Spring naar bijdragen

maandag 31 maart

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pip, die ezeltje prikje van je ken ik nu wel hahahaha en ik ben niet sterk ik in de bergen maar als ik 1 diertje kan redden dan loop/ren ik als een gek. In de schuur liggen een koolmees en merel op apegapen maar ik wil ze redden. Zoals je weet heb ik 2 katten en een hond, pardon die rooie ligt ook nog steeds te maffen. Nu die 2 vogeltjes en heb nog 2 egels in de opvang maar die heb ik met kattenvoer tussen het hout gestopt. Das mijn vrijwilligerswerk. Verder ga ik 1 keer in de week met een vers pannetje soep naar het bejaardenhuis hier in de buurt. Ben oncologieverpleegkundige zoals je weet en doe daar naast aan stervensbegeleiding. Misschien wat te veel hooi op mijn vork,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was tv aan het kijken
kan niet echt goed mailen momenteel want yang ligt op mijn bureau:heart:
albertina spijtig bedankt voor je eerlijkheid :present:
soohtie ik kan niet rijmen of dichten ....... enkel mijn kont oplichten waarmee ik wil zeggen dat het verdriet potje niet van eigen makkelij is
luitjes ik ga maffen , morgen drukke dag vader van mijn vriendin gaat verhuizen naar een ander tehuis en moeder van mijn vriendin is morgen jarig .
slaapzacht
gotita = druppeltje muchas gracias waf waf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, wat jammer maar het zat er een beetje aan te komen. Wees ook trots op jezelf dat je de schade hebt weten te beperken want het was ook makkelijk geweest om er weer helemaal aan toe te geven. Raar he, hoe het eerst allemaal lekker gaat en dan langzaamaan gaat het even minder en dan slaap je ook nog slecht en ja, dan is de weerstand snel weg. Ik raad je aan om naar je huisarts toe te gaan om iets voor de nacht te vragen. Ik kan me een slechte nachtrust niet permitteren, dan ben ik meteen helemaal van de leg af, hyper daarna nog dagen door waardoor ik weer slecht slaap en dan gaat het mis. Ik neem nu elke avond voor het slapengaan een seresta en weet dat ik dan normaal slaap en de volgende dag weer uitgerust tegemoet kan treden. Die slaap is zo broodnodig!!!! Tina, zorg goed voor jezelf en beloof dat je voorlopig de fles weer laat staan?

Ik ben ook keikapot vandaag, zou het toch aan de zomertijd liggen?? heb al de hele middag en avond barstende koppijn, vanmorgen wel gewerkt maar kostte ook mega veel energie. Vanmiddag mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht, oef, gaat weer een flinke duit kosten, reken maar op 150 euro.. Ik heb zo'n fiets met bak voorop, hydraulische remmen, versnellingen, en alles is tegelijkertijd aan het slijten. Maar ik zie het maar als dat het mijn alternatieve auto is, mijn boodschappenfiets, hondenvervoersfiets, mijn boodschappenkarretje dus! Dan blijft mijn fiets toch nog steeds goedkoper dan een auto.

wonderlijk hoe de drank steeds meer op de achtergrond komt. Niet dat ik nou zoveel gelukkiger ben dan vroeger, maar wel stabieler, dingen blijven heftig bij tijd en wijle maar met drank werd het vaak nog heftiger, vooral de dag erna. Het blijft dan ook wel vasthouden aan het ozo saaie rust, reinheid en regelmaat. Mijn leven is aan de ene kant veel saaier geworden, minder sociale contacten, minder lachen om niks, maar wel zoveel bewuster en veel meer de regie over mijn eigen leven en dat geeft me toch een vorm van zekerheid en vooral minder reden om boos op mezelf te zijn.

Morgen vrij, eerst maar eens lekker uitslapen, en daarna komt de oppashond weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja,. Vie, gefeliciteerd nog!! hoop dat alles goed is afgelopen met schoonmoeders. Is ze echt de moeder van je chum? en was ze dan 14 jaar oud toen ze hem kreeg?? Dat lijkt me wel heel bijzonder, zeker voor die tijd. Hopelijk heb je de wijnflessen dichtgelaten? ja toch?

Ferry ook gefeliciteerd! je gaat goed he!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Nou, ik kom nog even binnen wandelen...
Ben vanavond bij een openluchtconcert geweest dance/percussie. Wel leuk. "men" mistte de alcohol, ikke niet. Die shitzooi, ik hoef niet meer terug. Geef mij mijn nieuwe leven maar.
Al moet ik wel weer erg aan die nieuwe tijd wennen... grrr al-tijd wel wat! :D

Potverdullemeke Albertina. Balen! En op één of andere manier zat het "eraan te komen". Vind het erg lullig voor je, maar ontzettend moedig/eerlijk om het hier te vertellen. Ik weet zeker dat je doorgaat. Meid, er is maar één weg te gaan, dat weet jij als geen ander. Maar dat wil niet zeggen dat er geen hobels en kuilen zijn. Kop op!

Weer heel open en eerlijk met mijn vriendin kunnen praten. Heel fijn! Dat ik dat mag hebben. My one and only personal aa...Gaaf hoor! Dankbaar voor alle mooie mensen om me heen, die proberen me te begrijpen. Wat een mazzelkont ben ik toch!

Genoeg geouwe!@#$ ! Dan stap ik ook maar eens in bed... geeuw!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...