An Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Goedemorgen,Alweer vroeg en ik was even de dag kwijt. Vandaag is het dus vrijdag 4 april, moest ervoor op de kalender kijken, gister dus verkeerd ingevuld. Het beste wat ik kon doen gister, met mijn kop onder de dekens. Ik lag er al om 20.30 in. Vannacht alleen opgestaan voor een glas melk en toen weer verder.Er gebeuren weer zoveel dingen hier thuis dat ik moet zien mijn hoofd erbij te houden.Maar dat hebben we hier allemaal wel. Dus allemaal veel sterkte en een fijne en goede dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Karinneke: nou dat hebben we maar weer mooi voor elkaar gekregen gisteren. Ja, vandaag, wat zal het brengen. Ik kan je alleen maar sterkte wensen en proberen om je rustig te houden. Wat er komt, komt er, soms hebben we het allemaal niet in de hand en moeten we het beste hopen. Misschien laat je straks nog horen hoe het is gegaan. Ik zit vandaag heel de dag achter de computer, dus ik ga opletten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Hoi hoialtijd als ik Karinneke zie denk ik: ooooooooooooo ik heb nét nog geschreven.......maar ik ga weg naar mijn lieve cursisten.heerlijk geslapen voor de verandering. Heerlijk.Fijne dag allemaal !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Aura: fijn dat het zo goed met je gaat. Nu zou ik toch graag meer willen weten over INTACT. Is er een site van of zo?Ja Houtje, ik moet ook altijd twee keer kijken, als twee druppels water zijn jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Ha Adam, volgens mij kan je dit beter schrijven aan 'vertel dit de moderator', staat vlak onder je hoofd, kan je aanklikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Morge, hebben jullie behoefte aan wat zon? Komt ie :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:Tsja, meer kan ik er ook niet van maken..bwehh!Vandaag wordt de verfklus bij J. (kennis) afgemaakt. Heel haar flat tot de plinten toe geverfd met een aantal mensen. Geeft wel voldoening moet ik zeggen al blijft onduidelijk of ze er in kan trekken. Haar gezondheid holt achteruit (nu ook kankercellen in haar onderlichaam ontdekt)...kan zijn dat ze begin volgende week al een zware operatie moet ondergaan. De vraag is of ze dat wel wil, ze kan er namelijk in blijven. Ze geeft de voorkeur aan bewust voor een einde te kiezen. Dan kan ze misschien nog een paar maanden in haar nieuwe flatje wonen. Het is een dapper mens, onder meer wijs geworden door meer dan 10 jaar droog te staan. Dat is de meerwaarde van haar overwinning op Jww De auto is weer terug dus ik ga zo proberen met Jira te fietsen..zo'n 7 km. Misschien teveel voor zo'n klein hondje maar ik heb een mandje voorop de fiets, ben benieuwd of ik het recht kan houden Fijne dag allemaal, ik hou het droog jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Morge Adam Sterkte vandaag, hoe is het met de pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Gewoon rustig fietsen har, en oja wil je nooit nooit nooit meer de hond straffen door hem zijn eigen poep te laten ervaren (hoe zeg je dat netjes zo dus) Het is inmiddels bewezen dat dat niet werkt. Mijn hond geeft ook nooit aan als hij moet, tenminste hij doet dat zo subtiel dat ik vaak te lang wacht en buiten pas zie hoe hoog zijn nood was. Diarree kunnen ze echt niks aan doen, zelfs de meest zindelijke hond heeft daar geen controle over... sorry moest ik even kwijtveel plezier met fietsen en maak er een rustig tochtje vanHier sta ik weer op vol onrust, geeft niet, er gebeurt momenteel ook wel veel. Wel leuke dingen maar ook erg spannend. Zo eerst maar eens douchen en echt wakker worden, het belangrijkste vandaag is dat ik weer zonder kater opsta al ben ik moe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Het rare was Tapas, dat het merendeels vaste ontlasting was. Bedankt voor de tip trouwens, zal het nooit meer doen.We weten hoogstwaarschijnlijk de oorzaak. Groot stuk bot ingeslikt (van geperste huid?) volgens mij voor het eerst zo'n botje gekregen, hij ging er onwennig mee om. Volgens M. dus een groot stuk ingeslikt, hij stikte er bijna in. Dat heeft natuurlijk zitten stoken in dat buikje.Alles is weer goed trouwens..beessie is weer vrolijk en rustig. Hij blijft nu ook bij mij, die bovenbuurvrouw was even een noodoplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Oke Adam, goed dat je geen borrel voor de pijn hebt gepakt Ik ben er weg van, laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 quote: Originally posted by: adamWas jij dat Har, die gister schreef dat je het stoppen met drinken niet erg moeilijk vond omdat je er helemaal klaar mee was? Nou, zo voel ik dat net zo. Ben nog maar 7 wkn gestopt en weet dat re nog wel wat hobbeltjes en addertjes onder het gras liggen te wachten. Toch kon ik me voor een groot deel goed herkennen in je verhaal. Niet helemaal Adam; ik zei dat ik er klaar voor ben mocht het zich