charlie Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Jongens, ik ga uitloggen en naar bed!!Fijne dag nog, het zonnetje schijnt, wat wil je nog meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Charlie, het eigenwijze kind is al weer met zweer en al naar zee vertrokken. (Grapje Blacky.) Gek is dat hè, als je met heel je hart iets zegt waarvan je zeker weet dat het goed is voor die ander, maar die ander heeft daar toevallig geen boodschap aan en doet lekker wat zij/hij zelf wil. Dan sta je toch even met al je goede raad terug in je handen. Voor mij is dat altijd een teken dat ik over mijn grens ben gegaan en meer los moet laten. Ik vind het nog moeilijk (niet alleen op het forum maar ook in het dagelijkse leven) als ik heel mijn energie leg in iets wat ik zelf ervaren heb en dat graag wil overbrengen op een ander. Ik geloof dat dat mijn grootste moeilijkheid is, dat ik te betrokken raak en op mijn eigen onhandige manier dingen op anderen wil overbrengen. Alleen maar omdat ik er zelf gelukkiger van ben geworden en dat een ander ook gun. Wat dat betreft ben ik helemaal geen haar beter dan Ziza, die ik zo vaak afgekat heb. Het is niet voor niks dat mijn eerste beroepentest uitwees, dat ik domina moest worden.Safi, ik had het niet over terugvallen of uitglijders of de neiging daartoe. Dat kan iedereen overkomen, mij ook nog elke dag, denk je soms dat ik dat gedrag en dat verlangen naar roes na bijna negen maanden zomaar had afgelegd? Ik had het over doelstellingen voor jezelf. Als jij er voor kiest om die steeds bij te stellen: prima! Jouw doelstelling is dan: ik stel het bij naar gelang mijn humeur en behoefte is. Daar heb ik geen oordeel over, ik vraag alleen: hoe werkt dat dan, hoe zit dat dan in je hoofd? Ik heb alleen maar verteld, of proberen te vertellen, dat ik jou dan niet goed kan volgen. Dat is misschien een starre houding van mij: ik heb mezelf vorig jaar een doel gesteld. Dat is me tot nu toe gelukt, waar ik op mijn knietjes voor dank. Behalve dan eenmaal een slok wijn vorige maand, wat ik ook verteld heb. Dat vond iedereen zo'n bagatel dat ik het na enig nadenken ook maar niet meer in mijn negen-maands-lijstje heb opgenomen. Maar ik ben die ene slok niet vergeten.En jou wens ik heel veel liefde voor en met jouw tweeling.Tjonge wat een preek! Corinne, ik hoop van harte dat jij baat hebt bij je therapie. Dat je na het stoppen met drinken hier ook nog aan durft te beginnen is alleen maar een teken van... een heel erg gezonde geest die voor zichzelf op gaat komen. Denk aan Harry Potter, zijn zoektocht. Net zo magisch zal jouw zoektocht wellicht niet zijn. Je hebt geen toverstok van essenhout met een kern van feniksveer. Tenminste niet zomaar bij de hand. Maar ik wed dat je ontdekt wat een speciale kern je hebt.En we drinken vandaag weer lekker niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Toedeledoki Charlie! Slaap lekker!Goed! Username!! Gefeliciteerd met één maand vrijheid!! :light::present::light:Ik ga d'r ook uit. School's out!Latersss!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Slaap lekker Charlie, ik ga even de stad in, en genieten van het mooie weer....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Marieke, fijn dat je er al weer een maand bij hebt en nu al op 16 maanden zit...SUPER!Floortje ....14 dagen behaald en op naar de 21...SUPER!Username...zelf al 1 maand droog en nog energie over om een vriend te helpen ...SUPER!Dory.. dag 49...SUPER! ...deze dag zal je zeker lukken om op een mooi rond getal uit te komen, ga je jezelf ook een kadootje geven?Gem...voor het eerst bloedgeprikt....SUPER!Blacky ik zou zeggen naar de dokter, je gaat er nog handigheid in krijgen ...dokters bezoeken. Ik meen me te herinneren dat je dat niet graag doet en nu wordt het bijna een gewoonte.Groet de zee van me!En ja de tweeling hebben heerlijk geslapen.Vie..ik ga het niet nog meer uitleggen, dat heb ik nu wel voldoende gedaan.Als je het nu nog niet begrijpt, dan denk ik dat je dat nooit zult kunnen. We zullen verschillende karakters hebben.Har goeie aktie in je droom om het bier op de stoep te zetten en verder te rijden.Ik denk dat de friettent eigenaar het heel leuk zal vinden om je te zien.Charlie....fijn om te lezen hoe je van je kleinkinderen kan genieten nu je droog staat!Karinneke hou je taai, na regen komt zonneschijn en in Schotland zeggen ze heel mooi:Every cloud has a silver lining...wat zoveel betekend als zelf in het negatieve is positiviteit.Marjo had ik je al gefeliciteerd met het ramen lapen...JIHAA!!!Zo en nu naar de herkeuring, er zijn hier geen zenuwen, ik kan het dankzij het forum allemaal rustig uitleggen.Laters!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Charlie, ik heb zo'n ding eens in mijn dijbeen gehad, een klein infectietje dacht ik, nou nee dus, uiteindelijk is het een OK geworden met veel pijn enz. was helemaal naar binnen gegroeid, als ik er nog aan denk. Heb een week niet kunnen lopen van de pijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Ha mensen, ik ben er weer! Bedankt voor alle leuke reacties. Moet nu gaan wennen dat ik van die stress af ben, tijd heb, weer wat anders kan doen dan leren en nog meer leren! Aanpassing: hemel, ik schrijf wartaal: vierkante ogen van al het schrijven. Wellicht zijn mijn hersens ook wat gestoord, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Okee ik zie nu pas blz. 2 van de postings. Beetje late reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Joehoeeee,Wat een super lekker weertje, daar ga ik eens lekker van genieten.Na de hele week voor dag en dauw opstaan heb ik dat wel verdiend.Zometeen ga ik lekker naar Castricum aan Zee heerlijk een terrasje pakken!Morgen lekker vrij zalig.Mensen allemaal eeen fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Pippi 1/4 klaar? jij moet wel een super grote tuin hebben.Wordt bijn jaloers met mijn 12 vierkante meter terras, hahah.Voel je je een héél klein beetje beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Hoi allemaal,Ik ben er ook weer even!Danke voor de verwelkoming gisteren blacky, stien, anna en safi!! Ja, ik ga proberen om weer wat meer te schrijven, zit met een zeer chaotisch kopke en heb moeite met ordenen.In Wit-Rusland heb ik het goed gesteld, was weer een beetje thuiskomen na een jaar weg te zijn geweest!Aan allen die een mijlpaal hebben: een dikke proficiat!!Aan allen die elke dag weer zo hun best doen: ook een dikke proficiat!!Liefs van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Tja, tegen mezelf praten is wel moeilijk..Ik kom later wel weer eens terug, iedereen is waarschijnlijk aan het genieten van het mooie weer! Dat ga ik ook even doen voor de drukte hier weer begint!Tot later, liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Goeie middag allemaal,Eerst maar het slingerwerk Marieke: :clock::camera::light:1 jaar en 4 maanden. Ik blijf lekker op gepaste afstand achter je aan hobbelen, als je dat niet erg vindt.Floortje: ;:light:14 dagen: knap.Mijn nacht en ochtend.Mijn gedachten sloegen op hol met allerlei doemscenario's rond mijn ziekmelding. Ik heb een aantal keer in gedachten keihard STOP geroepen en waarachtig hield het op en ben ik in slaap gevallen. Was vanochtend niet uitgeslapen. Water (het wondermiddel bij uitstek, voor alles te gebruiken) in mijn gezicht hielp wel. Tijdens mijn werk (gelukkig zat ik alleen) werd ik op mijn mobiel gebeld door de ZW van de UWV. Alles uitleggen, nou ik krijg nog wel een brief voor een gesprek met de zw-arts. Gelukkig had ik mijn werk verder te doen, dat leidt dan toch af. Ik zal toch een bordje voor mijn ogen moeten hangen met daarop: 'Ik hoef me niet schuldig te voelen. Ik ben ziek. Ik meld me ziek op advies van de behandelaar. En ik zal mijn handen vol hebben aan herstel.' Ik moet mijn leven redden.Har,Wat een nare droom, maar gelukkig maar een droom.Blacky,Je zweer doet me terugdenken aan enige maanden geleden, toen ik niet kon zitten.Dory,49 dagen, he, dat is dus morgen een feestje van 50 dagen. Alvast een Knuffie,Heb jij daar familie wonen?Ik wil iedereen nog bedanken die me een hart onder de riem hebben gestoken.Lieve forumleden, ik heb het al eens gezegd: ik kan geen van jullie missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Over een uurtje moet ik trouwens weg. Ik ga met mijn lijkevingers naar de huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Pippi,Ik heb me alleen voor de ww ziek gemeld, niet op mijn werk. Daar weten ze trouwens niks van mijn alcoholisme en depressiviteit. Mijn therapeute vindt dat de uwv-druk weg zou moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Ik heb het daar moeilijk mee en het is nog niet eens gezegd dat ik vrijgesteld wordt van solliciteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 En de consulente bij het uwv weet van mijn verslaving en ik heb haar verteld dat ik onder behandeling ging voor mijn depressiviteit. Toch hebben ze dat reïntegratietraject weer opgestart.Dus wie doet nou moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Hoe dan ook 31 juli eindigt mijn ww. Jammer van de centen, maar het onbegrip zal ik niet missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Wat gek Pippi dat je geen vrijwilligerswerk mag doen.Ik doe het JUIST met toestemming van de UWV, omdat ik daarmee iedere keer (ook voor mezelf) weer het bewijs lever dat ik méér dan wat ik nu doe, echt niet aankan. Bij het UWV weten ze dat ook. Ik weet natuurlijk niet wanneer jij afgekeurd bent en het gaat me ook niet aan, maar ik in 1999 al, en heb alles wat ik ernaast gedaan heb, altijd keurig gemeld. En ook gemeld dat ik ermee stopte, en waarom. Bij de herkeuring van 2006 (ik wil er niet meer aan denken eigenlijk) is dat allemaal weer de revue gepasseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Hallo jullie daaro, geliefde forumgenoten,De laatste discussie over wel of niet geld van uwv kan ik niet goed volgen dus daar meng ik me ook niet in, maar iedereen die het daarmee moeilijk heeft, sterkte.Vanmiddag heb ik me toch een draak van een gremlin overleefd.Het had totaal geen reden. Kwam zomaar vanuit het niets. "Ik fiets naar de Jumbo", zei de gremlin. "Ik haal daar twee liter wijn, dat kost haast niets. En laten we er lekker een pak sigaretten bij doen, lekker vies roken, dat kan dan ook wel". Eerlijk, zo was ik er aan toe.Ik heb gedacht aan de maanden van delen hier, hoe moeilijk het voor velen was en dan toch weer gered, Corinne en Houtje Anna en Soothe en Blacky dankjewel in het bijzonder, en nog velen meer. Dus zo kan het forum je ook helpen als je er niet direkt op schrijft.Ik ben heel kinderachtig een stukje gaan slapen en nu is het weer over. Pffff, alsof ik de rockies heb beklommen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Als eerste lieve luitjes ben ikniet een koppige trien , en moest ik niet sinds gisteren aan zee zitten ik was al naar mijn arts geweest , dus hartelijk dank voor jullie lieve zorgen ben wel naar een apotheek geweest en heb het getoont , de dame zei gewoon verder trekzalf aan smeren , en ze beloofde mij dat mijn oor er niet zou afvallen corinne het spijt mij maar ik zit niet op mijn oor ik heb deze morgen weer eens iets gedaan wat ik enkel deed als ik dronken was , mijn haar was redelijk lang en al dagen viel het voor mijn ogen zodanig dat mijn vriendin mij zei dat ik vrouwelijke trekjes aan het krijgen was , door met een zwier het haar uit mijn ogen te halen deze morgen na het douchen heb ik mijn frou frou geknipt mijn god het was precies pater blacky , in het naar sluis rijden ben ik aan enkele kapsalons gestopt om te vragen of ze mijn haren konden kort knippen , uiteindelijk iemand gevonden die het deed , en nu heb ik een super kort kopje en ja het is een beetje koud , maar wel fijn dat de plakker niet meer in mijn haren plakt .hoop alleen dat als ik morgen mijn vriendin ga halen ze niet dadelijk terug op de trein springt richting thuis aura verzorg je vie de laatse maanden heb ik 1000 redenen gehad om aan de zuip te gaan , omlangst met de dood van bulleke en noem maar op maar ik drink niet en dat is ook dank zij de kracht van adb .pippilotta leuk he met de hoge druk reiniger werken , allez ik doedat graag hi hi zeker als ik iemand kan nat spuiten zo lieve luitjes ik ga de tapovan een beetje stofzuigen en dan douchen want de haartjes werken op mijn systeem kribbel kribbel ach ja raar in nederland zijn de meeste mensen tabak rollers , maar behalve drum en van nelle zijn mijn merken er niet te vinden , nu ja heb een mooie astilbe mee uit nederland xxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Lieve Pippi,Ik weet nog niet of ik vrijstelling van de sollicitatieplicht krijg. Het is zo dat ze daar een beslissing over moeten nemen. De man die ik aan de lijn had vandaag heeft gezegd dat ik eerdaags een brief zal krijgen met een uitnodiging om bij de zw-arts te komen. Afwachten dus. Ik vind het wel gek dat je geen vrijwilligerswerk mag doen. Zou toch nuttig kunnen zijn voor je herstel. Een goede dagindeling en een goede dagstructuur werken toch helend? Kan je behandelend arts hierover geen (schriftelijk) advies uitbrengen? Toen ik volledig werkloos was, deed ik ook vrijwilligerswerk. Dat mocht, zolang het sollicitatie-activiteiten niet verhinderde en met een maximale vrijwilligersvergoeding van - als ik me goed herinner - € 75 per maand. Maar ja, de WW is een andere regeling.Vie,Blij dat je er doorheen gekomen bent. Opluchting. Enne dat is helemaal jouw werk, dat heb je echt helemaal zelf gedaan. Aura,Drink smakelijk uit je blender!Blacky,Wouw, kort koppie. Dat zal je vast goed staan. Kon die kapper nog om je oor heen? Goed verzorgen! En even een ongevraagde raad: leg een doek op je kopkussen. Ik heb er ooit een op mijn oorlel gehad en ik kon mijn kussensloop wegdoen.Ik had trouwens iemand uit Kortrijk aan de lijn vanochtend. Nu is het Vlaams mijn moedertaal, maar die vrouw had heus wel meer mogen schaven. West-Vlaams is toch niet zo makkelijk te verstaan door de telefoon. (Kortrijk ligt toch in W-Vlaanderen of niet?)Zo, ik ben dus naar de huisarts geweest met mijn vingertjes. Mijn vermoeden kwam helaas uit. Ik heb niet alleen de aders van mijn benen kapotgezopen, ook die van mijn handen (ze heeft de andere ook goed bekeken). Roken verergert de kwaal. Dus: ik moet stoppen met roken. Dus precies een jaar na het stoppen met drinken, ga ik dus stoppen met roken. Ik ga nog een gediplomeerd stopper worden zei ik haar en toen moesten we toch lachen. Stoppen met drinken, stoppen met gevaarlijk denken, stoppen met roken. Vannacht om 12 uur zal ik mijn laatste roken.Mensen, als ik de komende tijd wat chagrijnig overkom, dan weten jullie waar het vandaan komt. Geef dan maar gerust aan dat ik moet dimmen en rokerstrek niet op jullie moet afreageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Adam,Je verwisselt me met een ander . Ik heb geen bloed laten prikken. Mijn waarden zijn al lang OK. Vannacht om 12 uur ben ik precies een jaar alcoholvrij.En ik heb me ziek gemeld bij de ww vanwege mijn depressiviteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Corinne als je wil stoppen met roken wil ik best een pact met je sluiten. Het is helemaal niet moeilijk, als je eenmaal de draai hebt doe je het zomaar met twee vingers in je neus. Echt waar. En ik roep alle gestopten met roken op dit forum op Corinne te helpen met stoppen met roken. Het is een fluitje van een cent Corinne als je het eenmaal te pakken hebt. Ik heb het ook gedaan en ik ben net zo een chaoot als jij, denk ik. Misschien zijn er nog wel meer mensen die willen stoppen met roken.Ik weet ook wel dat je de dingen liever doet op je eigen tempo, maar blijkbaar heb je nu iets voor je kiezen gekregen dat niet meer uit te stellen is.Nou ja, als je het wil, stoppen dus, sta ik je bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Adam,Jij hebt dus goede vooruitzichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden