Spring naar bijdragen

voorstellen

lien2206

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 52
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoi, ik ben 33 en heb toch echt een alcohol probleem.
Vorig jaar is bij mij de ziekte van Pfeiffer geconstateerd.
Ik kreeg last van heftige duizeligheid.
Elke keer als ik aan de wijn zat werd ik de volgende ochtend ontzettend duizelig waardoor ik de deur niet meer uit durfde. Ik dronk bijna een fles per dag leeg om me beter te voelen, maar nu een jaar later, als ik 2 glazen wijn drink wordt ik weer duizelig en blijf ik door drinken om me beter te voelen, maar de volgende dag is de duizeligheid zo erg dat ik niet naar mijn werk kan en niet naar buiten durf uit angst om neer te vallen.
Tijdens de duizeligheid heb ik nooit een kater gevoel, dus hoofdpijn heb ik nooit meer.
Ik wil zo graag stoppen met de alcohol, en ik heb het de laatste week geprobeerd, maar ook op het moment dat ik geen alcohol drink ben ik duizelig. Wat moet ik nu doen? Is er iets waardoor mijn lever functies die laatst te hoog waren weer omlaag kunnen, want ik ben zo aan het vechten met mezelf dat ik er alleen maar beroerder van wordt.

Iemand tips alsjeblieft????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi draaikont, wat een narigheid, je blijft dus eigenlijk de hele tijd duizelig?
Ik ben nu net een week gestopt, dus heb ook nog niet alle wijsheid in pacht.
ik zou toch maar contact opnemen met je huisarts en het verhaal vertellen, en verder zou ik niet meer drinken en kijken of het in de loop van de tijd wat minder wordt.
en je kunt deze vraag ook neer gooie op ditjes en datje de dagraad, kijk maar ff op dat forum, is een soort huiskamer, waar we allemaal tegen elkaar aan praten, zeuren, hart onder de riem steken enzo.
Succes en ik hoor snel van je

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...