aandienen. Die addertjes onder het gras zijn natuurlijk altijd aanwezig. Alert blijven is de opdracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Zo, gedouched, hond en kat uitgelaten en me nu maar eens gaan bezinnen over deze dag. Is goed hoor Har, een hond laat meestal niet expres alles lopen, en zo'n buffelhuidje inslikken is ook niet alles. Ik ben zelf gewoon heel erg van de positieve aanpak naar een hond, dus belonen als het goed gaat en negeren als het niet goed gaat.. of een simpel uhuh en daarna belonen als hij ophoud met dat gedrag. nou is negeren bij mijn hond wel erg makkelijk want het enige echt negatieve gedrag dat hij heeft is dat hij er van door gaat en mij laat wachten tot meneer weer zin heeft om terug te komen. Maar na 5 jaar weet ik dat dat niet meer verandert dus dat neem ik dan maar op de koop toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Goedemorgen!Allen een droge dag, met straks hopelijk nog wat zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Goedemorgen,Even een koffie en wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Goeie morgen Allemaal,Ik zag terwijl ik las dat dat schreeuwlelijke ADAM gekrompen is in de was en nu adam is geworden. Ja, Adam, dat is een stuk rustiger. Ik ben het met je eens.Ik ben vroeg opgestaan en heb al vanalles gedaan. Ik kon het niet laten om toch even te komen kijken.Alles gaat zo te zien goed, dus kan ik zo met een gerust hart verder aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 twee keer hetzelfde bericht:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 De koffie was lekker, ik kon gister weer niet in slaap komen, bleeeeeeeeeh.Ik begrijp er niets van ik lag echt zo lekker in mijn bed maar slapen, ho maar.Met als gevolg dat ik me nu gebroken voel:(.Vanmorgen om 7 uur waren de buren naast mij al druk aan het timmeren, kan ik ookwel begrijpen want ze hebben het huis van de week betrokken.Maar ja het was al met al een kort nachtje.Vandaag nog een dagje werken en dan lekker 2 dagen vrij.Da''s toch een ander gevoel dan de hele week nog te moeten werken.Gelukkig vind ik mijn werk leuk dus ga ik straks toch weer met plezier aan de slag.Het weer is hier weer troosteloos, grijs en grauw.Ik had eigenlijk een beetje gehoopt op mooier weer, ik wil zo graag mijn terras weergezellig maken met leuke planten en voorjaars bloeiers, nou ja nog even wachten dan maar.Oh ja, en vandaag heb ik weer een glimlach van binnen:), en die houd ik lekker de hele dag!Nu neem ik lekker nog een senseotje en een sigaretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Ja idd Pip, we zijn de enigen die nog on line zijn hihihi.Ga je iets doen het weekend of ga je lekker niksen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Ja bijslapen, ach, weet je, ik bekijk het morgen gewoon, ik wil naar de kapper,winkelen, even bij een vriendin langs en nog zoveel meer, hahah.Ik moet ook mijn voet rust geven, dus ik zie wel hoe ik mij morgen voel, ik heb ook nog een paar filmpjes liggen, dus ik kan alle kanten op.Ook wil ik nog wat in huis rommelen dus aan plannen geen gebrek.Oh ik heb ook een vreselijke hekel aan verjaardagen, gelukkigheeft mijn familie dat ook, we gaan altijd met een klein groepje uit eten is veel gezelliger.Nou ik wens je in ieder geval sterkte op de verplichte zit op de boerderieje.En een rommelmarkt is wel leuk, toch?Zo nu ga ik douchen en me aankleden, anders zit ik weer de hele morgen achter de Pc.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Aura: bedankt voor de link. Moet het nog eens goed doorlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Hoi!Nee, helaas niet gelukt. Klaas lag gigantisch te zagen. Dus tot een uur of half vier had ik vreselijke neigingen! Met al gevolg dat ik er vanochtend niet uit kon komen. Ik blijf oefenen. Ooit komt het goed.Gezellig weekend Pippi, laat je niet opjagen, pak je rustmomenten!Dat geldt ook voor Albertina, rustig aan hoor met het pootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Goedemiddag!Wie zegt dat vrouwen tegen snurken moeten kunnen?Hier allerlei hulpmiddelen. Antisnurkstrips en oordoppen, beiden doen we er moeite voor.Verjaardagen jakkes. Interessant draadje trouwens gisteravond.Ga nog even wat in de tuin doen, ook al is het nog niet echt lekker weer.Doei,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Hoi allemaal,Wat een rustig draadje tot nu toe. Zal straks zeker wel drukker worden als voor iedereen het weekeinde begint.Ik heb al veel gedaan, maar nog maar twee dingen van wat op mijn programma stond. Nou ja, ook niet erg. Het waren ook dingen die moesten gebeuren.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 april 2008 Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Hoi, Soms een beetje dubbel, maar zonder drank is er meer winst dan verlies!Groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2008 Hi Pippi: klinkt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden