Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 maart 2008


safidepafi

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve mensen

Het is vandaag Bloemetjesmarkt in Groningen en aangezien mijn man een film moet maken over de lente en de lente vandaag begint, is hij al voor zonsopgang op pad, om het hele markt gebeuren op film te krijgen, voor zijn project voor de regionale televisie.
Het was even erg vroeg vanochtend maar het opstaan is gelukt.
Helaas regent het hier en is er niet veel kans op zonneschijn, maar ook een verregende bloememarkt is vast een mooie film.

Ik kruip er zo nog even in.
Gisteren had ik een verschrikkelijke depresieve middag en avond en heb in die ontevreden bui mijn man zo ver gekregen om mijn haar recht af te knippen.
Dat was even schrikken vanochtend. Ik zal straks eerst maar mijn haar wassen om te zien hoe groot de schade is. Hij heeft het wel eens vaker gedaan maar nog nooit zo'n groot stuk.
Hopenlijk valt het mee

Net nog even het draadje van gisteren gelezen.

Thil sterkte met je zoon :heart:

En Marion, ik las dat het niet goed gaat met de alcohol? Kom weer mee schrijven en vertel ons wat er gaande is. Het is een eenzaam gevecht zo in je eentje. Je weet het, je mag hier klagen...en zuchten..en puffen en zielig zijn als je het maar van je af schrijft.
Blijf niet stil staan maar onderneem aktie!
Sterkte lieverd :heart:


Ik drink vandaag niet op deze eerste dag van de lente, doen jullie mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Gisteren is het droog houden hier niet helemaal gelukt :-( en heb daardoor ook helemaal niet lekker geslapen; ik meld me vandaag daarom even aan voor een droge dag, het werkt bij mij op dat hier even vast te leggen....
Ik ga aan de koffie en daarna aan het werk!
fijne droge dag allemaal,
Rosan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi: rot voor je dat je dag gister niet fijn was. Maarja, beter je haar laten knippen dan drinken. ik vraag ook wel eens aan mijn man 'knip er gewoon een stuk af', doet hij niet. Misschien maar goed ook. Ik knip hier wel de mannen.

Dory: we gaan er vandaag samen tegenaan ok. Vandaag drinken we niet.

Marion: precies wat Safi zegt. Het is zo eenzaam, zo alleen met die drank. Kom gezellig bij ons dan praten we wat. Ik heb je gemist en vroeg me al af waar je was.

Ik duik vandaag weer in de boeken. Een slechte nacht gehad. Enorme jeuk aan mijn been en maagpijn. Wat dat is, ik hoop dat het vanzelf weer over gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede morgen allemaal,

Heerlijk geslapen vannacht.
Oef, wat een regen eigenlijk weer om binnen te blijven,
helaas;)er moet ook nog gewerkt worden.
Ik heb reuze zin in vanavond, de Matthaus Pasion,
het is in de grote kerk in Naarden en ik heb de uitnodiging om dat er
iemand ziek is (griep) sneu, natuurlijk, maar ik mag nu mee en dat is voor het
eerst dat ik er naar toe ga!
Vanmiddag eerst werken en dan meteen door.
Ik verwacht hopleijk geen file!

Rosan,
Meid weer opnieuw beginnen, laat de 1e staan vandaag.

Anna,
Goed dat het toch nog in orde is gekomen, lekker relaxen op je nieuwe bank?

Nu even een senseo.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Rosan, jammer van de uitglijder, maar vandaag weer een nieuwe dag!
Hier schijnt de zon vaag, maar gelukkig wel droog. Superdrukke dag vandaag en heb er nu al geen zin in. Dit weekend een verjaardag en ik moet diverse supermarkten bij langs, gebak bestellen, kadootjes kopen enz. enz. En ja, ook bier, maar voor de visite. Ik heb er geen zin in (bier bedoel ik) en dat is een goed teken. Ik las dat iemand schrikt als ik zo'n icoontje plaats van zo'n bierglas, dus dat doe ik niet meer. Bedoelde er niks mee, maar toch sorry...
Helaas heb ik geen oppas en moet ik dus 3 bengels op sleeptouw meenemen en ze zijn nu al superdruk en niet te genieten. Dat wordt een leuke ochtend...
Maar ook goed nieuws. Manlief en ik hebben vannacht weinig slaap gehad, maar wel eh...nou, jullie snappen me vast wel:D;)!!
Vorige week had ik vandaag een enorme uitglijder, maar de trek wordt steeds minder en manlief heeft geloof ik door, dat ik m'n best doe.
Nou, ik zal de auto voorrijden, kids erin en op pad...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando: als ik je verhaal lees dan denk ik, wat een werk!!! Kan je man geen boodschappen doen. Met drie kleine kinderen, ik geef het je te doen pfffff..... Tip is om het niet nog moeilijker te maken voor jezelf, hou het simpel! en probeer toch te genieten van de kleine momenten, dan kom je de dag wel weer door. Sterkte Orleando!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Safi een depressieve bui kan ook eeen kater tot gevog hebben, de volgende ochtend!;)

Marion, gewoon hier komen! Dat weet je toch! :present:

An, sterkte met de lichamelijke perikelen. Probeer anders ipv koffie eens bambu. Ik dronk tot voor kort altijd slóten koffie om wakker te worden en de dag door te komen. Merk de laatste weken een verandering dat ik er niet meer tegen kan. Ik drink dus wel die koffievervanger, en het is even wennen, maar nu vind ik het veel lekkerder. Koffie smaakt mij nu al minder goed. Maar vervelend voor je, die benen zou ik ook niet weten..

Orleando, je gaat goed! Mijn kinderen willen juist de deur even niet uit. Even bijkomen van het ook best wel drukke school,-sport,-muziek en,- andere- hobbies-leventje!

Ik heb natuurlijk :D spierpijn. Even rustig aan vandaag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo: nou spierpijn is tenminste een teken dat je wat gedaan hebt.
Vannacht een lap met azijn op mijn been gedaan. Toen nog wat zalfjes uitgeprobeerd en nu kijk ik naar mijn been en het is al aardig minder. Ik denk dat het galbulten zijn. Had ik als kind erg last van. Dus ik ben ergens allergisch voor (allergisch voor het niet drinken :D) grapje! Vroeger kon ik b.v. geen aardbeien eten. Maar ik heb geen aardbei op. Pindakaas misschien? Ik drink nu van die cappucino, oploskoffie, dat is toch niet slecht? Alleen het roken kan ik niet laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, ja ik merk ook wel dat mijn lichaam nu alles in de strijd gooit om beter te worden en bepaalde dingen niet meer kan eten of drinken. Melkproducten hoef ik niet meer aan te raken, mijn darmen reageren meteen. Eerder heb ik natuurlijk nooit geluisterd naar deze signalen, alleen maar verdoven; lees verdrinken.... :D

Voedsel dat galbulten kan veroorzaken
Galbulten kunnen onder meer worden veroorzaakt door schaaldieren, bessen, noten, tarwe, granen, melk, kaas, eieren, erwten, sinaasappels, vis, kip en chocola. Ook conserveringsmiddelen, toevoegingen aan voedsel zoals gist en mononatriumglutamaat, en de kleurstof tartrazine veroorzaken vaak galbulten. Verse voedingsmiddelen veroorzaken eerder galbulten dan gekookt voedsel.

Even gegoogled :D, zou dus best eens van de pindakaas kunnen komen. Verevelend. Hoe kom je nou bij die lap azijn?

Ja die spierpijn gaat wel weer over, zo maar even met de hond lopen. Moet niet helemaal stil gaan zitten. Morgen weer de training...

En, het roken. Hier ook een groot punt van wel weten... maar er (nog) niet vanaf kunnen blijven. Stomme verslavingen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gadver, wat een weer zeg! Regent hier pijpestelen. Moet zo op pad, verfspullen halen...pfff nu mis ik mijn auto die ik noodgedwongen heb moeten verkopen. Ben nog steeds verkouden, zal ook wel een reactie op de verfluchten zijn. Enfin, ik maak er wel wat van vandaag. Zal zo wel kletsnat worden van buiten, van binnen houd ik het droog, jullie ook? Groet en fijne dag, Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,
Ik mocht uitslapen tot 9.30, maar 8.44 was ik wakker en ben ik maar uit bed gestapt.
Hier is het geen mooi weer: grijs en nat.
De katten lopen hier te dollen. Eentje heb ik al uit de gordijnen moeten jagen. :angry::angry:
Het goeie gevoel van gisteren is blijven hangen en ik heb mij al op een glimlach betrapt, van buiten en van binnen. Ben vastbesloten om die vast te houden.
Zo maar eens aankleden en dan brood halen.

Safi,
Jij krijgt van mij wat innerlijke :) en :rose:

Marion,
Ik zag je berichtje van gisteravond. Kom op! Deel je zorgen met ons. Gedeelde smart is halve smart en als je bij ons bent, dan houdt dat je van de jww af.

Rosan,
Ik doe met je mee en plak er vandaag weer een droge dag aan.

An,
Voorlopig maar geen koffie of cola drinken en geen vette dingen knabbelen.

Albertina,
Ik hoop dat je geniet van de Mattheus Passion. Een lange zit vol heerlijke muziek.

Orleando,
Sterkte vandaag!
Tja, we zouden het liefst twee andere icoontjes hebben i.p.v. die twee glazen.

Marjo,
Spierpijn? Te hard van stapel gelopen? Nee, maar als je het niet meer gewend bent.
Ik loop vandaag ook weer een ini mini stukje.

Rudy,
:)

Voor iedereen: :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: mooi gezegd 'op een glimlach betrapt', haha, nou beschrijf je wat ik van de week ook ervaarde. Ik was er zelf verbaasd over.
Marjo: dank je voor het googelen. Ik durf nooit medische dingen op te zoeken, want wat ik dan allemaal lees..... dan heb ik direct al die ziektes. Azijn gebruik ik ook voor muggenbulten of zo, maar het hielp niet eigenlijk.

Har: met alle verfspullen op de fiets????

Rudy: winterbenen, nooit van gehoord. Als het maar over gaat. Rudy, ook een fijne dag voor jou!

En NU moet ik wat doen. Ik geef mezelf even een schop.

Ja en vandaag, drink ik niet! Ik heb dagen dat ik s'morgens zeker weet dat het moet gaan lukken.
Gisteravond had ik even zo'n paniekgevoel i.v.m. de kwalen en het idiote was dat ik dacht om bier te gaan drinken, dat is toch niet normaal. Ben toen even tegen mezelf uitgevallen. Of ik nog wel normaal was enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lucht hier wordt steeds donkerder en ja hoor de hagel kletterd op het platte dak.
Wilde net boodschappen gaan doen.
Maar misschien is het beter eerst koorts te meten want ik ben al een paar dagen behoorlijk ziek.
Bliksem gevolgd door donderslagen trekken hier voorbij.
Zit ik gisteren t.v te kijken, wordt er in een kwis een vraag over een aandoening in de rug gesteld.
Zeg maar een ontstoken zenuw die door de bil achterkant bovenbeen en onderbeen loopt.
Met als gevolg hevige pijn in het been bij beknelling van de zenuw en dove tenen of voet.

En met diezelfde klachten loop ik nu al maanden bij de huisarts en kinesist.
In de auto verplaats ik me van het een naar het andere benzine station, want kan niet langer blijven zitten vanwege de pijn.

En niemand kon me vertellen wat de oorzaak is van deze pijn?

Maar naar nu blijkt uit het antwoord op de vraag in de kwis, is het Ischias.

wonderlijk maar nu heeft mijn klacht een naam en kan ik er gericht aan werken.

Een fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwalen en kwaaltjes, gek toch eigenlijk dat een mens er soms achter moet komen wat hij heeft via een of ander populair programma, surfend over het net of gewoon bij toeval.

Hier schijnt nu de zon, maar toen ik vertrok om de boodschappen te doen, kreeg ik een sneeuwbuitje over me heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...