Spring naar bijdragen

Zondag 30 maart 2008


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank jullie, ik ben ook wel echt trots op mezelf en inderdaad wel wat moe, dus duik er zo ook weer in. Helaas zijn mijn elastieke kuitjes weer in de knoop gesprongen, dus morgen toch echt maar een afspraak gaan maken met de fysio en voorlopig korte stukjes hardlopen. Mijn longen doen ook nog steeds pijn.. maar dat vraagt om minder roken.

Okee, ik ga onder de wol, iedereen nog een prettige avond gewenst enne, morgen houden we het weer droog he!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben toch nog even opgestaan en kwam even kijken
Ik vind het echt geweldig hoe hier gesteund word
het geeft terug motivatie

Wou even zeggen dat ik vroeger ook een hekel had aan schorseneren schillen
maar op verlof aan zee hoorde ik dat de bazin van het hotelletje zoveel kilo
moest schillen en ik vroeg hoe ze het deed;gewoon schillen onder
de lopende kraan;ik heb dat thuis direkt geprobeerd en het was waar niks geplak meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Nee, ik niet hoor! Mijn dochter op de Buehne. Man, zoon en ik gaan lekker in de zaal zitten kijken.

Tapas,
Ja, roken en hardlopen verdragen mekaar niet zo. Dat merkte ik ook. Overmorgen maar weer eens opnieuw opnieuw beginnen, want met die griep zat er al heel snel de klad in.
Slaap lekker.

Nicky,
Die tip zal ik aan mijn man doorgeven (of juist niet :D).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees, je ziet, ook ik heb mijn verdienste! Merk Noliko (grote pot. Coupés, dus stujes. heelijk met Knorr
Lente-ui;knofloof. Bij Anna geleerd, je ziet ik sta voor alles open. Ze is een keuken prinses. Kan je nagaan, wat we samen op tafel toveren. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

De laatste tijd voel ik me zo'n beetje de grote afwezige hier. Af en toe begin ik het dagdraadje te lezen, maar dan komen er weer zoveel andere dingen tussen die ik ook wil doen, dat het er steeds niet van komt bij te lezen. Af en toe weerhoudt me dat er niet van toch iets te schrijven, vooral als ik me niet goed voel en iets kwijt wil, maar de laatste paar dagen merk ik dat het toch anders is dan als ik alles meelees.
Er worden allerlei dingen geschreven waarvan ik niet weet waarover het gaat, omdat ik dan het draadje van gisteren niet heb gelezen. Ik voel me een beetje aan de zijlijn staan. Dat vind ik eigenlijk niet leuk, aan de andere kant merk ik dat er in mijn leven toch weer wat meer ruimte komt om andere dingen te doen. Ik heb heel lang erg veel tijd in het lezen en schrijven op het forum gestoken. Oké, voor het moment is het de zijlijn dus.

Fijn dat sommigen hier een fijn/gevuld/bevredigend weekend hadden. Gaaf Tapas, die ren! Laat je kuiten maar goed loskneden, want anders loop je een week gebroken.
Voor degenen wier weekend teleurstellend was: blijf niet bij de pakken neer zitten, maar trek lering uit wat er mis ging en doe wat Soothe al aangaf. Knietjes afpoetsen, opstaan, en weer doorgaan!

Ik heb zelf een fantastisch weekend gehad, en daar ben ik erg dankbaar voor. Had wat te vieren, maar daar had ik bij de slechte belastingperspectieven totaal geen zin in. Mijn stemming was behoorlijk slecht eind vorige week, en de somberheid sloeg weer gigantisch toe. Maar mijn kinderen en Soothie zijn ongelooflijk lief voor me geweest. Toen ik vrijdagmiddag thuis kwam van mijn werk kwam ik regelrecht in een heel warm badje van liefde en geborgenheid terecht. Heerlijk!
Ik ben zowaar twee dagen alle belastingperikelen vergeten, en al zijn ze nog steeds levensgroot aanwezig, ik voel me er nu ietsjes rustiger onder. En ik denk dat dit weekend dit weekend niet was geweest, als ik anderhalf jaar geleden niet de knoop had doorgehakt en gestopt was met drinken.

Ziza zegt altijd "I love my live". Voor mij geldt dat heel vaak niet, maar beetje bij beetje begin ik er toch wat meer van te houden. En daarom wil ik iedereen graag bedanken voor alle liefde en steun die ik in die anderhalf jaar heb gekregen. Zonder dat was het denk ik niet gelukt.

Ik heb nog niet het gevoel dat het bedtijd is (die stomme klok hè), maar aangezien de dag morgen weer erg vroeg begint, en het dan nog voelt alsof het nog wel bedtijd is, duik ik er nu toch maar in.

Allemaal nog een heel erg fijne avond, een goed begin van de week, en de goede raad ten allen tijde de eerste te laten staan!

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,
Dat was nog eens een leuke verrassing voor je.
Toen ik terugkwam van mijn skivakantie, kon ik het hier ook niet allemaal volgen. Bovendien waren er nog nieuwe mensen bijgekomen. Ben het echt niet allemaal gaan nalezen. 't Was ook even weer wennen.
Welterusten.

Soothe,
Jij ook welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik mocht nog even achter/voor deze bak..
Duik er zo ook in. Voor mij geen warme melk meer als opsloommiddel.
Maar ik heb nu de inhoud van een capsule valeriaan in warm water opgelost en opgedronken. Wellicht biedt het enige rust.

Het zal morgenochtend wel aanvoelen als midden-in-de-nacht. Zoonlief zal een gat in de lucht springen dat iedereen er weer eens op een, voor zijn gevoel, normaal tijdstip uitkomt. Vroege vogel :angry:

Anna, dat is mooi hoor, na anderhalf jaar!
De zijlijn is je gegund! Fijn dat we zonuendan nog even van je schrijven kunnen meegenieten...

Slaap lekker allemaal.
(voel me opeens heel erg misselijk, zal toch niet de val. zijn?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...