Spring naar bijdragen

Een nieuw dag, een nieuw leven!


Trees

Aanbevolen berichten

Trees, gefeliciteerd met je kleinzoon. Hopelijk hebben de kaarsjes geholpen !!!!

Ik had gisteren niet zo'n fijne dag en vandaag is het niet over. Ik ben om 21 uur gaan slapen zeer ongebruikelijk voor mijn doen. Ik heb tot 10 uur geslapen maar ik voel me nog :angry: en nou voel ik me schuldig dat dat slapen niet geholpen heeft :D erg he kan een mens wezen.

Mijn Vista moet opnieuw geinstalleerd en dat is een hele klus vooral al die extra programma's dus daar ga ik nu eens aan beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 176
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik voel me ook wat onbestemd An...tis hier bovendien bewolkt dus buiten lonkt nog niet erg. Heb geen rooie cent meer dus de mogelijkheden zijn beperkt maar zonder centen kun je ook goed lopen, boterhammen in de knapzak, banjo onder handbereik...hup, hup de bossen in luidkeels zingend :moon: "Jo met de banjo, mien met de mandolien...kaatje met haar mondharmonicaatje.. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Har mijn centen staan in de min. Ben overgestapt van provider (tip: bellen via Telfort en megasnel internet, het internet kost 20 euro, normaal dus, maar wel 20 Mbit, en bellen kost 10 euro, inclusief abonnement en tikken). Ik zat bij de Casema, dat was 20 euro voor medium traag internet , belleen abo was 10 euro en tikken ook 10 euro. Dus 10 euro per maand bespaard.

Maar ik moest wel huur betalen 70 euro en omzetkosten en nummerbehoud en 3 maanden vooruit bij Telfort is 175 fleuri. Au! En de casema loopt nog door, dat krijg ik volgende maand terug.

En ik moest nog een rekening betalen van 200 fleuri, oprecht vergeten, au !!!!

Gisteren Kassa zitten kijken met spookafschrijvingen, huuuuuhhhhh. Ik ga maar weer goed opletten. Het doet altijd buikpijn hè die centen.

En dochter is jarig over twee weken. Gelukkig spaar ik zegels van de Plus, je koopt 4 euro zegels en krijgt 6 euro cash terug, dat is 50% winst. Spppppppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaren maar. Ze kosten 2 eurocent het stuk. Ik heb 13 boekjes vol dus, een dikke boodschappenkar gratis.

Maar toch buikpijn, Har.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees gefeliciteerd!! Oma!! dat was een goede reden om kaarsjes te branden, je kleinkind is met velen die aan hem gedacht hebben ter wereld gekomen!
Pip. wat rot dat je je rot voelt, laat het maar gewoon gaan, dan waait het ook weer weg, zet je gedachten op papier en kijk of ze relevant zijn en wie weet wordt je hoofd dan ook wat leger.
Corinne, wat een stoere mannen heb jij zeg, de marathon lopen! waanzinnig! Ik heb net de start gezien. Die 2 redden het samen wel.
Mooie zondagsgedichten op de zondagmorgen!

Ik ben net mijn bed uit, beetje alcoholgedrag, lag er gisteren pas na 3 uur in en voel me nu net als toen ik een kater had, alleen dan zonder de lichamelijke verschijnselen. Ik krijg mijn inspiratie schijnbaar altijd pas na 12 uur savonds maar houd me (eigenlijk) liever aan de rust, reinheid en regelmaat.

Ik denk dat ik zometeen stoer mee ga doen aan een boswandeling in het stadsbos, met de stadsecoloog. Ik laat daar dagelijks mijn hond uit dus om wat meer over dat oeroude stukje bos in de stad te horen vind ik wel leuk. Camera mee! maar dan moet ik me nu wel gaan douchen en aankleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,

Lief dat je dat zegt. Ik heb het schoolgaan van Zoon losgelaten, ik vrat me helemaal op dat hij nooit huiswerk maakt, en ja, met Frans heeft hij hulp nodig met trainen, voor de rest doet hij het prima. Nu heeft hij alleen erg weinig contact met zijn klasgenootjes, die gaan niet bellen, ze hebben alleemaal een mobiel. Die van Zoon was kapot, dus hij heeft als kadoo (en therapeutisch voor meer contact) een mobieltje gekregen met een abo, hij moet 10 euro zelf betalen en ik betaal ook 10 euro. Hij slaapt nu met dat ding onder zijn hoofd en is er mega blij mee, en hij is hem al drie dagen niet verloren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de euforische stemming van de afgelopen dagen is het me weer gelukt mijn eigen grenzen te overschrijden. Ben al een paar keer uitgevallen. Gelukkig kon ik de moed opbrengen mijn verontschuldigingen aan te bieden aan de kinderen, Jaren geleden heb ik ze al eens uitgelegd dat mijn hoofd soms te vol raakt en ik dan niet meer op een normale manier funktioneer, tijdelijk. Ik heb dat toen gedaan middels een error- uitleg, dat het rode lampje in mijn hoofd brandt en dat prikkels dan extreem aankomen. Gelukkig snappen ze het nog, en kon ik ze meegeven dat het niet aan hen ligt.
Als ik dan vanochtend hier op het forum kom en christelijke liederen voorgeschoteld krijg, sla ik op tilt. Wou er niets over zeggen, omdat het bij mij ligt. Wandelen helpt ook al niet, dus ik denk dat ik maar een weekje forum-vrij neem. Een sabbatical in het stoppen. Even weer op aarde landen.
Ik wens iedereen heel veel kmw met het stoppen en volhouden. Ik ga ook mijn best doen, en zie jullie over een week weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb al jaren problemen met mijn centen dus inmiddels geleerd ermee rond te komen Houtje...werd alleen altijd panisch als ik geen Jww meer kon kopen, nu zit ik er eigenlijk helemaal niet meer mee.
Zolang ik nog maar brood op de plank heb. De vaste lasten kan ik iig betalen...heb tot 2 jaar terug 1,5 jaar lang een strafkorting van 20% op de bijstand gehad (volkomen onterecht) dat was nog eens stressen!
Daar heb ik het nu rijk bij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo..ik wil even melden dat mij ook de rode lamp begon te branden toen ik de christelijke liederen zag.
Ik had bijna niet geschreven maar kon Oma Trees niet teleurstellen.
Anderen schijnt het te bekoren maar ik hoop niet dat het een gewoonte gaat worden?

Geniet van je weekje vrij van het forum..ik vond het heel bevrijdend..het kan soms ook allemaal te dicht bij worden.
Dat van je hoofd te vol raken en er dan niets meer bij kunnen hebben dat herken ik heel goed.
Daarom ben ik zo blij dat ik nu eindelijk erkenning krijg qua werkvermogen. Misschien moet jij het ook nog wat duidelijker maken aan de instanties?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik normaal zou funktioneren, zou ik gewoon scrollen. Het feit dat het nu niet lukt, geeft aan dat ik er teveel in zit. Ik neem het forum mee naar bed en sta er mee op. op een niet gezonde manier.
Ik ben niet afhankelijk van instanties, in meer of mindere mate van Klaas, maar die begrijpt het. Om weer verder te bouwen, neem ik even afstand van het metselwerk. Kijk ik even met een ander oog. Béétje recht zou wel handig zijn, wil niet dat de boel gelijk bij de eerste de beste storm gelijk instort....
Okay Safi! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Har je kan natuurlijk je achterste lekker neervleien in een sjieke bedoening, alles bestellen wat je lekker vindt, genieten... En dan heel hard weglopen! ( niet binnenkomen met knapzak dan)

Hahaaa....doet me denken aan de uitstapjes met mijn vriendin, we gaan dan altijd ergens koppie koffie drinken. Vooral zij ziet er uit om door een ringetje te halen, in haar opgeleukte kleding lijkt het of we veel te besteden hebben. Ze moesten eens weten dat we ooit maar 5 euro op zak hebben :D
Dat geeft veel voldoening om ondanks alles er het beste van te maken...zij heeft als kind honger gekend, ze at de kalk van de muren (geen flauwekul)!
Ik kom uit een rijk nest...ben dan ook een verwend jochie geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, ik ook niet maar heb het wel verkend. Nog ooit met M. kerkdiensten van de pinkstergemeente bezocht, zij is daar een tijd lid van geweest...Jehova's heb ik vroeger ook op de koffie gehad; zelfs nog een tijdje aan bijbelstudie gedaan. Ik denk er uiteindelijk zo het mijne van....ieder zijn meug, maar owee als de ander mij iets aan wil smeren...dan laat ik de donder en bliksem nederdalen B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#$%&*(*&^%$$%&*(*&^%$#$%&...sorry...
Zit ik hier een heel verhaal te typen, crasht die stomme pc weer....
Nou ja, dan maar de verkorte versie: Trees, van harte met je kleinzoon, geniet van dat kleine manneke!!
Hier gaat het redelijk. Ben moe (hondsmoe, eerlijk gezegd), niets lukt en ben niet gewend de regie uit handen te geven...Vandaag de 1e dag zonder pijnstillers e.d.. Op zich wel te doen, maar stootte gisteravond m'n hoofd keihard tegen een plank en precies op de plek waar de hechtingen zitten...auw...
Kinderen zijn superlief en anlief nog wel stilletjes, maar die heeft ook heel wat te stellen met mij gehad. Komt allemaal wel weer, alles op z'n tijd..
Jongens, waar is Soothe? Die is hier ook al een poosje niet meer geweest, geloof ik. En er is ook iets met Marjo? Heb nog niet goed bijgelezen. Ga ik nu even doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik heb ook niks met het geloof maar leg het naast me neer, als een ander dat wel heeft is dat alleen maar mooi, en als het diegenen kracht geeft is het nog mooier.
Ik ben heel erg christelijk opgevoed (gereformeerd) en heb me er lang tegen verzet maar ben nu zover dat ik het bij een ander kan laten. Zolang men maar niet probeert mijn zieltje terug te winnen.. lukt toch niet.

En nu ga ik de deur uit, en me heel moedig in mijn eentje aansluiten bij de stadsboswandeling.. brrr vind het best eng maar kan ook weer naar huis als ik het niet prettig vind
laterrrrrrrrrrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
In dat roken kunnen ze zich ook niet verplaatsen.
Maar ja, roken is niet iets waar een taboe op rust.
Ik denk dat het 'm daar in zit.
Maakt niet uit, ik rook lekker niet.

Houtje,
Rustig aan mevrouwtje. Een ding tegelijk. Deel je klussen in naar noodzakelijkheid en dringendheid. Schakel zo nodig je rowa in en alle kinderen.

Har,
Oh Suzanna. Die ken je vast ook! En je hebt ook nog Dina. Genoeg liedjes met een banjo.

Marjo,
:)

Pippi,
Idd, soms kun je maar beter afstand nemen van al wat op je afkomt met priemende vingertjes. Het komt nogal eens voor dat het probleem bij het priemende vingertje ligt.

Houtje,
Die zegeltjes missen we wel sinds onze supermarkt een spar is geworden.

Tapas,
Ik zal ze zeggen dat iig iemand naar de start heeft gekeken.

An,
:)

Marjo,
Hier nog eentje die in de gordijnen kan klimmen bij het horen van kerkklokken e.d.

Safi,
Mij kan christelijkheid ook niet bekoren. Integendeel. Ik vind dat iedereen zijn geloof binnen de vier muren van zijn huis dient te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, Corinne, dat zag ik nu ook ja...hoofd is nog niet helemaal in orde geloof ik:D
Sorry, Soothe!
En Marjo, er was niks met je, maar waarom blijf je een weekje weg?
Ik heb ook niet zo veel met het geloof en die 2e kans bedoel ik ook niet van boven. Het voelt voor ij gewoon als een 2e kans. De kans om weer van alles te genieten zonder vergif, zoals ik het eerst ook kon.
Pippi, volgens mij stat dat spel onder alle programma's en dan idd onder ontspanning. Bij mij tenminste wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...