Mai Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Geplaatst 3 mei 2008 lekker Har, eruit met dit mooie weer! En....Even niets aan je hoofd! Vast heel verfrissend!Je hebt gelijk, see you Har !
Har Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Geplaatst 3 mei 2008 Jullie ook fijne dagen, geniet van het mooie weer!
Mai Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Geplaatst 3 mei 2008 Yep! Tnx!Vooral dat zinnetje "als ik me maar rustig hou.." .Prachtig!Merk ook dat dat het beste werkt!Wie weet, spring ik morgen ook eens op de fiets...
blacky Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Geplaatst 3 mei 2008 avond adb'ers , ik heb de fut niet meer om het draadje door te lezen zal voor straks zijn , binnen enkele uurtjes als ik geslapen heb .toen we deze namiddag hier thuis kwamen was het paniek , yang zijn wondje was dicht gegroeid en hij had een heel dikke bult in zijn nek , ontsmet en er is een massa vuiligheid uit gekomen bweuken ik werdt er eerlijk gezegt misselijk van .beetje zalf erop en een verband erop en toen ging mijn vriendin onderuit ( flauw gevallen ) ja mensen ik had handen en benen tekort ;-((toch maar naar het benefiet van kennis en het was in een woord prachtig , heel mooie jazz muziek gebracht ook door een kennis , ik denk dat we met een 100 mensen waren , de dame voor wie het benefiet concert was was een gelukkig mens .aan water gedacht (gitaar ) naar de mooie klanken van de altsax geluistert en lekker mee gezongen toen ik pas nuchter werd zeiden mensen mij dat men nuchter ook van zo een zaken kan genieten , ik heb hun nooit gelooft en nu moet ik hen 100% gelijk geven :-))en nu doe ik mijn snaveltje dicht en mijn oog kuikjes naar beneden slaapzacht allemaal .ps ja voor ying & yang had ik speciaal eten mee ps rakker is naar het schijnt geen konijn , maar een haas .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden