tapas Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Marjo, oordopjes in?Q, fijn je weer eens te lezenFloor bravobravo bravissimoIk zat net op geschiedenis TV naar de rijdende psychiater te kijken, een docu uit 1990, zie ik daar toch een bekende in die ik gisteren nog gesproken heb.. alleen dan 18 jaar jonger... heeeeeeel apart!. Ook apart dat die documentaire toen heel veel indruk bij mij achterliet, en als ik het nu terugkijk vind ik het van een enorme oubolligheid en bevoogding en zie ik nu pas dat het acteurs zijn die doen alsof ze gek zijn.Nou, ik ga maar even de hond en de kat hun rondje geven, en dan mijn warme nest in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Ja, ik wens jullie ook allemaal een goede nacht toe.Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Trusten allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Een waterput graven als onderdeel van de nieuw aan te leggen tuin. Zodat hij zélf water kan halen? Mwaaha.. kga maar naar bed. Word er niet beter op zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Koken voor onderweg!!Snelle eenhaps menuutjes voor als er weing tijd is, voor een uitgebreid diner... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Beetje flauw hè Pip. Hoe later op de avond, hoe meliger.Morgen het bed niet uit te branden, natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Got! Kon ik dat ritme nou maar eens omdraaien. Beter, ja. maar voel me wel elke ochtend schuldig!Flauw? Ik weet het zelf ook nooit met cadeautjes...Met luchtjes moet je ook voorzichtig zijn zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 abonnement op de playboy, Pippi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Jaah! Trees met haar stille wateren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Hee Mr. ADAM! Hoe was het bij de fysio?Pan nodig vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Yep! Ik duik erin!Goed idee, tnx!(oh.. de katten...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Ja, da's inderdaad heel mooi. Maar Water heeft het ook niet voor niets gekregen..Nog even volhouden maar!Psst.. de tafel is gedekt (voor zover mogelijk met de katten), dat ik daar zelf niet eerder op was gekomen! De koffie start-klaar en water in de ketel voor thee. Soms even een reminder nodig, voor de meest bassale dingen. Tnx again! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Mooi Adam, gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2008 Rapport Share Geplaatst 3 april 2008 Nachtzoen Pip Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden