Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Ik ga ook slapen... Het callamiteiten team heeft zojuist een plaat voor de deur geplaatst, ben ik ff blij dat ik nog niet sliep...Gaf een behoorlijk kabaal, dacht dat het huis naast me aan het instorten was.. Ach ja, redelijk op tijd na 2 uur ofzo. Hé welteruste en slaap lekker!Anders morgen zelf dat nummer opzetten met een big op je gezicht...(voor de deur van de buurman natuurlijk ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Ik we et het niet, Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Hier met een filmpje erbij Bedstee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 OK OK, ik duik de bedstee al in!!Trusten tot zover!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Ik hoop dat jou bedstee toch wat knusser is dan die van het filmpje...Welteruste en sterkte voor morgen!(nu ben ik er echt vantussen, anders blijven we elkaar maar welteruste wensen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 quote: Originally posted by: SpudHier met een filmpje erbij [L=Bedstee]http://nl.youtube.com/watch?v=8oF7Hb9ja, die draait overuren he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 ik ga lekkker s lapendé bedstee...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden