charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 hihi, geweldig!!!Enne niks te saampjes hoor, helaas.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Hij is nu allenn naar boven....en ik??????......................blijf maar zitten denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Jij begon met je katjes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Maar nu zit je weer gewoon binnen??Geen last van rook of waterschad?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Er zat nog een huis tussen. Daar ziet het wel zwart maar hier heb tot zover eigenlijk niks geen schade.Wel wat rooklucht maar daar paf ik wel overheen. Hoezo ben ik een gelukspoeper? Ik kom elke keer weer mooi weg met die grappen van buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Gelukkig maar, Spud!!!Ik ging net spontaannover mn nek, zou ik eindelijk eens gaan afvallen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Nou, lijkt me niet echt een geweldige manier om af te vallen...Kwam 't spontaan opzetten of was je nog optijd bij de pot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Ik heb het ooit aan m'n slokdarm gehad. Dan hoefde ik maar te gapen of m'n mond te ver open te doen en dan kwam alles er ook spontaan uit. Was niet echt prettig, dat kan ik je wel vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 t'kwam spontaan, gelukkig had ik een handdoek achter me hangen,maar hoe ik nu zo kwam?? Normaal ga ik nooit spontaan over m nek.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Als je maar niet ziek gaat worden dan? Of heb je stiekem van de vis gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 enne..die handdoek was te weinig hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 nee, heb alleen een paar toastjes op vanavond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Heb je nou een oceaan met brokstukken liggen naast je stoel dan? Ik hoop niet dat het over je toetsenbord gegaan is, da's een smerig karweitje om die brokkelvrij te krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 hahah, nee, net niet, het meeste opgevangen in de handdoek...Maar nu ga ik proberen te slapen.............................Doeg!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Dan wens ik je een kotsvrije nacht, Charlie.Sweat Dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Sweet dreams, spud!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 straks krijg ik weer van mn man op mn sodemieter, want ik duik de bedstee in...hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Of misschien krijg je "kom uit de bedstee" wel te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 gelooof je het zelf?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 "mondjes dicht en snaveltjes toe, welteruste! meneer de uil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Tja, dat zou dan weer een actie van mij zijn om m'n ongenoegen te tonen. Stereo op 10 en blazen maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 nee, die wordt geheid booooos ! !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Waarom doe je het dan als je dat weet? Een "ik laat me niet bepalen" actie ofzo? (mij niet onbekend van mezelf ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 ik neem nog 1 shaggie, en dan ga ik pitten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 onder het mom van dan kan jij eens le kkkerrrrrr uitslapen,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden