Har Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Corinne, jij moet helemaal geen boekhoudster worden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Hoi!Man net de deur uit. ik ga zo maar eens naar bed. Zit me de hele dag al ongans te vreten...Engelse drop, chocola, salmiak lollies...tDraadje was goed vandaag, ook een hoop strijd. Wens iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte!Ik hoop dat iedereen vandaag de drank laat staan, want het is inderdaad rotspul, je raakt erdoor wie je niet bent. En er is niets het waard om dat vergif op in te nemen!Ik las veel eerlijke, openhartige berichten. Het doet goed om met elkaar te delen. En even niet zo alleen te zijn.Kus, de labiele... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Corinne das lachen ...goeie aktie...dat was precies wat ik bedoelde Loesje neemt hem vast... Wordt je nog eerder beroemd dan je dacht:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Har,Ik moet niet, hoor, ik wil wel.Safi,Dan gaat het natuurlijk onder Loesjes naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Labiele:sun: ik hou je hand vast tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 blacky is ok , beetje in de zon gezeten en nadien heerlijke douche genomen met ylang ylang douche schuim .mailke gahad van ying dat hij me mist en als een jong veulen in huis mij loopt te zoeken allez een kater die een mail stuurt .een beetje zitten skypen met mijn vriendin er niets meer over gezegt , mijn vriendin is geen uitster die kropt alles op en dan ineens .............. ontploft de bom ay ay ay .ik denk als het is zoals vandaag regelmatig aan de zaken die ik misdaan heb vroeger door mijn drinken en ja moelijk ben ik een beetje te braaf neen het is anders ik weet wat ik heb en niet wat ik krijg , en dat gras aan de overkant is groener maar met de juiste bemesting an het mijne ook weer groen worden .waar zit ons houtje strijkboutje ?? let niet op mijn fouten maar als ik iets wil verbeteren vreet hij de letter er achter op ??pippi ik moet bezig zijn want anders draven mijn gedachten nog verder door tot mijn stoppen door slaan in de tuin werken , met de hond wandelen , puzzel maken ik moet mij bezig houden en de psygologe zegt dat dit een plis punt voor mij is zo luitjes ik ga verder trilleren (triller kijken )en ja ook ik zie gem zo voor mij , ook viske en alle andere die ik toen mocht ontmoeten .ivm AA ik vindt de alternatieve stappen voor mij persoonlijk beter , en momenteel ben ik weer in mij ik ga niet , omdat mijn hoofd te vol zit met mijn eigen zaken die ik eerst een plaats moet geven . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Marjo,Slaap lekker.Knuffel van deze labiele. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Blacky,Dan staat ie op INSERT. Druk op die knop en je kunt weer gewoon letters invoegen.Veel kijkplezier!Houtje,Hoe gaat het met je? Is de vraag van velen hier.Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 quote: Originally posted by: marjo je raakt erdoor wie je niet bent. Heel raak gezegd, Marjo! Daar zal ik nog vaak aan denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Hoe doen jullie dat, dat quoten? Ik haal er nu van alles bij en af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Corinne! Weer wat geleerd! Was ik nooit opgekomen! Ik heb er ook wel eens mee zitten worstelen, doe je úren over een lap tekst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Ik weet dat al heel lang, maar ik werk ook al heel erg lang met computers, al van voor 1980. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Corinne ik heb nog zitten data typen op die hele grote data machines waar het papier gelijk achter uit je keyboard kwam Wat een klere lawaai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 amaai 1980 maar vdan was ik nog niet geboren hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 pippi pms is dat de periode ervoor ?? dan zou jij wel eens groot gelijk kunnen hebbenhad ik niet aan gedacht hartelijk dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Safi,Heb ik nooit gedaan.Wel standaardteksten op magneetschijven. Die gingen in een gigantische console naast een speciale typmachine (leek op de gewone IBM typmachine). Fantastisch spul, maar op de commodore 64 thuis konden we veel meer doen. Die hebben we trouwens nog en die doet het ook nog steeds. Zelf nog spelletjes geprogrammeerd. Dat was een leuke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Ach, Blacky, jij bent ook nog zo heerlijk jong, he. Pippi,O, maar de meeste mensen gebruiken de compu als veredelde typmachine en kennen er veel minder van dan jij.Ben jij dan wel eens onredelijk?Ach ik spoor niet. Let maar niet op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Hallo Marco,Het telefoonnummer van de AA 24 uurs hulplijn is 020 681 74 31En daar kunnen ze je 24 uur van de dag helpen, je kunt daar ook adressen krijgen van groepen.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Pippi + Ferry:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DLOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Is dat de reden dat het hier zo rustig is?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 OK Pippi ik gun het je...zou je misschien niet slecht doen...ik durf nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Ik heb er slaap van gekregen en ga dus de slaap der onschuldigen slapen, heerlijk en lekker uitslapen en dan eens verzinnen wat ik dan weer eens zal gaan doen....Good night!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 OK, welterusten allemaal.Ik ga ook maar eens ter bedde i.h.k.v. gestruktureerde leven dat momenteel helemaal op zijn gat ligt samen met al die niet gerookte peuken.Tot morgen, dan is er weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 april 2008 Rapport Share Geplaatst 17 april 2008 Trusten allen...jullie zijn lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden