jozias Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Goeiemorge allemaal!Ik dacht ik kijk ff snel of er al iemand is maar ik ben de eerste blijkbaar!Fijne dag allemaal en tot later!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Ik borduur maar met dit draadje verder.Goedemorgen Jozias en Vie en lotgenotenNa een paar dagen thuis in Winterswijk, vandaag weer terug naar België.Fiets maar vast achterop de drager want het mooie weer staat ons op te wachten.In dit geval een damesfiets, want het is bijna gedaan met de racerij op mijn toerfiets.Mijn lichamelijke klachten laten niet meer toe dat ik liggend op het stuur, hoofd in de nek over Gods akkers race.Dus Charlie , met den boek op het stuur en dan maar jenzen is over en uit.Het is maar een stuk staal denk ik dan, maar toch!!!!We hebben samen duizenden kilometers afgelegd mijn fiets en ik.En tijdens mijn toertochten dronk ik niet.Drank en sport gaan niet samen en dat heb ik lang vol gehouden.Maar stond de fiets eenmaal in de schuur dan was het hek weer van de dam.Alfietsend door de natuur (zonder drank) ben ik me altijd bewust geweest van de schoonheid om me heen.Vooral in het voorjaar ,zoals nu, begint het weer te kriebelen en wordt de fietskleding weer uit de mottenballen gehaald.Alleen zal ik het komend seizoen het met een andere fiets moeten doen en ik hoop dat het meevalt.Gisteravond onder genot van een drankje en gourmet afscheid genomen van het hoofd van de Inloop waar ik in de vooral zo belangrijke beginjaren van stoppen met drinken altijd terecht kon voor een bak koffie en een praatje.Ik had een afscheidsbrief geschreven en onverwacht moest ik die in gezelschap voorlezen.Ik wist niet dat ik zoveel emotie had gelegd in mijn schrijven want halverwege raakte ik door de echtheid van mijn eigen woorden zo ontroerd, dat ik moest stoppen.Vroeger was ik altijd zenuwachtig en nerveus, tot mijn verbazing hetzelfde gevoel wanneer de emotie of ontroering zich NU van mij meester maakt.Allemaal een fijne droge dag vandaag, ik ga er aan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 goeden morgen adb4,ers , niet al te fijn geslapen , heb al naar dieren arts gebeld maar de analyse was nog niet binnen , wel had yang een grote gedaan maar het was heel heel plat , drinken uit zijn eigen wil hij niet ??dierenarts zal mij in de loop van de dag bellen om te zeggen wat de volgende stap is wat yang betreft .rudy ga je gewoon op vakantie weekend naar belgie , want je schreef toch dat je er over dacht in belgie te komen wonen .vie ik heb meer als 7 maanden in een rolstoel gezeten in het begin was het moeilijk te aanvaarden maar het moest , tenzij ik ganse dagen binne wou zitten , veel plezier op de kinderboerderij .ik ben al in de strijk gevlogen en ga nu verder doen ik laat de eerste staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Goede morgen,Blacky, meid, sterkte vandaag en denk erom , niets is het waard te gaan drinken.Rudy, veel fiets plezier in België.En doe net als ik, en laat die eerste staan, heb allemaal een fijne dag.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden