visje Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Hee Corinne, ik was daat tijdens het vouwen al over aan het denken. En mijn wasjes zijnn nog lang niet weg, dus kan nog wel ff doorgaan! xx Trouwens ik verzet in een een paar uur tijd meer werk dan in een paar dagen met een kater!! Weer een voordeel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Fijne vakantie Staartje en geen domme dingen doen he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Ik moet vreselijk lachen, zit oerdom op de bank in pj naar een oerdom programma te kijken (ik houd niet van sport) Kitchen Criminals, mensen die totaal niet kunnen koken moeten leren koken als "criminelen" het is oerdom. En wat moeten ze maken? Bv. (verse!!) raviolis met een mengsel van verse spinazie, parmezane, en ricotta kaas. Onwijs moeilijk !!! Met een salsa verde van basilicum, parmesane en olie in de keukenmachine. Onwijs moeilijk !!! En dan worden ze de grond in geboord omdat ze er niets van bakken (koken!). Hoe dom kan je willen zijn (die koks die dan alles afkeuren). Ze moeten dan een lamsstuk maken als tweede, moeilijk om het goed te snijden, zou ik aan de slager vragen, en zij moeten het zelf doen.Affijn, leuk voor de inspiratie als ik nog eens ooit eters krijg zal ik maar zeggen. Hoewel ik het liefst terugval op mijn eigen succesrecepten, ik heb er een aantal die nooit mislukken en waarbij je ook nog als alleenstaande even tijd hebt voor je gasten. Nou heb ik nooit gasten behalve de rowaa met de kids en dat is gewoon kindereten. Zo noem ik eten dat alle kinderen lusten.Ik moet hier zo vreselijk om lachen.Hebben jullie eigenlijk een PERFECT recept dat favoriet is bij iedereen? Het is weer eens een ander onderwerp, zal ik maar zeggen. Ik kookte altijd graag, wel met een open fles JWW erbij natuurlijk. Da's andere koek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Tsja, een visje moet zwemmen nietwaar? Maar dan wel in helder water...veel water drinken Visje :light: is (bijna) gratis en voor niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Staartje, een fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Stien,Knap zoals je dat verwoord. Ik schrijf de laatste maanden veel op van wat ik denk en voel. Hoe ik over anderen denk. Hoe ik denk dat anderen over mij denken. Ik heb zoiets van dat ik alleen met me verder kan als ik mezelf een beetje beter leer kennen.Ik ben nog niet zover als jij.De laatste twee weken ben ik daar niet mee verder gegaan. Heb wel andere dingen opgeschreven, een soort van vergelijking van stoppen en stoppen voor een tweede keer. Wat is anders, wat is hetzelfde. Ik ben nog lang niet klaar.Waar ik wel altijd op uit kom, is dat ik een ander nooit goed zal leren kennen. Ik ken mezelf niet eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Ojee Houtje, de zoveelste keuken-kloon Daar moet de mattenklopper overheen zouden Koot&Bie gezegd hebben..ze hebben trouwens tegenwoordig ook overal pliesie voor; komt vast nog eens een programma of je wel correct in bed ligt...komt goed uit want de echte pliesie heeft het veels te druk met boeven vangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Begrijp ik jou nou eigenlijk wel goed, Stien? Tis maar een vraag...zo zie je maar, begin nu opeens te twijfelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 ik zou veel zaken kunnen antwoorden , maar de meeste antwoorden zijn op zaken van deze morgen en dat is al een beetje voorbij .mijn vriendin is om 12 uur terug naar huis vertrokken we maakten ons een beetje zorgen om yang ivm de grote bult is zijn hals , ondertussen heeft mijn vriendin al gebeld en vertelde dat het met alle dieren ok was ook met den yang .ben deze morgen naar een rommelmarkt gegaan en jullie raden nooit niet wat ik daar gratis en voor niets gekregen heb .nu ga ik mijn broek aan doen en mij iets te eten zoeken in het frietkot hietr vlakbij ,en gelijktijdig wandeling doen tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Visje,Onnoemelijk, zoveel voordelen. Maar je mag het zelf allemaal ontdekken, want ieder ervaart dat ws. anders.Houtje,Oerdomme koks dus. Ik zou dat gerecht sowieso niet klaarmaken, want ik lust dat niet.Aan een lamsstuk waag ik me niet, daar zijn restaurants voor.Zeg, als je thuis alles als een chef-kok maakt of het wordt gemaakt, dan heb je toch geen genot meer van uit eten gaan? Of is dat een domme opmerking van me. Mss gaat men dan met liefde naar de MD?Helaas is er hier altijd wel een die te klagen heeft (ik doe ook mee).Ik geef wel grif toe dat ik de eerste 6 weken van mijn stoppen idd stom voor stomme programma's heb gezeten. Genoeg t.v. gekeken voor de rest van mijn leven, maar het hield me van de drank en mijn gedachten hoefde ik er niet bij te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Blacky,Even raden wat jij gekregen zou kunnen hebben zo gratis en voor niks.Een olie en azijn stel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Aftands schilderijtje van een poes of kat (?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Een padovan in miniformaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Peper en zout stelletje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Een fles wijn?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Har, bij mij kwam dit voort doordat Charlie op een berichtje terugkwam vannochtend wat dus al eerder geschreven is door mij. Ik trok haar woorden in twijfel. Dat Charlie erop terug kwam zette mij aan het denken. Wat kan dit voor Charlie betekenen en wat betekent het voor mij.Waarom trok ik haar woorden in twijfel en wat heeft dit voor haar toegevoegd?Waarom komt zij er op terug en in hoeverre was mijn bedoeling van het in twijfel trekken van haar berichtjes.Corinne, jij bent mogelijk weer verder met andere zaken. Soms heb ik maar één woord nodig enbegint mijn onderzoek voor mijzelf en stuit ik weer op andere zaken.Ik ben er inmiddels achter dat ik veel tijd heb verdaan met het stellen van verkeerde vragen aananderen maar ook mijzelf om duidelijkheid te krijgen. Maar ik moet ook beseffen dater niet overal antwoord op is en dat is soms moeilijk/lastig om los te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Ik ga ff een pot thee maken for me and the rest, een vis moet toch ergens in zwemmen, alhoewel thee wel troebel,en heet is. Au:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Zeker waar Stien ik zou ook wel antwoord willen op bepaalde dingen ,maar soms is het gewoon zo en moet je je erbij neerleggen. Moeilijk , zekers te weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Oke Stien, begrepen. Ik dacht dat je de vraag in het algemeen stelde en dat als voorbeeld aanhaalde. Zal me er verder niet meer mee bezighouden, heeft mij ook veel tijd gekost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Ik zit aan de ijsthee, domme TV kijken maar. Dom, dommer, domst. Maar meer energie heb ik helaas niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Komt er nog iets leuks op tv? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Mij kost het alleen maar meer energie als ik naar domme programma's kijk, daarbij hoef ik het nog eens niet in me op te nemen Misschien biedt Cartoon Network je het juiste programma, Tom and Jerry lijkt me heerlijk om naar te kijken! Elk kinderprogramma is trouwens razend interessant, zou er graag in meedoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Ha ha zoals Sponge Bob, erg leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Har dan ben jij Patrick! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Ben hier weg trouwens, het peil zakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden