CPAS Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 Fruitvlieg,quote charlie, je hebt gelijk maar ik zou zo graag vrij willen zijn en alles kunnen doen wat ik wil en baal ervan dat ik ietrs niet kan ...ik will alles kunnen en overal van genieten unquote.Dat kan. Toen ik gestopt was met drinken, voelde ik mij bevrijd. Bevrijd van slavernij, want ik moest drinken in mijn laatste periode. Echt, het was een ware bevrijding. Het grootste geheim = die eerste laten staan.Bliksem,quote het lijkt voor mij wel hoe meer ik niet wil drinken hoe meer ik drink. en snel, steeds sneller. ik wil eigenlijk zeggen dronk. ik drink nu niet meer, maar ik ben er nog niet zeker van dat ik het laten kan. hoewel... wat is zeker.... aan de andere kant zo zeker als ik nu ben ben ik eigenlijk niet geweest en dat is winst denk ik dan. unquoteKlinkt bekend. De eerste laten staan, dan volgt er geen tweede, derde, ....Kohtje,Jammer dat we geen icoon hebben met een petje af of een opgestoken duim. Je verdient ze allebei.Spud,JOEPIE Ik heb vanmorgen gemeld dat ik mezelf betrapt had op een glimlach.Wel, die is de hele dag bij me en in me gebleven en hij is er nog.Ik neem hem zo mee naar bed.Ik ben zo blij dat ik vandaag blij ben (geweest) om te leven.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 voor jou Corinne. Dat je nog lang van je glimlach zal genieten want dat voelt ontzettend goed vindt je niet?:):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 Corinne,alleen daarom al moet ik even voor je inloggen!Dat klinkt goed, ik ben er echt blij om dat je het vandaag fijn vindt om te leven!Geweldig, en slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 Spud, wat goed voor je! Een nieuwe baan, geweldig!Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 Thanks Trees!Er valt letterlijk een last van m'n schouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 Kan ik me helemaal voorstellen! Ben wel erg benieuwd of je morgen nog gaat werken!....Brr, het regent, hagelt, en ik moet de hond nog uitlaten. Gelukkig is de hond een meisje, dus heel snel klaar! Mannetjes moeten echt overal een beetje plassen, zij is in een keer klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 Wel koud voor d'r als ze moet gaan zitten, brrrrrIk heb besloten dat ik mijn supervisor morgen uit z'n nest bel om het heugelijk feit te verkondigen dat ik niet kom werken. Lijkt me wel zo netjes En dan kruip ik weer lekker onder de warme wol terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
animal Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 quote: Originally posted by: SpudWel koud voor d'r als ze moet gaan zitten, brrrrr Ik heb besloten dat ik mijn supervisor morgen uit z'n nest bel om het heugelijk feit te verkondigen dat ik niet kom werken. Lijkt me wel zo netjes En dan kruip ik weer lekker onder de warme wol terug Ja, of vanuit je bed bellen..is ook sjiek:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 *LOL* daar zat ik ookal aan te denken ja! Ik heb niet voor niks een draadloze! "goeiemorgen! Ik heb een nieuwe baan dus ik dacht ik bel even om te zeggen dat ik me nu weer lekker omdraai in m'n bedje" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 Staat ook goed op je C.V. Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Haha Trees, ik hoop toch dat ik die voorlopig niet meer nodig heb (die papieren CV dan) Nou eigenlijk die andere cv ook niet meer... Het is potjandorie Lente!!! Goed gegaan met jou en je hondje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Welteruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden