Spring naar bijdragen

maandag 31 maart

albertina

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

Ben ik ook weer ff op mijn moeilijkste moment van de dag!
Heb ook het eten al voorbereid met een dubbele tomatensap maar het giert me door alles heen, ik praat me suf tegen mezelf met alles wat ik weet en van jullie geleerd heb maar echt helpen doet het niet!
Nu denk ik vanavond drink, dan begin ik morgen toch weer opnieuw met stoppen.....
Het lijkt me zo heerlijk om mijn "maatje" weer even een avondje om me heen te hebben en weer eens in coma te vallen ipv in slaap, hebben jullie dat nou ook nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har, jij zegt heel terecht dat je extra vitamines met een evenwichtig voedselpatroon niet nodig hebt. Maar het is wel zo dat we ons lichaam jarenlang hebben mishandeld met drank, en alcohol neemt voedingsstoffen weg. Het is dus helemaal niet zo raar om dat aan te vullen met extra vitamines, ook als je al bent gestopt met drinken. Ik haal deze bij de apotheek, zo goedkoop als bij Rosan doen ze het daar niet, maar voor twaalf euro ben ik wel drie maanden onder dak. Het is ook een ondersteuning voor je hersencellen die elke keer als je drinkt, een behoorlijke opsodemieter krijgen. Een investering in later dus.
Hee Rosan misschien is het dan wel eigenlijk dezelfde prijs, omgerekend. Ik heb 180 tabletten B-complex voor 6,67 en 200 stuks thiamine voor 5,45.
Hoe dan ook, ik slik dit liever dan drank.
Maar ik zie dat er een discussie gaande is over mannen die elkaar in elkaar willen slaan, of juist weglopen. Kom kom, niet zo primitief hoor heren. :)

Zo, en nu ga ik me weer met mijn thuis bemoeien. Allen alvast een fijne avond toegewenst. Geen 1 april grappen asjeblieft. Ik woon hier op twee kilometer van Brielle, waar het hele 1-april gedoe vandaan komt, dus die gein komt me toch al de keel uit. Morgen is Brielle veranderd in 1 ketel van bier en gelal en jolige leut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joziasje,

Ik wil je niet teleurstellen maar het is niet na één week over of zo.
Flink hier blijven hangen hoor.
Kan je niet ondertussen een kasje uitsoppen of zo? De zon schijnt zo lekker naar binnen. Ik heb een echte DOZO woning uit de jaren '70 dus 's ochtends komt de zon "achter" naar binnen en 's middags komt die "voor" bij de keuken erin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè Houtje, bedankt, ik sta gelukkig ook met mijn zonnebril op in de keuken :D en ga inderdaad maar ff poetsen ofzo en die kleine staat ook al weer te roepen dat ze zo alleen beneden is aaaahhh er is altijd genoeg te doen gelukkig!
Bedankt en tot mail maar weer ik ga weer,

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, je onderschat het beest.;) hij beschikt over een ongekende vocabulaire. We babbelen wat af samen.
Even serieus, als je vaak alleen bent, wat ik ben, ga je met de hond praten.
Hij weet soms meer dan ik en voelt mijn stemmingen feiloos aan!
Groet van Soothe en Woef- Waf.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, Jozias is uitgelogd...Als dat maar goed gaat. Soms ruik je het al van een afstand, en dan is er geen houden meer aan!
Soothie, kom nou eens met een foto van die cairn van je, geplukt en wel! Heb je geen blaren op je hand staan?
En doe jij het alleen met je vingers, of met zo'n plastic pluk-duim? (Leuke zin voor diegenen onder ons met een dirty mind...maar ach, die hebben wij toch niet?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

terug van psy en het was heel zwaar zodanig dat ik nadien moest overgeven :huh:
ziza van mij mag je meer van die bijdragen hier neer pennen dit is er eentje vol met waarheid en ziza 17 mei is het de AA landdag in genk
houtje blinde vinkje brilleke op gezet
mensen ben weer weg mijn maag ligt overhoop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan moet je JUIST ingelogd blijven !!!!

Ach Trees, mijn Ex No. 2 (ik heb er 3 jaja vóór dat jullie gaan vragen) zei altijd "a dirty mind is a joy for even".

Maar met deze, ex Nr. 2 heb ik het maar 2 jaar uitgehouden, met nr. Ex 1 bijna 20 jaar, en met Ex nr. 3 slechts een half jaar. Toen ben ik maar gestopt, en ik houd mijn Relatie nu op GROTE AFSTAND.
(Roga).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Blacky toch, kom hier krijgt ge een GROTEN knuffel van me.
Ik ken dat zo, liep vanmorgen ook bijna te spugen, misschien thee en een beschuitje? Heftig kan het zijn hè.
Arme schat. Kan de partner je nog een beetje opvangen of iets lekkers voor je maken? Ik zou maar even gaan liggen en rustig ademhalen.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de vis zinnig babbelt, moet dat kunnen. Echt droog staat de vis niet!! Hij drinkt meer dan wij! :D
Pippi, ik heb een zeeaquarium gehad. Dat was mooi, maar het trok m'n knip leeg.Het visje Nemo, zat er ook in. In z'n anemoon! Een koraalrif, niet te filmen. Eerst in Artis alles goed bestudeerd.
Een blikvanger van de eerste orde!
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...