Spring naar bijdragen

zaterdag 19 april

Kohtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 331
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi draadje vandaag zeg, met veel ontboezemingen (mooi woord hè). Heb het nog niet allemaal kunnen laten bezinken maar wat ik er zo uitpik nu is dat je je drankverleden mag omarmen volgens sommigen. Ik neig ook in die richting. Klinkt misschien raar. Kom er nog op terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne avond gehad samen met zus en vriend...zonder de wijn die ze gewend zijn te drinken. 2 Potten thee zijn er doorgegaan en voor we het wisten was het 12 uur. Ben toch blij dat die fles niet nodig was voor hun. Ze zijn het zo gewend die 3 tot 4 glaasjes op een avond; gewoon vaste prik!
Nu was rooibosthee met chips op een bepaald moment wel een rare combinatie :D de spa-appel vonden ze niet zo lekker, maar dat maakte allemaal niet uit.
We kunnen het goed met elkaar vinden...dat scheelt natuurlijk veel, we babbelen wat af.
Die fles nemen ze de volgende keer zelf mee, vind ik prima...moet ook kunnen. Maar zelf die fles kopen voelde niet goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gisteren aan mijn pc zitten foefelen en mijn mobiel internet er af gegooid , tot 2 uur vannacht pogingen gedaan om het er terug op te krijgen maar ging niet .
deze morgen herstel punt gedaan en het was in orde.
gans de dag druk bezig geweest dus no internet .
ivm mijn drinken in dat verleden , ik heb het gedaan en kan er dus weinig aan veranderen er zijn wel momenten dat ik wou dat ik het gedaan heb maar ik kan de klok niet terug draaien misschien gelukkig ??
ivm wel of niet drinken heden ten dage eigenlijk pas ik de formule charlie toe en ook bij mij gaat het sinds dien beter als ik vandaag niet gedronken heb dat ben ik een blij eb gelukkig mens en meer hoeft voor mij niet meer .
ik heb een deel van rust gevonden , de tapovan , mijn psygologe en het leren aanvaarden van mijn verleden , leren aanvaarden en proberen te begrijpen waarom mijn ma haar daad gedaan heeft niet altijd makkelijk maar nuchter zijnde lukt het wel .
vandaag gekringloopt bredene , zedelgem en brugge , de lelijkste salontafel van de wereld gevonden voor 2 € maar in mijn gedachten en met mijn handen maak ik er een mooie salon tafel van .
ook een draagzak voor het hondje gevonden en mocht in twee kringloopwinkels met de hond niet binnen zelf niet in de draagzak :devil:
voor de rest het kapotte toegangs poortje gemaakt en planten geplant .
lieve corinne ik hoop dat jij eruit komt , als kind van een manisch depressieve moeder kan ik jou verzekeren dat mijn jeugd en leven niet over rozen gegaan is , zeker haar laatste daad is moeilijk te verwerken het is een grote berg schuld gevoelens welke ik heb , maar zoals ik boven al schreef ik werk eraan .
knuffie mijn aanbod blijft geldig
zo mensen ik ga slapen weer met een heerlijke nuchtere kop
soothie & anna is het de 19 ste dat jullie 6 maanden samen waren , mooie data :heart:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een afsluiter

Met houten kop
Op zijn stamkruk en later dan dertig biertjes
voelde mijnheer zich in ene wat ziekjes
tot hij in een weinig helder ogenblik bedacht
dat er wellicht een verkeerde tussen zat

Zonder acht op een alom bekende bel
groette hij met houten kop tussen stuur
vriendelijk een paar staan in de weg bomen
om met beide neusgaten vol airbag dan
heel voorzichtig te worden weggevlogen

Na nog een keer behoedzaam te zijn gewogen
belandde deze heer ten langen leste opgelapt
onder feestverlichting van toeters en bellen
bij de AA gezond en geheel weloverwogen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...