Gast Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 @ Vie, lijkt me toch fijner dat dat de wereld uit is of niet?Waarom had je het eigenlijk verzwegen als Houtje je geen schop verkocht had?? Jij bent toch ook recht voor de raap? Waarom in deze dan ineens niet? Ik blijf het een laffe actie vinden dat mensen dat anoniem doen... Toevallig net een discussie gehad met mijn beste vriend, ik sta nogal sceptisch t.o.v. zijn nieuwe "vriend". Geeft toch opluchting als je zulke dingen kan zeggen.. Hij probeert het maar weet dat er iemand is die zich bezorgd maakt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Adam,Dat komt meer voor bij shock.Maar zonder geur valt goed te leven.Vie,Een bitter lemon of nog liever een tonic (Schweppes graag) met citroen op kamertemperatuur. En bedankt, want dat doet me eraan denken dat ik de tonic in de koelkast moet leggen voor mijn ouders morgen.Druppeltje,Is voorbij hoor, en mijn vader is nog steeds springlevend.Carolien,Wat ons morgen te wachten staat, is een rookloze zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Jij hebt dus nooit de poepluiers van je kids geroken!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Charlie,Die stonken dus vreselijk.Spud,Wat vervelend voor je. Is het wel een leuke opa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Ik ben er weer vantussen.. Crisis vriendinnetje belde dat ze thuis was en niet alleen wilde zijn...Da's dan weer een compliment.. Ze wilde mij omdat ik de dingen niet veroordeel.. Maar is kijken dan...Fijne avond iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Spud,Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Als ons iets merkwaardelijks te wachten staat, doe ik mee. Vind dat een leuk woord, Carolien, merkwaardelijk.Spud, als Houtje me niet die trap had gegeven, zou ik het voor mezelf hebben gehouden en waarschijnlijk van binnen zitten vreten. En wat kan dat doorvreten, die dingen die je oppot!Schweppes op kamertempratuur Corinne? Ik begin nu toch echt aan je te twijfelen Maar dank je dat je in real life duidelijk en langzaam tegen me wil spreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Dat is gewoon slechtruikend Adam. Hoe ruikt u vandaag?Niet zo best, dank u.Ruikt u deze luier?Matig mevrouw, matigjes.U bent 5 op de schaal van ruikbaarheid.Is dat erg?Nee hoor, u kunt alleen maar niet meer autorijden.Sorry ik ben wat melig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Adam ik moest uiteraard googlen en vond dit:Noos. Bestaat er een woord voor niet kunnen ruiken? Dat wilde een lezer weten. Hij schreef: ,,Mijn dochter vroeg me: 'Als je niet kunt horen ben je doof, niet kan zien ben je blind, niet kan praten ben je stom. Waarom is er geen woord als je niet kan ruiken?' Bestaat er, behalve een medische term, zo'n woord? Zelf dacht ik gelijk aan een woord als snurf maar dat is een heel persoonlijke invulling van dit geval van met mijn mond vol tanden staan.'' Tot zover de lezer. Nee, er bestaat geen 'gewoon' Nederlands woord voor 'niet kunnen ruiken'. Dat komt zonder twijfel doordat het relatief niet vaak voorkomt dat mensen niet kunnen ruiken. Als dit een vaak voorkomende of in het oog springende 'afwijking' was geweest, zoals bij doofheid, stomheid of blindheid, dat was er zonder twijfel ooit een woord voor bedacht. En ja, er bestaat wel een medische term voor, want medici kennen ook woorden voor zeldzame gevallen. De medische term is anosmie of anosmia. In Nederland bestaat ook een Anosmie Vereniging (in Amstelveen), met een eigen website (zie www.ruikenenproeven.nl). Anosmie kan tijdelijk zijn (bijvoorbeeld door een verkoudheid) of permanent (bijvoorbeeld door een hersenbeschadiging). Bij een 'verminderd reukvermogen' spreken medici van hyposmie of hyposmia. uit:http://www.nrc.nl/krant/article83460.ece Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Hihihih Charlie ruikende poepluiers op een ADB-forum. Dat vind ik nu humor, dat vind ik echt om te gieren alleen kost me dat weer een inlegkruisje. Nou ja een krat pils is duurder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Vie volgens mij zijn we hier allemaal wat melig. Met wat peper en zout ben ik nog wel te pruimen maar daarna houd het met me op geloof ik. Goss ben nog niet uitgelachen.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Foei drupje, ik was héél serieus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Corinne, je bent toch niet opeens weg omdat je denkt dat we je in de maling nemen he??Maar voor zover ik je ken kun jij wel tegen een geintje, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Adam, snuffelstage? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Sorry Charlie, ik ook maar met die vieze tuinaardevingers op het toetsenbord bijn ik blij dat ie zwart ziet of het ik die ook al weken niet gepoetst? Nou een poetsmuts ben ik nooit geweest. Getver wat heb ik een hekel aan poetsen, trouwens aan het hele huishouden, eigenlijk aan alles wat moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Adam,Niet-ruiker of niet-roker.Als de studjes aanbranden omdat ik voor de verandering weer eens het water vergeten ben, dan ruik ik dat wel. Ik ben niet helemaal ruikloos.Vie,Jij spoort ook niet echt Ja, schweppes op kamertemperatuur.De witte wijn moest ook op kamertemperatuur.Ik ben zo een mens dat alles op kamertemperatuur wil, zelfs de koffie en de thee.En daarom vinden veel mensen dat ik niet normaal ben.Hun probleem.Charlie,Bedankt. Mss moet ik maar eens kijken bij die vereniging. Mss kom ik nog wel een bekende tegen dan.Op snuffelstage. Juist.Enne: zweetvoeten stinken, stront stinkt, komkommer ruikt ook niet lekker. Parfum doet pijn en als er wat veel gespoten is, vind ik het niet lekker.Er zijn maar weinig dingen die goed ruiken. Het meeste ruikt gewoon niet en dan heb je stank.Verse benzine ruikt lekker, diesel stinkt. Een putjesreiniger ruikt best lekker (ja, jullie zeker niet met me eens). Van de ene kat ruik ik dat ze op de bak is geweest, de andere ruik ik niet.Stom, maar ik zit er niet zo mee. Gas ruik ik gelukkig wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Nee Adam ik heet druppeltje omdat ik tot de laatste druppel ben gegaan. Ik steek de draak met mijn inlegkruisjes omdat je soms piesen moet van de lach hier. Ik ben echt niet incontinent maar moet soms zo lachen met onze lotgenoten dat ik dat ding soms moet omdraaien. Een lach en een traan is het hier en soms een inlegkruisje, woede, onbegrip of verdriet, pijn en noemkj maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Adam,Incontinentie is niets om mee te lachen.Het is heel vervelend om dat te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Nou Adam dan til ik met mijn 4 hernia's dat ene pootje omhoog zolang dat nog kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Zo, het is bijna bedtijd.De tonic ligt al in de koelkast voor mijn ouders morgen. Die komen samen met mijn grootmoeder mijn dochter ophalen. En die hebben hun tonic wel graag gekoeld.Wat overblijft, is dan voor mij.Even nog wat dingetjes klaar zetten voor mezelf en dan kom ik hier afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 quote: Originally posted by: pippiDrup dan heb je nu dus de plakkant boven..... Dat moest ik dus 4 keer lezen voordat het kwartje viel.Ja, dat komt natuurlijk omdat we geen kwartjes meer hebben.Ik moest eerst gaan zoeken naar 20 ct en dan nog naar 5 ct.He, he, en alles staat klaar voor morgen.Ik sluit af en wens jullie nog veel gelach toe.Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Adam,Smaak is wat anders dan geurervaringen.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 wat hier stond was voor een ander forum bestemd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Vandaar die uitzwaaier?Even aanpassen: wat vinden jullie van mijn aantal bijdragen? Mooi he, 8338. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Drupje gaat even woef uitlaten en dan naar bedje. Ben doodmoe(?) van de wake maar zeer dankbaar voor de lach die jullie me gaven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden