charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: ThilHi hi..., Har, gefeliciteerd met je duizend bijdragen. Charlie..., tuurlijk noem jij mij geen Tante. Het was meer omdat ik zo'n nuffige 'tante-achtige mededeling' had, dat ik dacht van 'kom, ik doe es gek en ik noem mezelf 'Tante Thil' En wat mij betreft mogen jullie gewoon 'zoonlief , manlief, dochterlief, blijven zeggen hoor. Weet alleen dat Thil d'r teentjes dan weer wat krommen en dat is, op zich ook niet het einde van de wereld. Toch ? Welterusten. Thil:D haha, thil, ik zql proberen om jouwentwille het niet meer te gebruiken!!!!Charlie-lief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Gelezen, Charlie, doorgestuurd aan dochterLIEF! Als hart onder de riem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: adam918... ?????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Het woord zoogdieren krijgt een heel nieuwe betekenis zo, hè Charlie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: TreesGelezen, Charlie, doorgestuurd aan dochterLIEF! Als hart onder de riem! weet je wat een ander groot voordeel is, Trees??Ook manlief, jij en anderen kunnen gezellig een flesje geven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: TreesHet woord zoogdieren krijgt een heel nieuwe betekenis zo, hè Charlie? echt wel!!Maar wel hele lieve zoogdiertjes...............die jongste van mij mag nu alweer groente eten................pppfff, gaat het toch hard he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Niemand een soeppie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Zeg Adam, dat schiet niet op zo hè! Vertel maar eens wat, we zitten hier niet voor onze zweetvoeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: charlieNiemand een soeppie?? Ikke, ikke! Wavoorsoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Charlie,Ik heb ook een litertje soep staan. Met ballen. 'eigengemaakt'Ben vanavond onverwachts uitgegaan en heb gegeten bij een Italiaan in Rotterdam Noord.Lasagna met paddestoelen en truffels. Het smaakte heerlijk maar die soep moet nou toch echt op...Maar ja,Misschien maar gewoon dezelfde behandeling als ongewenste flessen.Toe-de-le-dokie, weg er mee.Welterusten ook.Thil. (en nooit meer Tante Thil:confused;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Hum..groentesoep, wil eigenlijk kreeftensoep met stokbrood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Soep leek me wel lekker. Het water loopt me uit de mond, het ruikt goed Charlie!Maar ik moest zo m'n matrasje maar eens opzoeken...De wekker gaat om half 7, en het zou leuk zijn als ik er eens als eerste uit zou zijn.... Als ik eruit kom (ivm de spierpijn bedoel ik dan nu eens, hè!! voordat er allemaal weer onsmakelijke opmerkingen deze kant op worden geslingerd... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Har gefeliciteerd met je duizend bijdragen.En nu ga ik maar eens in douchjelief en daarna nog een toastjelief en mijn tandjeslief poetsen en achter mannielief in bedjelief om slaapjelief te doen.Ik bedoel dus: ik ga douchen, nog even een toast eten, mijn tanden poetsen en kijken of J. al slaapt en zo niet ga ik hem nog wat verhalen ontfutselen en anders zelf proberen te slapen.En dankjulliewel voor de antwoorden, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: adam917 Nou ok .16, verschil moet er zijn. P.s., Ik ben ver@%d ! Adam??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 SMS-gedoe, is toch ook geen vorm van communiceren.. sorry Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Vietjelief, ik eet mn soeppielief wel zelf op, slaaplekkerlief!!Wie een kom wil, alstjeblieftlief....Morgen wacht idd de gootsteen....in een volgend leven wil ik gootsteen zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: pippiDat bedoel ik! Laat ik de wijste zijn voor 1 keer. Komt niet vaak voor maar dit is niet goed. huh?? wat mis ik???? een berichten spook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Charlie,het zijn toch wel ondankbare honden hier hoor. Neem nou zo'n Har. Met zijn voorkeur voor kreeftensoep.Wat moeten 'soepboerinnetjes'als jij en ik daar nou mee.Ik ga mijn mandje maar eens opzoeken want vanaf morgen worden dingen weer lastig voor mijn zoon die woensdag zijn tweede chemo krijgt. Sorry voor de giga-moodswing in één bericht.Liefs,Thil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Ach Marjo, jmijn wekkertje roept ook om 7 uur, mag ik mn kleinzoon- en - dochter weer gaan verblijden met mijn gezelschap! Enne ik wil nu de namen wel eens bekend maken.... Hjerre en Elize, mijn grote trots!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Thil, heel veel sterkte, voor jullie allebei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Adam, was maar een grapje hè? Alles goed verder? Sterkte met je pijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Adam, verklaar je nader:P.s., Ik ben ver@%d ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: pippiCharlie, je mist niks ik had het tegen geharrewar. oeps, oooo, tuurlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 quote: Originally posted by: pippiCharlie, je mist niks ik had het tegen geharrewar. oeps, oooo, tuurlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Weet niet, Pippi, Adam had het geschreven!Was ik maar verliefd! Nee, dan ging ik gelijk drinken om het te vieren...niet zo'n goed idee dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden