maar ik was samen met nog een oudere man en vrouw, die ik nooit eerder had gezien, uiteindelijk brak de zon door en zijn we gegaan. En golven! Ik stond m'n mannetje, maar ondertussen had ik in dat bange hart al heel wat doemscenario's voorbij zien trekken.
Nou ja, het was maar een droom :D

:musicnote::heart::rose::sun::present::):moon::musicnote::musicnote::heart::rose::sun::present::):moon::musicnote:

Voor Trees!!!! Want Trees, GEFELICITEERD!!!!!! is vandaag 6 MAANDEN oftewel een HALF JAAR ADB!!!!!
Wow, Trees, je gaat als een trein. Ik wens je alle goeds en hoop dat je nog héél lang geniet van je droge leventje! Het is niet altijd makkelijk, maar dit heb jezelf toch maar mooi voor elkaar gekregen!

:musicnote::heart::rose::sun::present::):moon::musicnote::musicnote::heart::rose::sun::present::):moon::musicnote:

Mieke, meedoen peppashooter; Van HARTE GEFELICITEERD met jullie mijlpalen vandaag!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit net mijn bericht aan te passen op allerlei typefoutjes...
Ja, ben nog niet helemaal wakker!
Realiseerde me opeens dat ik dat in één van mijn laatste baantjes ook heb gehad. Ik presteerde het 3X achter elkaar naar India te moeten bellen, omdat ik mijn wachtwoord verkeerd had ingetypt, of wellicht een enkele keer vergeten. De meeste collega's overkwam dat ooit maar één keer..:$:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees,
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
:rose::present: Van harte gefeliciteerd met 6 maanden alcoholvrij! :present::rose:
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P
Ik herinner me nog je gevecht, je twijfels of het je ooit zou lukken.
En kijk: al zes maanden!

Mieke, Meedoen en Peppashooter,
Jullie zijn ook al een lange tijd goed bezig: Van harte!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Marjo,
Goede morgen. Ik heb vroeger nog helpdesk gedraaid. Had ik eens iemand die niet kon inloggen.
Ze belde al na de eerste poging. Ik vroeg haar haar wachtwoord opnieuw in te typen, want het zou kunnen dat ze een typfoutje gemaakt had. Nou, wat een taal aan de andere kant van de lijn, want zij maakte nooit typfouten. Je raadt het al: ze typte het wachtwoord opnieuw en ze zat in het systeem.

Mensen,
Allemaal een prettige dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had wel een vrij autoritaire man :D, kan dat kloppen? :$

Mijn man kwam om 2 uur vannacht thuis na een bandrepetitie, vréselijke walm om zich heen. Weliswaar van maar één biertje, maar wat een lucht! Daarna niet meer lekker kunnen slapen...
Moest er iets tegenover stellen denk ik, onbewust.

Hoe gaat het An?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Het is koud (ja noch steeds An), maar ik heb ook iets grieperigs over me. Zit te rillen en voel me eigenaardig. Met een hondje kan je je nooit veroorloven een dag binnen te blijven. Pity me!!
Groetje.

En aan alle volhouders, goed werk!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:musicnote::light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun:

Trees, proficiat met het feit,
dat het je al een half jaar lukt
droog door het leven te gaan!!

Echt wat heb je het gevecht met de gremlins
goed doorstaan,

Ik neem mijn petje voor je af!

:musicnote::light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun::musicnote::light::sun:


Ik heb sinds een paar maanden last van opvliegers maar heb ze nu ook de hele nacht...PFFFFF!
Iemand goeie tips?

Marjo, ik kan me voorstellen dat je nu bent gaan twijfelen na je telefoontje aan de AA.
Klonk inderdaad niet erg uitnodigend.

Anna..ik hoop dat je meubels vandaag komen en dat ze heerlijk zitten.
In jouw situaties probeer ik ook altijd maar te relativeren, want opwinden maakt het een stuk erger(erlijker). Ik hoop dat je een oog dicht hebt gedaan.

Ik drink vandaag niet!
Fijne dag allemaal!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe: ja koud is het nog steeds, maar dat van jou lijkt een opkomende griep. (goed gezien Soothe, NIET moest erbij, ik las het na, vond het wel 'uitdagend' staan haha)

Safi: opvliegers, ik zou het niet weten. Laagjes kleren aan. Het lijkt bij mij soms niet striptease, elke keer een laagje meer uit.
Sta ik hier terwijl ik mijn tanden poets te schrijven.... kunstig he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge deze wintermorgen op-de-dag-dat-het-lente-wordt :o Het suist in mijn hoofd van de snotter, ben snipverkouden bwehh...dat wordt met Pasen binnen blijven om in kerstsfeer te vieren; denk dat ik mijn electronische fiberglas-kerstboom maar met paaseieren ga versieren :D
Nou ja, de senseo smaakt wel lekker en ik hoef er vandaag niet persé uit. Mooie symbolische droom Marjo over die kano met hoge golven, je hebt een topprestatie geleverd door over die golven van het leven te blijven peddelen want je bent niet verzopen
Corinne, goed dat je nu een vooruitzicht hebt om aan jezelf te werken...sterkte daarmee!
Tina een fijne werkdag!
Allemaal lekker droog blijven vandaag toch? Mij bevalt dat prima :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, ja ik kan me het voorstellen, maar dit jaar is voor mij toch anders. Ik hoop dat het mooi weer is zodat we eens lekker kunnen wandelen. Ik ben dus een 'mooiweerwandelaar'

Oh ja, en ik wil komende maand afstuderen, dus ik zal jullie hier geregeld komen vervelen. Ik mag dan NIET achter de comp. vandaan. Dus ik WIL echt niet drinken, want ik WIL mijn diploma!!!!!!!!!!!!!

Tot later, ik ga ff shoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, lieve Soothe!
Kort rondje met het hondje, en de kruik vast klaar leggen!

Pasen, als ik alleen was geweest had ik het over geslagen...
Maar zoon vroeg nb nog of ik wel eieren ging verstoppen, de lieverd! :)

Had mezelf opgelegd naar de stad te fietsen (half uur), hardloopschoenen ruilen. Bon ontvangen van verzekeraar voor 50%!!! korting. Vanmiddag niet slapen, maar lopen.... B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen Nok Nok Nok !!!

De Pasen begint al aardig te naderen. Mijn Jongste heeft (basisschool!) vanmorgen een Paasontbijt op school, vind ik altijd zo raar, ook met Kerst, terwijl het Feest nog moet komen wordt het op school al gevierd en de 23e december wordt de hele school weer afgetakeld......

Vanmorgen dus een paasontbijtje de kids trekken lootjes en maken voor elkaar een ontbijtje met bv. een croissant, eitje, broodje, enz. Er is in de plaatselijke winkel géén mini-pakje hagelslag of boter meer te krijgen !!

Dalijk naar de Speurtscheul, nooit echt zin in.

Latersssssssssssssssss.

Speciaal voor Orleande: hoe gaat het met je? Na gisteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooh ja, proficiat Trees en Peppa :present::):rose::musicnote:
Safi, hoe is het met het pootje?
Marjo, jammer idd dat je niet zo'n goede ervaring tijdens dat gesprek had. Als je naar een grotere stad gaat zijn er zeker meerdere groepen..blijf proberen tot het goed voor je voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, Ik heb (en dat is gewoon werkliteratuur :D) een abonnement op de J/M, gisteren kwam het blad binnen: special bij nummer 4 (april 2008)

ZO OVERLEEF JE DE PUBERTEIT!

Helemaal vol tips, gesprekstechnieken, cijfers, weetjes, verhalen van andere ouders,

Het is inderdaad 5 euri maar ik zou zeggen KOPEN !!!!!!!!
(en ik laat hem gewoon op tafel liggen zodat die gasten hem ook kunnnen lezen, dat doen ze nl. wél).

Een leuk leesbaar, herkenbaar artikel: "Alleen kalmte kan je redden".
Ik citeer: ruzie gaat in 9 van de 10 keer over hetzelfde: hangen voor de tv of computer, niet luisteren, rotzooi, bedtijd en huiswerk. Er wordt een stukje geciteerd uit het boek van Marga Akkerman dat heet "Wat nou.....pubers". Dat boek ga ik misschien wel kopen.

Als ik dan zo'n verhaal lees dan denk ik altijd: gelukkig, ik ben niet de enige én het ligt dus niet aan mij. Een hele opluchting.

(enne, alleen kalmte kan je redden betekent dus........ niet iets anders hè).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke kleur, Pip?
Ben blij dat je weer beter communiceert met de kids. Geeft altijd een ellendig gevoel vind ik, dat gehakketak!

Opvoedkundig vraagje (Houtje, Pip?), mijn dochter (10) wil graag op Hyves! Hebben jullie ervaring/ Ook msn is een grote wens. Ben zelf altijd nogal voorzichtig geweest met het WWW enzo, ze mogen per dag bijv. een half uurtje computeren, ná vijven. Op woensdagmiddag en in het weekend ben ik wat coulanter :D
Welke regels geven jullie mee, mbt verantwoord computergebruik? Mag per PB hoor! Beetje off topic hè!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de liefhebbers van het serieuze werk, anders scrollen.
Goedevrijdag 19.00 zendt Classic FM de complete Matthäus Passion uit.
Via internet konden de luisteraars uit een aantal uitvoeringen kiezen. De keuze viel op Philippe Hereweghe, z'n uitvoering De tweede opname uit'99.
Dit dus voor de liefhebbers! Zaligmakende muziek met prachtige koren!
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...