CPAS Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Ik heb net de foto's binnen die mijn dochter en man gisteren gemaakt hebben.Op bijna al de foto's waar ik op sta, lijkt het alsof ik aan de wijn zit. Krijg nou wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Corin de benjamin:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Hoe kan dat nou Corinne?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Ik zat omringd door de wijngenieters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Daar zou ik ook van balen, Corinne!Niet gedronken, en dan toch aangeschoten op de foto, hoe krijg je het voor elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Tja dan krijg je dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Trees,Pas op je woorden! Ik sta er niet aangeschoten op! Wel stom, als altijd. Ogen half dicht, mond half open, samengeknepen lippen. Ik pak echt niet op foto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Leuk zijn wel de '4 generaties'-foto's. Mijn grootmoeder, moeder, ik, mijn dochter (87,5 - 69,5 - 48+, 17+) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Ja dat ken ik, ogen net dicht, bekkie net een beetje TE scheef, oenig blik etc etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Trees, het gaat ons lukken, als oma zijnde, wedden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Hi, ik zie er ook nooit uit op fotoos(in het echt ook niet hoor)Maar ik ga naar bed, anders ben ik morgen geen mens(oma) voor mn kleintjes!!Ik wens jullie een hele goede nachtrust, fijne dromen en morgen gezond weer op!!!Allemaal een dikke kus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Zo ik heb al een mailtje terug van het koor!Of ik woensdag mee zing?Nou here we go!hey mensen...ik zeg alsvast trusten:lips::lips::lips::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Charlie,Welterusten en pasterop, morgen.Safi,Leuk.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Ik wil nog even zeggen dat ik zó blij ben met jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Ik bekijk het nog even Safi, heb net even gegoogeld...wil graag zingen maar het moet niet te strak geleid worden en de lol moet voorop staan Ik laat het hier wel horen als het zo ver is.Ik ga pitten, truste allemaal droom zacht Edit: Leuk Safi! Way to go!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Ik ook Trees, met de mensen hier...een echte community Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Ik ben ook zo blij met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden