Spring naar bijdragen

zaterdag 3 mei

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pip hou op, dat heb ik al eens gehad, Zat zo raar op de stoel en zo vreemd te wibelen. Moest plassen en tja dat kruisje lag andersom. Plekding tegen mijn sch@@mharen en moest het er wel . Nou effe woefje want je lacht me vreselijk uit en ik doe mee........... dit vergeet ik nooit meer!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag niks gedaan, behalve kijken naar wat ik gisteren had gedaan... :D
Dus ook niet veel te melden. Iedereen slaapt weer in zijn of haar eigen bed...
Heb nog geprobeerd met zoon het op een akkoordje te gooien, hij heeft zijn kamer in zo'n mooie kleur blauw geverfd dat ik helemaal verfrisserend wakker werd vanochtend... Dat wilde ik nog wel een keer. het mocht niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik kom ook nog even kijken hier.....

lekker gelicht-bakkert in de tuin met een hele grote stapel tijdschriften!
Daarna chinees gehaald (vind mijn man zo lekker, dus dat is mijn goede daad voor vandaag).
Verder denk ik de afgelopen dagen weer veel aan alcohol! Ik drink niet, zal ook niet drinken, maar die @#$$%$# gedachten!! Veel stress helpt ook niet voor die gedachten. Gaat wel weer over, dat weet ik.
Ik wil en zal mijn jaar proberen vol te maken, al doe ik het moment echt per dag!

Nu een bakje thee en zo naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip,
Ik heb veel spanning, maar het komt wel goed uiteindelijk! Ik wil ivm herkenbaarheid geen details geven, maar ik moet leren om ontspannener met de dingen om te gaan! Tenslotte was dat o.a een reden om te gaan drinken!
Heb jij een goede dag gehad?

Marjo,
blauw is rustgevend. Ik heb veel blauw geverfd in huis. Ben het na meer dan 25 jaar nog niet zat. Wel andere huizen en verschillende kleuren blauw, maar ik heb het altijd gehad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neeeh... Gemmetje, ik ben er ook nog, of weer eigenlijk.
Altijd sluipt ergens dat drankduiveltje wel weer eens naar binnen. hier ook last van spanningen, en hoe vaak ik wel niet denk... maar denken is niet doen. maar toch, die rotgedachten. Heeft het ook met de naderende zomer en het mooie weer te maken? Hoe ging dat vorig jaar bij je, gestopt voor de zomer?

Heb ook altijd al iets met blauw gehad, moet het misschien weer meer gaan gebruiken!
Heb wel hele mooie blauwe ogen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ben ik nog effe. Niets gelezen, was ik net van plan maar het kost me teveel energie.
Het gaat goed zolang ik me rustig hou d.w.z. niet teveel in me opneem.
Vandaag een eind gefietst...kan trouwens iedereen het fietsroutenetwerk aanraden, erg makkelijk je rijdt gewoon van nr. tot nr. Doe het wel vaker.
Voor morgen een nieuwe route uitgestippeld. Wil een paar dagen rust door op deze manier alleen te zijn.
Ik merk dat het samenzijn met M. en het forummen mij teveel geestelijk bezighouden.
Even niets van beide dus. Hooguit een kort berichtje op het forum en de deur uit. Wordt prachtweer, boek en plaid mee en genoeg te eten en drinken.
Geen ggr....emlins hoor ;) Ga gewoon even op retraite.
Groet,
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond adb'ers ,
ik heb de fut niet meer om het draadje door te lezen zal voor straks zijn , binnen enkele uurtjes als ik geslapen heb .
toen we deze namiddag hier thuis kwamen was het paniek , yang zijn wondje was dicht gegroeid en hij had een heel dikke bult in zijn nek , ontsmet en er is een massa vuiligheid uit gekomen bweuken ik werdt er eerlijk gezegt misselijk van .
beetje zalf erop en een verband erop en toen ging mijn vriendin onderuit ( flauw gevallen ) ja mensen ik had handen en benen tekort ;-((
toch maar naar het benefiet van kennis en het was in een woord prachtig , heel mooie jazz muziek gebracht ook door een kennis , ik denk dat we met een 100 mensen waren , de dame voor wie het benefiet concert was was een gelukkig mens .
aan water gedacht (gitaar ) naar de mooie klanken van de altsax geluistert en lekker mee gezongen
toen ik pas nuchter werd zeiden mensen mij dat men nuchter ook van zo een zaken kan genieten , ik heb hun nooit gelooft en nu moet ik hen 100% gelijk geven :-))
en nu doe ik mijn snaveltje dicht en mijn oog kuikjes naar beneden
slaapzacht allemaal .
ps ja voor ying & yang had ik speciaal eten mee
ps rakker is naar het schijnt geen konijn , maar een haas .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...