Tatum Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Mensen, Water, Corinne, Fruitvlieg, Trees en Houtje: Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Brrr, 't was koud buiten... volgende halte: m'n warme bedje, tschüss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Weet je, Fruitvlieg. Ik dronk. Eerst was ik het die de drank tot mij nam. Het smaakte, ook al dronk ik meer dan goed voor me was.Later was het de drank die mij nam. Ik kon drinken wat ik wou, er kwam geen roes meer en ging nog meer drinken. Ik zoop me te pletter en voelde dat ik de slaaf was. Ik mocht niet meer doen wat ik wou. Alcohol was de baas over mij. Ik wou er een eind aan maken, heb drie dagen/nachten met de pillen klaargezeten. Bedacht me dat zelfmoord niet fair was t.o.v. kinderen, man, ouders, grootmoeder e.a. Ik heb toen maar voor het leven gekozen, maar dan moest dat leven wel van een betere kwaliteit zijn. Zo kon het niet verder. Dat was oktober 2006. Nu, maart 2008 en bijna een jaar alcoholvrij, is de kwaliteit van mijn leven zo verbeterd, dat ik weer dingen onderneem. Ik moest drinken en gelukkig nu hoef ik niet meer te drinken.Ik wens het jou ook toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Floortje, Water, Houtje, .... allemaal: welterusten.Ik maak het ook niet lang meer. Even wachten op mijn wasdroger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Het lijkt wel of ik hier nog de enige ben.Ik ga even in de keuken afronden en kom dan nog eventjes piepen voordat ik helemaal afsluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 't Is Pasen en ik wens jullie allemaal een zalig Pasen.En vandaag drink ik niet en nodig iedereen uit 'tzelfde te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2008 Hoi,Ik kan niet slapen.Stiekum teveel stress opgebouwd.Lukt weer eens niet de kop rustig te krijgen.En straks staat de paashaas voor de deur.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2008 Vervelend is dat Marjo, kun je je helemaal niet ontspannen?Quera Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden