CPAS Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 Charlie,Dat probeer ik nu de hele tijd al te zeggen.Maar daarom wil ik die jaren nog niet walgend wegdoen.En nu ga ik echt naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 ik ben tenminste nooit "bewust" gaan zuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 welterusten Corinne, en ik snap je echt niet hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 Mooi draadje vandaag zeg, met veel ontboezemingen (mooi woord hè). Heb het nog niet allemaal kunnen laten bezinken maar wat ik er zo uitpik nu is dat je je drankverleden mag omarmen volgens sommigen. Ik neig ook in die richting. Klinkt misschien raar. Kom er nog op terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 nu log ik uit, heb het gehad:Ddoeg, trusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 Fijne avond gehad samen met zus en vriend...zonder de wijn die ze gewend zijn te drinken. 2 Potten thee zijn er doorgegaan en voor we het wisten was het 12 uur. Ben toch blij dat die fles niet nodig was voor hun. Ze zijn het zo gewend die 3 tot 4 glaasjes op een avond; gewoon vaste prik!Nu was rooibosthee met chips op een bepaald moment wel een rare combinatie de spa-appel vonden ze niet zo lekker, maar dat maakte allemaal niet uit.We kunnen het goed met elkaar vinden...dat scheelt natuurlijk veel, we babbelen wat af. Die fles nemen ze de volgende keer zelf mee, vind ik prima...moet ook kunnen. Maar zelf die fles kopen voelde niet goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 Truste Charlie, kan me voorstellen dat je dit onderwerp nu wel gehad hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 trusten Har!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 gisteren aan mijn pc zitten foefelen en mijn mobiel internet er af gegooid , tot 2 uur vannacht pogingen gedaan om het er terug op te krijgen maar ging niet .deze morgen herstel punt gedaan en het was in orde.gans de dag druk bezig geweest dus no internet .ivm mijn drinken in dat verleden , ik heb het gedaan en kan er dus weinig aan veranderen er zijn wel momenten dat ik wou dat ik het gedaan heb maar ik kan de klok niet terug draaien misschien gelukkig ??ivm wel of niet drinken heden ten dage eigenlijk pas ik de formule charlie toe en ook bij mij gaat het sinds dien beter als ik vandaag niet gedronken heb dat ben ik een blij eb gelukkig mens en meer hoeft voor mij niet meer .ik heb een deel van rust gevonden , de tapovan , mijn psygologe en het leren aanvaarden van mijn verleden , leren aanvaarden en proberen te begrijpen waarom mijn ma haar daad gedaan heeft niet altijd makkelijk maar nuchter zijnde lukt het wel .vandaag gekringloopt bredene , zedelgem en brugge , de lelijkste salontafel van de wereld gevonden voor 2 € maar in mijn gedachten en met mijn handen maak ik er een mooie salon tafel van .ook een draagzak voor het hondje gevonden en mocht in twee kringloopwinkels met de hond niet binnen zelf niet in de draagzak voor de rest het kapotte toegangs poortje gemaakt en planten geplant .lieve corinne ik hoop dat jij eruit komt , als kind van een manisch depressieve moeder kan ik jou verzekeren dat mijn jeugd en leven niet over rozen gegaan is , zeker haar laatste daad is moeilijk te verwerken het is een grote berg schuld gevoelens welke ik heb , maar zoals ik boven al schreef ik werk eraan .knuffie mijn aanbod blijft geldig zo mensen ik ga slapen weer met een heerlijke nuchtere kop soothie & anna is het de 19 ste dat jullie 6 maanden samen waren , mooie data Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 Ik ga nog wat opruimen en naar bed. Ook truste Soothe, zie je lampie nog branden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 Ja, wie kan er in godsnaam nu blij zijn met de alcoholjaren............Ik kan er met mn pet niet bij!!!Maar goed, ik log nu om mijnentwille uit, en zie wel....Trusten allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 Blij niet Charlie, dat zal ik niet beweren. Kom er morgen op terug....andere nachtbrakers ook truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 Trusten, Soothe, Blackie, Tapas en Har!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 Ik ben even monddood gemaakt, gebeurt niet vaak!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 Toppunt van dronkenschap? Naestt het blaazen pijjpje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 geen grapjes met mn uitzwaaier he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 ik ga nu echt lui, mét een k*tgevoel!!!!Trusten!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 trusten, Har!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 een afsluiterMet houten kop Op zijn stamkruk en later dan dertig biertjesvoelde mijnheer zich in ene wat ziekjestot hij in een weinig helder ogenblik bedachtdat er wellicht een verkeerde tussen zatZonder acht op een alom bekende bel groette hij met houten kop tussen stuurvriendelijk een paar staan in de weg bomenom met beide neusgaten vol airbag danheel voorzichtig te worden weggevlogenNa nog een keer behoedzaam te zijn gewogen belandde deze heer ten langen leste opgelaptonder feestverlichting van toeters en bellen bij de AA gezond en geheel weloverwogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 jeetje Spud, dat is niet mis. Was de brand bij jou in het blok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 nog steeds geen man thuis.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 19 april 2008 Rapport Share Geplaatst 19 april 2008 OK, trust, Spud, ik ga pitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Blijf ingelogd, terwijl ik uitgelogd was...Spud, ALS, ALS...gelukkig niet!!Maar idd, een waarschuwing!!Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Hihi, die spud... sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 hehe, mn ventje is thuis!!! Eindelijk!!!En nu verwacht ie dat ik gelijk mee naar boven ga... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden