Spring naar bijdragen

Maandag 21 april 2008

Gem

Aanbevolen berichten

HmmmmBlacky...die had ik vroeger ook en wat kan je daar inderdaad lekkere kip in klaar maken.
Je stenen huisje en je podovan...je bent rijk!
Ik wens je een beter nachtrust toe vanacht...en spreek je moeder nog maar even namens ons allen toe: Het forum wil dat Blacky's moeder zich een beetje koest houd snachts!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi, hoi,

Trees, gefeliciteerd! :present::D:present::):present::D:present:

Kaia, toppie! :present:

Dit wordt even super kort, wat heet kort. Helaas wat erg veel druk op de ketel voor mij.
Moet erg veel werken, en dan bedoel ik ook werken dat ik geen pootjes meer
over heb als ik thuis kom. ;) Maar ik doe het graag.
Deze week moet ik ook toetsen maken waar leerwerk aan vast zit.
En geloof me, dit gaat mij maar moeilijk af. Concentratie problemen, onthouden,
ik moet het nog zien dan geloven.
Dus ben even op de achtergrond maar lees wel als ik de kans heb want ik
kan niet zonder! :D

Wie de kans heeft, krijgt, geniet van het mooie weer! Houd het droog dan wordt het
huidje egaler bruin. :P
Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

safierke , wat is rijk , tapovan is inderdaad van mijn eigen , maar huis is niet van ons en hoeft ook niet ;)
kennen jullie in nderland die reclame van de renault clio , en dat van de innerlijke mens , nu mijn autoke is een clio en ben hierdoor inderdaad innerlijk gelukkig want hij/zij brengt mij altijd nar mijn innerlijke rust =tapovan .
ben al enekel uren thuis en añls hier al 5 woorden gezegt zijn is het veel , maar ik trek het mij niet aan heeft geen nut .
viva la vida sola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de ingeinteresseerden...
ik heb van de week mijn vervolg gesprek n.a.v de sollicitatie!

verder hou ik me kalm en schrijf niet verder mee! Ik zit met tranen in mijn ogen van de pijn in mijn arm/schouder! waarschijnlijk een ontsteking of gekneusd n.a.v de bijna-val op de trap!
Dat wordt warschijnlijk huisartsbezoek morgen als het niet beter gaat. Mijn tax aan pijnstillers heb ik binnen dus ik duim voor een beetje nachtrust!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, gefeliciteerd met je overwinning! Ik ben blij dat jij en Soothe nog steeds samen op gaan, een echt team!

Karinneke, je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Ik heb vorige week niet op je gereageerd omdat ik nogal afwezig was, en ook het meeste niet gelezen heb. Je bent echt de enige niet die niet zo vaak achter de computer kan en wil zitten hoor. Ik wil alleen graag dat je weet, dat je hier altijd terecht kunt als je het moeilijk hebt. En ook als je een goede dag hebt.

Corinne, klinkt goed die therapie. Het is inderdaad soms bijna een dagtaak, maar het is het waard vind ik.

Ik lees dat er hier meer mensen zijn met schouderproblemen. Bij mij is het ook weer goed mis, en bovendien is de pijn in mijn kaak ook weer terug. Pfff, en dat na al die weken therapie waarvan ik een groot deel zelf mocht betalen in verband met mijn eigen bijdrage!

Vanmiddag kon ik mijn ogen bijna niet open houden op mijn werk. Ik had veel zin in het eerste het beste bed te duiken en een stevige middagdut te doen. De laatste weken heb ik steeds vaker van dit soort dagen, dat ik eigenlijk te moe ben om mijn werk goed te doen. Ik wijt het na 20 bijna 21 maanden niet meer aan stoppen met drinken, dus moet ik de oorzaken meer in mijn eigen levensstijl zoeken. Ben ik toch weer bezig over mijn grenzen te gaan? Ik weet het niet zeker. In ieder geval heb ik met ingang van koninginnedag een week vrij, en daar kijk ik erg naar uit. Even niets, en uitrusten (als ik mezelf zover kan krijgen). :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, Houtje, Sammy .... Getver jullie komen wel heel dicht bij met jullie schouderklachten. Ga zo al weer die pijn voelen die ik met mijn chronische en acute schoudersontstekingen heb gehad. En al die injectiespuiten die ik in mijn schouders heb gehad. En zijn tijden geweest dat ik met 2 armen in een mitella liep. Houtje? Bij mij bleek het een borstwervel te zijn die scheef zat en de bloedsomlopp naar mijn armen afknelde. Eén keer flink kraken bij de fysio, de lieve jongen in kwestie een klap voor de kop willen geven voor hetgeen hij veroorzaakte.... maar het hielp. Sterkte :present:

Trees... alsnog van harte met je 7 maandelijks jubileum en grootmoederschap. Beide mooie momenten.

Pippi en andere meelevenden... Het gaat hier nog steeds goed na zaterdag. Maar oef.... wat had ik het eventjes spaans-benauwd. Zo ongekend veel drank in huis. Afijn wat eerder afgereisd naar Utrecht, op een terras een kopje koffie gedronken, zoonlief opgepikt van het perron, onderweg uit eten geweest, thuis gekomen, flessen verstopt op zijn kamer, poker gespeeld en vroeg naar bed.

Ik ben ondertusen 2 flessen lichter. En nee .. ik heb ze niet opgedronken. Eén fles gaat naar de jobcoach van zoonlief, kaartje van je bent een secretaresse uit 1000-den eraf gehaald :), en met de 2e fles hebben we zijn vader gisteravond verblijdt. Want zoonlief is bij zijn vader net zo'n etter als je dochter bij jou is Pippi. Het werd dus wel eens tijd voor een vredeslievend gebaar. Pubers.....!!!!! Vertel me wat.

De druk is dus nu minder hoog, er staan er nog 2. En die kan ik aan. Zeker als ze achter een gesloten deur staan. Was wel even confronterend, dacht ik zelf de keus te hebben en dan staan er hier opeens 4 van die flessen die zeggen hallo..... zie je mij?. Ik herken wel wat in het verhaal van Marjo.

Pippi... Weet eigenlijk niet zo goed wat te zeggen over je relatie. Mijn eerste reactie is een flinke schop onder de k**t. Niets of niemand verteld mij hier in mijn eigen huis hoe ik mijn kinderen behandel en opvoed. Anderzijds realiseer ik me ook terdege dat dit voor jouw heel verdrietig is. :present::present::present::present:

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke, sterkte meid. gun jezelf een beetje innerlijke rust. En komen als je wilt!

Kaia, práchtig om te horen. Keigoed!

Trees, wat lekker, eens zo'n lekker lang verhaal van je!

Corinne, rustig aan, komt allemaal wel goed. Je doet heel goed je best, meer kun je niet doen!

Gem, fijn wat betreft je sollicitatie. Met de schouder maar snel naar de dokter idd en heel veel sterkte!

Pip, goed dat je je excuses hebt aangeboden! Je klinkt al wat rustiger. Blijf bij jezelf. Het is niet makkelijk allemaal!

Water, ik had vanochtend niet op je gereageerd, maar vind het altijd heerlijk je te lezen!

Iedereen; een :sun: van mij! Voor het feit dat jullie er zijn en we met elkaar ons stinkende best doen!

EN; goed nieuws wat mij betreft. Ik heb de intervaltraining vanavond zéér succesvol afgerond!!!! Sprintjes getrokken als een 16 jarige, WOW!!!! Heb ik eindelijk mijn ding gevonden, het is voor mij zó ontzettend lekker, ik voel me zeer voldaan en verheug me nu alweer op de volgende training! Zal morgen wel kapot zijn, maar dat maakt me niet uit, ook dat moet wennen!
De muzikanten zitten hier aan de laatste biertjes, die ik gisteren zo goed heb laten staan! :D gniffel gniffel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi.... wat dacht je van een rustpauze van 24 uur? Het viel me op dat er tussen je berichtjes van vanmorgen (09.30-10.00 uur) een half uur zat. Misschien even pas op de plaats? Even in het sop gaar laten koken? Even een moment van bezinning?

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is al op!!! Ze hoeven hier geen kratten meer te verwachten. Zullen zien hoe gauw ze naar huis zijn, om daar verder te gaan.... Hoorde de eerste signalen al! Trouwens het zijn geen types die dóórdrinken, dat deden wij meestal als ze weg waren... :D
Nee, ik zit hie lekker in mijn hoekje met spa blauw en een sultana koekje. Voel al wat verstijfde spieren opkomen dus het zal morgen wel schuifelen worden. Gezond hè ;)
Stond vanavond samen met dochter op het sportveld, een hele andere beleving..

Pip, ja! ik denk dat een time-out wel even goed zal zijn. Even laten bezinken. En met die gekkigheid, dat valt wel mee toch, als je die onzin ziet die ik hier zo nu en dan uitkraam. Als het een depressie tegenhoudt, zou ik zeggen; vooral doorgaan met spuien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Dani, precies. Ik ben dan veel te opgefokt en te verontwaardigd. Alles komt te heftig binnen.

Ben er hier wel een stukje van kwijt geraakt vanmorgen, jullie zullen af en toe wel denken dát mens is echt gek dat ze het allemaal zo maar opschrijft hier. ...

Je heet niet voor niets Pippi Langkous. Go on.... zij wist het ook te redden op haar eentje.

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees,
Had ik jou ook al? Of ben ik dat vergeten?
Iig : gefeliciteerd. En je hebt het helemaal zelf gedaan.
1000 x :present:
quote Corinne, fijn is dat dat je therapeute je inzicht in jezelf kan geven. Het zijn vaak van die hele kleine dingen, dat je denkt: waarom zag ik nou zelf dat verband niet! Tsja, zij hebben ervoor gestudeerd hè? unquote. Ik denk dat het feit dat ze van een afstand kijken ook meetelt. Als je erin zit of er met de neus bovenop, dan heb je geen overzicht a.h.w. Ik erger me idd aan een gebrek aan privacy, maar ben nog niet op het idee gekomen om ook een eigen kamer op te eisen. Ieder heeft hier zijn eigen kamer, ik alleen deze hoek, waar ik toch niet echt in mijn uppie zit. Ja, hier moet eens rond de tafel gezeten worden en geluisterd.
En ik heb mijn dochter heel snel van de borst afgehaald. Die beet en rukte. Zeg maar tegen je dochter dat ze zich niet ongerust moet maken, maar voor haar borsten moet opkomen. Als ze heel graag wil dat Sammetje moedermelk blijft krijgen, kan ze altijd afkolven.

Sammy,
:)

Vie,

Safi,

Tapas,
Ben je de spanning weer aan het opeten! {{{{}}}}

Blacky,
Ik geloof dat ik veel zal hebben aan mijn therapeute. Ik krijg het idee dat ik een verengde geest heb gekregen. Ik weet niet goed hoe het te zeggen.

Pippi,

Stien,
Heel veel sterkte en concentratie!

Gem,
Heel veel sterkte met je schouder. Neem iets mee waar je je tanden in kunt zetten zonder ze te beschadigen. Zelf heb ik wel gebruik gemaakt van oude handschoenen.
Ben al bijna net zo benieuwd naar het vervolg als jij.

Har,

Anna,
Ik ga je raad van gisteravond laat nogmaals ter harte nemen. Dat was helemaal verslapt bij mij om geslaagde dingen op te schrijven aan 't eind van de dag. Ik ben wel vergeten om het ter sprake te brengen bij het gesprek vanmiddag. 3/4 uur kan kort zijn.
Jij ook sterkte met schouder en kaak.
Ik heb je hier nog nooit horen zeuren. Echt niets doen in die week vrij!

Dani,
Dat is dan opgelost. Was gevaarlijk, he.

Marjo,
Dank je. Ik probeer rustig aan te doen, maar ik ben ik.
Heb ik je al gezegd dat ik het lopen er definitief aan gegeven heb? Mijn therapeute vindt het jammer. Ik niet, ik wandel toch liever, met lopen jaag ik mezelf op, ik krijg er geen rust van.

An,

En met al die pijnlijke schouders hier, zal ik maar goed op mijn houding letten. Ik heb er geen zin in om letterlijk met jullie mee te voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...