Houtje Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Als je goed uitlegt Karinneke waarom je hier weinig bent, dat geeft toch niet, er zijn er zoveel die er maar weinig zijn. Dan kun je toch van je aanwezigheid een positief iets maken, voor een ander en voor jezelf komt dan ook het goede naar je toe. Het helpt inderdaad niet om je alléén te melden als je géén goed nieuws hebt, het is voor iedereen fijn om ook eens goed nieuws te horen. Zo is het gewoon in het leven. Dat heeft niets met internet te maken. Jammer dat je er zo over denkt, het doet me oprecht verdriet dat je zo denkt. Ik blijf bij wat ik eerder schreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Hoi Karinneke, ik denk dat we dit gevoel allemaal wel herkennen hier op een punt, maar doe je jezelf hiermee niet tekort, want weet je: hier komen als het niet goed met je gaat is toch okay, alles wat telt is dat het jou weer beter gaat en soms heeft iedereen het gewoon wat druk met zichzelf, maar -heel belangrijk- als je hulp nodig hebt hoef je het alleen maar eventjes te vragen, en soms wellicht wat vaker dan 1 keer maar dat is niet omdat er hier niemand voor je is of niet met meeleeft! Sterkte meis!En hoi ook allemaal! Net terug van een paar weken 'herkansing' in Zuid-Amerika en weten jullie wat? Victorie ende overwinning!!! Geen druppel!!! Me wel lekker teruggetrokken 'savonds als iedereen ging eten (roddel roddel: die Kaia is maar een raar wijf;-), maar was overdag wél gezellig en voelde me al minder alleen (lekker boeken gelezen en genoten van de avondgeluiden!): het is okay dat ik ben wie ik ben, en ik mag dan wel wat vreemd zijn, anders en gevoeliger dan anderen, maar ik ben steeds meer mezelf en voel me daar supergoed bij! Daarom trakteer ik jullie hierbij allemaal op een hele dikke virtuele ADBXXX Liefs,Kaia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Karinneke: soms treffen mij ook dingen waarvan ik naderhand denk dat ik het misschien te ernstig of te emotioneel zag. Vaak zegt het meer van onszelf. En zoals je zelf al schreef heb je wel een hele moeilijke tijd. Misschien toch wat meer stil staan bij je emoties. Sommige dingen in het leven zijn zo ellendig dat we het zo snel mogelijk achter ons willen laten. Op het eerste moment wellicht een goed overlevingsmechanisme maar op de lange duur wil die bewuste emotie er toch uit. Misschien kan je nog eens proberen te schrijven hoe het nu verder met je gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Gem,Adam,Water,An,Albertina,Pippi,'t Is flink wat werk, maar je kunt je word-documenten met een password beveiligen.Tapas,Safi,Visje,Ik hoop dat je de vier uur tijd bent doorgekomen.Marjo,Ik hoop altijd maar dat iemand op iemands feestje attendeert.He, dat was dus even moeilijk gisteravond. Jij kunt het leuk vertellen. En maar goed dat je het kunt navertellen MET TROTS.Har,Blacky,Jozias,Ik denk dat je de griep voelt, die ook weer een ontwenningsverschijnsel zou kunnen zijn.Ik heb me ook grieperig gevoeld tijdens de afkick.Houtje,Spookt het hier nog steeds? Mag ik wel oppassen.Ik geef je GEEN schouderklopje, maar een welgemeende wuifhand.Floortje,Karinneke,Ik zou zonder het forum nergens zijn geweest. Ook nu heb ik het nog flink nodig om steun en begrip te vinden.Ik hoop dat je het redt.Ik moet toch wel even zeggen dat ik vind dat iedereen met de nodige compassie naar jou toe reageert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Kaia: een heeele dikke knuffel terug. Wat heerlijk wat je schrijft, en wat ontzettend goed. Het gaat je goed en dat geeft mij ook weer moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Kaia,GEFELICITEERD! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Ja super he An! Ben er ook zo blij mee en het is dan ook zo fijn om dat hier even te kunnen delen met gelijkgestemden! Hoe gaat het met jou, is het team still going strong? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Kaia dat is helemaal TOPPIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!Goed van je dat je die hele vakantie nog een keertje ging overdoen, want het zat je echt niet lekker dat je toen niet bij jezelf kon blijven.Nou ik ben reuze trots op je en genoot van je ADB XXXDoe er maar eventjes eentje terug XXXXXXXXXXXXKarinneke..ik sluit me bij anderen aan dat je meestal hier komt als het moeilijk met je gaat en dat mag.Daar kan mischien eens iemand met een kort lontje over vallen, maar het gros hier, is altijd meer dan redelijk naar je en probeert de storm die er op dat moment bij je gaande is op te vangen. Door je advies te geven of met je mee te denken of gewoon te zeggen...doe het rustig aan.Ik hoop dat je morgen weer wat minder zwart-wit kan kijken want ook jij maakt onderdeel uit van dit forum op jouw manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Tnx Corinne XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 En tnx ook Safi, mooie ondertekst en zo waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Ga nu weer bejetlaged wasjes draaien (Houtje kom je met je boutje? ), tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 was ze Kaia...en voel je lekker trots! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Kaia HoorrraaaayyyyyyyyyyyyyyyEen voorzichtige ADB-smakkerd !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Ik moet nog bijlezen, maar in één oogopslag zie ik alweer felicitaties voor m'n zeven maanden WAT ZIJN JULLIE TOCH LIEF!!!!Ga nu eerst lezen, tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Nou trees,ik ben net bijgelezen en wilde je ook graag van harte feliciteren met maar liefst 7 maanden.TOP!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Lieve Pippi,Nu niet boos gaan worden, maar als je samen met je vriend bent, begrijp ik dat jullie wel drinken.Nu is het bij mij zo, als de drank erin zit, komen er toch vaak ongenuanceerde dingen uit.Als ik nuchter zou zijn , zou ik die dingen ook niet gezegd hebben. Zoals Tactus in zijn therapie ook al aangaf . Je frustratietolerantie gaat verdwijnen. Kan dat bij jullie ook meespelen?? Probeer samen eens een avond niet te drinken. Misschien komen er dan ook andere gesprekken.Als ik het niet bij het rechte eind heb, moet je maar gaan schreeuwen tegen me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Haha, Marjo, wat een schitterend verhaal! Ik zag het helemaal voor me!Blacky, ik vind die suggestie van Pippi nog zo gek niet: doe eens gewoon of je tegen je moeder praat, en vraag eens of ze wat liever wil zijn, net zoals Pippi zei! Je praat tegen je onderbewustzijn, en je onderbewustzijn regelt ook je dromen denk ik, dus wie weet!Pippi, wat een superopmerking van je tegen Blacky! Het zou toch wat zijn als dat zou werken! En een vriend die jou afvalt waar JOUW kinderen bij zijn? Dat kan je niet tolereren! Jouw kinderen, jouw regels!En ze hebben best een toffe moeder, al vinden ze dat niet altijd zo!En koffie op bed is toch een super begin! Je zal zien, als je ruimte voor jezelf opeist (computer enzo) dat je ook respect afdwingt! Gewoon consequent blijven!Albertine, héérlijk, een goede nachtrust! Lekker vroeg je mandje in, en eindelijk eens doorslapen!Niet verslapen morgen hè?Jozias, ik heb écht geen bijwerkingen van de refusal hoor, en ik slik ze al 7 maanden! Kijk uit dat je lichaam je niet voor de gek houdt zodat je ophoudt met slikken!Corinne, fijn is dat dat je therapeute je inzicht in jezelf kan geven. Het zijn vaak van die hele kleine dingen, dat je denkt: waarom zag ik nou zelf dat verband niet! Tsja, zij hebben ervoor gestudeerd hè?Karinneke, ik vind het heel naar dat je je onbegrepen voelt, maar als ik heel eerlijk ben kan ik dat niet zo goed begrijpen. Inderdaad log je vaak alleen maar in als het niet zo lekker gaat, maar vorige week met die miskraam hebben er echt héél veel mensen gereageerd. En je schreef dit al eerder, maar op bv. jouw verjaardag (toen heb je niet ingelogd) zag het bont van de slingers, volgens mij was het draadje zelfs iets van: "Karinekke is jarig!"En het is ook moeilijk om te reageren als je zo snel weer uitlogt. Ik hoop dat je je beter gaat voelen, en laat af en toe nog eens iets van je horen! Sterkte!Hé Kaia, wat goed dat je er weer even bent, ik miste je al een tijdje! En wat goed dat je de herkansing goed hebt aangepakt! Mag je trots op zijn!Sammy, :heart:Gem, wij lopen elkaar ook altijd mis hè? Ochtend -en avondmens! Ik vind het altijd wel fijn om je te lezen, en lief dat je aan mijn 7 maanden denkt! Ik dacht: what the f#ck met die twee pilsje, ik ben 7 maanden ADB! Dus bedankt voor je felicitaties!Water, als er nou iemand is die hier de boel af en toe weer met beide pootjes op de grond zet ben jij het wel! Nuchter en beschouwend, er zijn toch een hoop alcies die daar blij mee zijn! Ik in ieder geval wél!An, het zijn bij jou altijd diepe dalen en hoge toppen hè? Ik gun je nu eens een wat langere top! Wel vervelend als alles maar op jou neerkomt! Trek bijtijds aan de bel hè?Safi, is je boekje afgekomen, en wordt dat nog uitgegeven? Je schreef laatst dat Tapas een soort labrador-kruising was, terwijl ik het idee had dat het zo'n spaanse hazewindhondachtig beest was! Nergens op gebaseers, ja misschien omdat die honden vaak vanuit Spanje hierheen komen?...En bedankt voor de bloemen! Ik word altijd vrolijk van jou!Visje, vijf dagen geen stoelgang...dat zal een marteling zijn geweest op die wc! En heerlijk als het dan weer op gang is gekomen hè? (sprak ze uit eigen ervaring!)Marjo, Har, bedankt! Ik was de 7 maanden eerlijk gezegd een beetje vergeten! Goed teken, hè?Houtje, jij hebt inderdaad juist heel ondersteunend naar Karinneke geweest, dus daar kan je je alleen maar goed bij voelen! Geen schuldgevoelens! Hoe is het met je schouder?Zo, een hoop geschreven voor mijn doen! Vandaag naar dochter & kleinzoon gegaan. Dochter geeft borstvoeding, en het doet haar zo'n pijn! Ze heeft altijd al pijnlijke tepels (mannen scrollen!) maar dit is zó akelig! Ze zit gewoon huilend te voeden! Kan niet goed zijn! Ik hoop dan ook dat ze snel op flesvoeding overgaat! Baby Sam is net een piranha!*schrijffout, hartje vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Hallo even van hiero uit.Karinneke er hebben vorige keer heel veel mensen op jou gereageerd. Als iemand hier op het forum op mij reageert vind ik dat al heel prettig. Maar misschien had jij meer verwacht. Je zegt nu, sorry, sorry dat ik zoveel vraag. Maar je mag best veel vragen, alleen vind ik het van jou nonchalant tegenover al die mensen die vorige week op een lieve manier op jou reageerden. Heb je al die reakties dan niet gelezen?Evengoed wens ik je veel sterkte.Hier gaat alles best goed. We drinken vandaag weer eens niet. Dank jullie voor de reakties op mijn post over de visite die wegging toen er geen wijn meer was. Maakt mij niet uit, vond ik toch al tamelijk onvolwassen mensen.Heb het niet elke dag even gemakkelijk. Drankloos zijn geeft ook weer zoveel helderheid, waar je volgens je gevoel niet helemaal aan toe bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Oei Trees dat lijkt me echt pijnlijk voor je dochter, nu maar hopen dat ze de borst voeding volhoud. Een Piranha kleinzoon:D...kijk nu breng je mij weer aan het lachen:DIk werd helemaal vrolijk van je lange bericht.En ja het boek gaat er echt komen en gaat binnenkort naar de PR afdeling van Tactus om het drukken te bespreken. Alle schrijvers zien elkaar binnekort ook weer voor een redaktie vergadering, wat me echt leuk lijkt want Vie en Kaia en Calimero heb ik nog niet ontmoet.En ja ik had wel een labrador kruising maar die is al een paar jaar geleden aan een mooie oude leeftijd + epilepsie gestorven.Tapas is het hazewindhondje van Tapas en die komt inderdaad uit Spanje.Ik heb hem al ontmoet en het is een heel lief beessie. Hij vond me helemaal lief, toen Tapas buiten aan het roken was en ik hem lekkere hapjes aan het voeren was binnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Dom hè, Safi! Schrijf ik eens wat meer, maak ik zo'n domme fout! Had je niet een foto van die labrahond op het forum gezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Ik zou wel een labradoedel willen! Kruising van labrador & poedel, wordt tegenwoordig als hulphond gebruikt, omdat hij de werklust van een labrador heeft, en de intelligentie van een poedel. Daarbij verhaart de hond niet, waardoor hij weer erg goed is voor allergische mensen. En hij ziet er uit...een snoepje! Googlen: labradoodle! Kost wel een paar centen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 klopt Trees, Tapas is een kruizing winhond, kan van alles zijn, met de kleuren van een herder.. en het formaat van een whippet ongeveer.. en iedereen die hem wat lekkers geeft is acuut zijn allergrootste vriend.. lijkt het baasje wel, ik heb me er toch een vreetbui opzitten pfffftKarinneke, ik snap je reactie wel maar die heeft inderdaad meer met jouw persoonlijkheid te maken dan met de werkelijkheid. Ik ben vandaag ook in zo'n bui dat ik alles alleen maar zwart wit kan zien, alles in extremen, dus houd ik me maar op de gehele linie op de vlakte omdat ik weet dat dat MIJN emoties zijn en niet die van een ander. Sterkte ermee, het is ook allemaal best wel veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Trees ik dacht dat jij al een Maxie had?Of nog een tweede hondje erbij?Tapas nu nog een werkdag op je vertrouwde plek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Wat een geinig beestje Trees.Ik weet het niet meer of het mijn whippet was of mijn labrador op de fotoTapas de wereld is grijs joh!! of roze ligt maar net aan de zonnebril !!Mijn man heeft eentje met bruine glazen en dan ziet de wereld er zelfs op minder zonnige dagen warm uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 hola adb,ers , zo lekker terug op mijn eigen pc .pippilota en trees ja eigenlijk hebben jullie gelijk ivm mijn ma , en eerlijk weet ik ook niet waar de rare dromen vannacht vandaan kwamen ;-((ik praat eigenlijk veel in gedachten met mijn ma , momenteel het meeste over de mooie zaken die mijn pad kruisen , regelamtig denk ik ook " ma ik hoop dat je een beetje fier op je dochter bent ".pippi ivm je kids en je pc kan ik jou geen raad geven heb geen kids , en ben eerlijk gezegt maar een pc leek , al probeer ik wel veel uit op pc wat soms mislukt of mijn pc naar de botten helpt .karinekke ik deel de mening van andere , ook ik vertoef niet ganse dagen op het forum maar ik weet en besef dat ze er zijn als ik ze nodig heb , ook ben ik een beetje egoistisch ivm reageren maar soms is het inderdaad dom te reageren als er uren voorbij zijn .kaia habla ya el habla hispano :-))proficiaat met deze mooie prestatie .carinne ik heb het menig maal gezegt , ik hoop dat jij even veel steun aan je terapeute hebt als ik .mijn dagje druk , druk , druk om 12:30 was ik in mijn stenen huis enkele wasjes gedaan want ikhad nogal veel kledij gekocht op de rommel markt en in de kringloop , dan naar de autokeyring gegaan en yieehhaa mijn bakske is erdoor amai de auto keuring is goedkoper hier in belgie als in spanje wat een service nadien boodschappen gedaan en eten gemaakt , kip op grootmoeders wijze in de romertoph was heerlijk ying & yang waren heel blij mij en het hondje terug te zien morgen ook heel drukke dag 10 uur huis arts , 11 uur psygologe en om 16 uur loopbaan begeleiding ppff word er nu al moe van , maar ik bekijk het heel positief want dan kan ik woensdag weer naar zee vertrekkenzo heb juist een ijsje gekocht en is dan moeilijk om te typen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden