Spring naar bijdragen

donderdag 25 april


Trees

Aanbevolen berichten

Pippi: ja de dag is nog lang en zeker met kinderen om je heen kan je van alles verwachten.
Haha die ma van jou.. zo actief op die leeftijd. Gelukkig dat ze er uit kan en dat ze het ook Doet. Tenminste geen moeder die heel de dag zit te wachten totdat er iemand komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 211
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi en goedemorgen,

Heb er al een halve dag opzitten, alhoewel ik vanochtend moeilijk wakker werd! Heb al in de file gestaan en het voelde als een half jaar geleden toen ik iedere dag naar mijn werk racete, boetes kreeg voor te hard en door rood rijden... stresssss!!! Nu zat ik in mijn autootje te denken, mensen koop een fiets en kijk es wat vrolijker. ja makkelijk langs de zijlijn en verlost van de rat-race inclusief teveel drinken de avond ervoor. Hoe lang het ook duurt en hoe moeilijk het soms is, ik merk een verandering in mijn voelen... Er is meer rust, een minder gejaagd zijn. Dus ik weet weer een beetje meer waar ik naar toe wil, daar iig niet naar terug...

Rudy, je schrijven voelde ik tot in mijn bot. Fijn hoe je gevoelens nu durft toe te laten en te accepteren, dat maakt dat je overkomt als een kalme man in balans! vooral de spreekwoordelijke koffer op zolder en de lege rugzak! Mooi!

Vie, wat knap dat je deze gedachtengang kon doorbreken en nu met een ander gevoel naar de trouwerij van je ex kan! Elke dag een stukje meer bevrijding! Goed van je! Een koe in de tuin.. Je kan natuurlijk ook een geit nemen. mijn ouders hebben landgeiten, van die prachtige langharige dieren...

Gem, veel succes! spannend hoor! Zal aan je denken..
Sterkte met je schouder, was je al langs een arts geweest?

Pippi, goed dat je het daarbij kon laten, ik hoop eigenlijk dat je binnenkort helemaal de knop om kunt draaien. Good luck vandaag!

Fijn An, dat je wat minder gestresst bent!

Trees, wat was jij vroeg wakker zeg!

Staartje, het zijn geen aanvallen, het is een reikende hand om je te helpen gedachten om te draaien!

Joann, gefeliciteerd :musicnote:

Houtje, ook gefeliciteerd met Grietje :musicnote: Zijn de appelflappen goed aangekomen?

Har, hoi! Lekker dagje vrij, ik mag vandaag fietsen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staartje welkom! Jammer dat de goedbedoelde adviezen niet als ondersteunend op je overkomen.
Bedenk dat je hier onder ervaringsdeskundigen bent die niet voor elkaar onderdoen wat hun streken betreft; onder streken versta ik hoe je met krom redeneren om de brei heen kunt blijven draaien.
Hoe denk je verstoppertje te kunnen blijven spelen? Tot 100 tellen, wie niet weg is is gezien?
Gelukkig lopen we allemaal tegen de lamp...niet vandaag dan morgen.
Niets mis mee dat je omgeving van je probleem op de hoogte is...waarom? Omdat ze er toch wel achterkomen of misschien al wel achter zijn gekomen. Dat verstoppertje spelen is zo schadelijk voor je eigenwaarde en houdt het drinken in de hand. Ga voor de overwinning en deel het met je naasten; dan pas kun je een start maken. Je zit in een isolement, goed dat je hier bent.
Je zult hier veel (h)erkenning kunnen vinden. Sterkte :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een hele mooie dag toe.:present:

Houtje ook jij een fijne dag met de verjaardag van je dochter.

Gisteren was ik de stad in met mijn moeder, zegt ze opeens :'Ik wil een mobieltje'
Nu ben ik niet zo op de hoogte en laat zulke technische dingen aan mijn man over, die dat soort wetenschappen(welk mobieltje is het beste) als hobby ziet.
Maar toch de flinke schoenen aangehouden en met haar een tlefoonwinkel in gestapt.
Twee leken opzoek naar een mobiel:D
Zodra de verkoper zijn praatje deed, zei mijn moeder moet ik dat allemaal onthouden???
Oh ikw eet niet of dat allemaal nog lukt hoor.
Mij sloeg de paniek ook al om de oren en ja het ging net zoals jullie waarschijnlijk al vermoeden.
We stonden een half uurtje later met een mobieltje waar je foto's mee kunt maken buiten.

Pas thuisgekomen bedacht ik me pas, dat we de allerbelangrijkste vraag niet hadden gesteld....wat kost het bellen:$:angry:???
Heb ik het duurste mobieltje voor haar gekocht....oeps!!:$
Maar ze is er reuze blij mee, heeft wel heel wat zweetdruppels gekost , de rest van de dag om alles uit te leggen, nou ja alles, hoe je moet bellen en contacten kan zoeken en inbrengen en hoe je een sms kan versturen.
De volgende les wordt wat moeilijker:D

Mensen geniet van het leven, het duurt maar even!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Lieve allemaal

Ben lid van de dagelijkse gedachte.nl en dat is dus het eerste wat ik lees ieder ochtend, die van vandaag was best mooi:

Op de vraag van je leven, ben jij het enige antwoord. Op de problemen, ben jij de enige oplossing.

Heel erg waar maar heus niet altijd makkelijk!!!

Heb het goed allemaal vandaag, ik heb een baaldag!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Har, twee tandjes lager... Ik doe niet anders :D Ik kán en wil (soms) niet anders!

Alhoewel, straks moet ik alle zeilen bijzetten want donkere wolken pakken zich samen hier boven ons lieflijke durpke, de auto staat 10 km verderop bij een héél aardige (..) meneer in de garage, dochter moet om 13.15 een een behandeling bij de heel vriendelijk orthomoleculaire mevrouw, 7 km verderop waar we dus op de fiets naar toe moeten, en gezien al het geweeklaag wat gistermiddag al begon (moet die auto nou net nú naar de garage, kunnnen we niet met de bus....), raap ik alvast al mijn moed bijeen om dat kind, met mij er zogenaamd stralend naast die paar meters in de benen te krijgen. ik word al moe als ik eraan denk, hoe ik met listig en vrolijk gemoed dit kleine obstakel, wat als reusachtige drempel wordt beschouwd, klaar te spelen.... Help!
Een wortel als beloning in het vooruitzicht te stellen? niet zeuren, trappen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt goed hè pip, je bent al op zoek. Als je hem straks hebt gevonden, zul je je er over verbazen hoe makkelijk het achteraf te vinden was. Hij is hier in ruime mate bekend, blijven komen dus, we lossen de raadseltjes van dat rare knupke samen wel op! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan hárder...

CHARLIE!!!!!!!!! Waar zit je??!!

Ja, duhuu.. ík hou wel van fietsen!!! Maar helaas lijkt dát niet genetisch bepaald!!
Oh gosh Har, dát zal ik helemaal maar niet voorstellen... Ik zie het woeste hoofd nu al voor me! :o
O ja, ik terug liften en haar laten staan... OEF!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die tip moet ze maar aan haar kinders geven Pip. Heb ooit een goede fiets voor haar gekocht maar die bleek nét iets te hoog te zijn....ze rijdt nog steeds rond op een kinderfiets (1.58 is M.) van Batavus; het ding komt uit het jaar stilletjes. Loopt wel soepel trouwens, is helemaal opgeknapt.
Ze heeft nepbloemen om het stuur gewikkeld. Laatst kreeg ze een uitbrander van een oude(re) vrouw, dat het toch geen stijl was dat een dame op leeftijd zó rond durft te fietsen. M. woont tegenover een bejaardentehuis vol met verzuurde geraniumtypes :( Die kunnen nog wat van haar leren, ze zijn stinkend jaloers, M. wordt 66.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhmm...ga straks eens wat fotootjes maken. Tis zo mooi groen aan het worden. Woon op een steenworp afstand van een mooi natuurgebied. Geklemd tussen de woonwijken van Ehv. Als je er doorheen loopt besef je totaal niet dat je in de stad bent. Ja mensen, Ehv. is een groene stad...mis alleen de zee hier, maar die komt vanzelf hiernaartoe door het broeikaseffekt B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Pip, nou dat wil ik wel.
Ik heb net met klotdende oksels mij aangemeld bij de plaatselijke AA.
Ik heb geen andere dan naar hulp zoeken, want alleen kan ik het dus niet. Pff, de zoveelste kater, bibberende handjes, jasses, ik wil eraf.
Voor de rest rotzooi ik maar wat aan vandaan, heb nergens zin in. Wil liever een potje janken.
Joann: van harte meissie! Maak er een fijne dag van.:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf uitproberen wat het beste bij mij past op dit moment, Pippi en de werkzaamheden te verdelen.
Naar de ander geef ik mijn grenzen wel aan, nu nog bewust daar zelf mee omgaan :)

Heerlijk appelflappen verhaal van je gisteren Houtje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...