Spring naar bijdragen

zondag, 27 april 2008

BamBam

Aanbevolen berichten

Stien,
Ik weet niet hoe ver ik ben, want het einde is mij onbekend.
Eigenlijk moet ik maar eens een uurtje per dag gaan nadenken.

Houtje,
Har heeft daar wel een punt: kinder TV: heerlijk, ontspannend, de goede wint altijd hoe dom die ook is. Tik Tak vond ik altijd heel leuk, maar dat is natuurlijk al lang geweest.
The Magic Schoolbus, ook een leuke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hier en daar een hap en een snap eruitgepikt. Kan nu niet alles van 2 en een halve dag meer bijlezen.
Zag dat Soothe en Anna er lekker tussenuit gaan piepen. veel plezier dan de komende week.

En Vie, sterkte met de chemokuur. Hopelijk trek je het een beetje nu je alleeen bent.

Het was hier een mooie zonnige dag. Iedereen een groet. Als het weer wat minder is, neem ik meer tijd voor het forum.

En Pippi, ga eens goed nadenken over je relatie.Is dit echt wat je wilt??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, nog even een allerlaatste groet voor ik vertrek. Nee, nee, nee, ik ga tijdens mijn vakantie niet de fout in, neem alle adviezen die ik hier de laatste dagen gelezen heb mee. Ik heb ook geen keuze, weten jullie nog? Maar al had ik die wel, he, ik zit in mijn 6de week, dat gaat lukken hoor. Dit wordt sinds jaren de eerste alcoholvrije vakantie, en dat er meer mogen volgen.

Dus morgen doe ik mee aan jullie alcoholvrije dag, dan doe ik mee aan degene die een week doen, daarna doe ik mee aan degene die nog een week doen, en daarna lees ik verder.

Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Pippi,

Je klinkt erg goed en vastberaden over je keuze. Zo te horen heb je een mix gemaakt van de feestactivitetien die bij je past.

Bedoel je dat je je spullen bij M hebt opgehaald en dat dat over is? Dat zou wel jammer zijn. Ik denk dat ik je verkeerd lees..... ik hoop het.

Meer dan je hebt gedaan kun je inderdaad niet doen en dat heb je hartstikke goed gedaan!!

Complimenten!

Ik ga langzaamaan naar boven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was hier wel warm maar niet zonnig vandaag. Het heeft hier zelfs nog even flink geregend!
Houtje ik doe met je mee, heb net al 2 uurtjes horizontaal op de bank liggen zappen en ben zo strontsaggerijnig en uitgeleefd, bah.... heb het helemaal gehad met mezelf en de wereld, mijn lijf voelt aan als een grote luchtballon, niks zit meer lekker, mijn humeur is ver beneden peil......... maar ik drink niet al loert er een gremlin stiekum mee om de hoek.... tjonge zou ik nou zomaar in een gigantische voorjaarsdip raken? of spelen de hormonen spelletjes met me?

ach, deze dag gaat ook wel weer voorbij en morgen maken we er weer wat van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat van die schouder : GRAAG. Ik zat gisteren brullend van de pijn in de auto, vandaag ben ik geheel verdoofd met pijnstillers dus ik zou eigenlijk morgen naar de HA moeten want daar ben ik 2 weken geleden geweest en het is weinig verbeterd.

Ik heb veel pijn in de spieren/zenuwen die achterlangs mijn (L)arm lopen, en dan eindigt met tintelende pijn in mijn vingers, van pink oplopend naar duim.
Aankleden gaat soms amper, maar ik MOET het blijven bewegen, anders verkrampt het helemaal.

Jaja je moet wat te klagen hebben.

Overigens branden hier de kaarsjes voor Vie-ke en Thil hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik was eten zoeken he
voorgerecht -bicky burger
hoofdgerecht - sate allez belgische sate
nagerecht - frikadel speciaal
wat ik gratis en voor niets gekregen heb vandaag is een keun , een echt levend keun , met gratis derbij een grote bak voor keun .
pipke geef je eigen maar een pluim , om hoe jij vandaag alles verwerkt en op gelost heb .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja corinne , een keun is een konijn .
en inderdaad lekker ongezond dat eten maar mag wel eens ;)
vraag jullie hulp voor naam voor konijn aub niet flapoor , of miffy he , denk dat het een manneke is allez als dat onderstel op dat van een kater gelijkt tenminste maar denk dat het nog een jongeling is .
ik wens ook alle zieken sterkte toe .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...