Spring naar bijdragen

Een nieuw dag, een nieuw leven!


Trees

Aanbevolen berichten

Har, wat me opvalt is dat er negatieve reacties komen en dat van mensen die zelf ook aardig kunnen wauwelen op het forum. En laat niemand dit nou verkeerd begrijpen: ook daar is het forum voor. En wauwelen is niet lelijk bedoeld.
Wat ik mis bij sommige reacties is dat mensen meteen hun mening neerschrijven ipv vragen te stellen.En ja, dat noem ik ikke, ikke, ikke. Ik vind iets niet leuk dus huppa, boem ,dat bats ik op het forum.En ja, dat is zeker alcoholistisch gedrag. En ja, ook niet alkies kunnen daar zeer veel last van hebben.

Begrijp je wat ik bedoel te zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 176
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja, haha, nou ik ben Ook humanist etc.
Ik zit hier met een zwaar depressieve man momenteel. Gisteren of eergisteren, ergens, sloeg het ineens om. Dus ik kan ook wel wat humor gebruiken.... en ik blijf ff bij jullie, voel me behoorlijk @#$% zo.

Nu heb ik hier een tekening van een ikea kast en die heeft een hoek. (ik sta trouwens ook overal alleen voor hoor ondanks man). Hoe weet ik nu hoe diep die hoek is. Hoe sullig kan een mens zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, nix sulligs aan. je hebt waarschijnlijk alleen niet zoveel ruimtelijk inzicht:)

Ok Pip. Leuk is dit he, dat je toch een heel gesprek hebt en over en weer elkaar probeert te begrijpen. Het triggert jou,en anderen, dat zet bij mij weer iets in werking en zo leren we van elkaar. Ik zal er es over nadenken wat het bij mij in beweging zet. Het heeft zeker met loslaten te maken, bij mij dan he.

Lieve mensen, de zon schijnt, ik duik onder de zonnebank, haha en ga ff sporten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit hier ook weer te lang, merk ik. Word moe..sorry...
Kruip voor een poosje op de bank, kan ik de kinderen nog een beetje in de gaten houden.
Morgen naar de longarts. Hopelijk ziet alles er goed uit. Kinderen zijn bang, dat ik weer naar het ziekenhuis moet als het niet goed is. Zo'n vaart zal het niet lopen, want ik adem al soepeler dan vorige week. Maar ik wil zo graag alles weer zelf doen...geduld staat nou eenmaal niet in m'n woordenboek en zoals ik al schreef; ik vind het moeilijk de regie uit handen te geven...
Wat ben ik eigenlijk een huismus..ik mis zelfs het naar school brengen van de kinderen...
Tot dinsdag, dan weet ik meer en kom ik hier weer. Fijne zondag allemaal:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Goed dat je aan jezelf denkt. En die arm heeft gedoseerde beweging nodig (om hier te komen dus).
En over stinken zal ik maar niks zeggen, want dochter en ik lopen rustig 2 dagen in onze pyama als we het weekend niet de deur uit hoeven.

An,
Dank je, ik voel me ook wouw goed. Het niet roken gaat wel heel goed tot nu.

Orleando,
Ik wil je niet verontrusten, maar die long die voel je nog heel lang. Bij mij is het meer dan 10 jaar geleden en ik voel ze nog. Echt waar: span je de eerste 3 absoluut niet in en adem heel bewust.


Ik zou wel eens willen weten wat alcolisch gedrag is. Graag uitputtend omschreven, zodat ik er wat mee kan.
Tja, ik erger mij aan kerkklokken op zondag. Zij verstoren mijn zondagsrust. Daarmee zeg ik niet dat mensen niet mogen geloven! Ze gaan hun gang maar, zolang ze mij maar met hun gewouwel met rust laten.
Ik heb het vloeken afgeleerd om al die gelovigen met lange tenen te pleasen. Meer ben ik niet bereid voor ze te doen, kan ik ook niet. Maar laat ze a.j.b. uit mijn huiskamer wegblijven.
Wat ik terugvraag van al die gelovigen is dat ze mij met rust laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando,
Ik wil je niet verontrusten, maar die long die voel je nog heel lang. Bij mij is het meer dan 10 jaar geleden en ik voel ze nog. Echt waar: span je de eerste 3 maanden absoluut niet in en adem heel bewust.


Ja ik was maanden vergeten. De eerste 3 wat, he>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, An, ik heb mijn kleinkind vannacht al gezien (om drie uur...pfff...) Maar wél heel fijn dat je al zo snel erbij mag. Straks ga ik nog een keer!

Ik wil iedereen graag bedanken voor alle gelukswensen, kaarsjes en meeleven! Het voelt echt of jullie mijn familie zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oma Trees!!!!!

Het wachten is de moeite waard geweest, de kaarsjes die er gisteravond voor je gebrand zijn, hebben geholpen!
Een wolk van een kleinzoon, geweldig!!

Nooit
kuste de zon
zo innig de aarde
Nooit deed de wind
zo'n verrukkelijke vondst
Blijk van liefde
droom die uitkwam
Kind weergaloos kind

Gefeliciteert!!!!:moon::present::rose::D:musicnote::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben ook weer terug en trouwens, Bambam je hebt gelijk, Ik vind het ook niet zo netjes als er gelijk negatieve reacties komen op iets wat diegene als persoon niet ligt. Als je ergens je kracht uit kunt halen is het mij om het even of dit nu God is, het Humanisme, jezelf, je geweten, de HM, de AA, dit forum... in de 2 lange gedichten geven Dory en Aura een stukje van zlchzelf bloot en stellen zich kwetsbaar op en dan vind ik het niet netjes om er gelijk negatief bovenop te duiken omdat er toevallig het woordje God in staat.

Ik ben net terug van de stadsbosexcursie en het was erg leuk, ben blij dat ik gegaan ben. Ik ga er elke dag met mijn hond naartoe dus het was geweldig om wat meer informatie te krijgen over de Haarlemmerhout van de stadsecoloog. Het bos is al zo oud en als enige stukje natuur in Nederland is het een nationaal cultuurmonument. Er staan honderden monumentale oude bomen. Ik heb vandaag met andere ogen naar dit bos mogen leren kijken en daar ben ik blij mee.

Verder staan de computers hier ook te ratelen, de een wordt online gescand (wat ongeveer 3 uur duurt) en de ander is bezig met nog meer foto's op de externe harde schijf te droppen. Alles gaat dan ook mega-langzaam momenteel, maar de zon schijnt hier nog steeds al komen er steeds meer grijze wolken aan dus ik ga daar gauw nog even in zitten. (in de zon dan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...