Spring naar bijdragen

zaterdag 3 mei

Vie

Aanbevolen berichten

Adam,
Die buisman is nog lang in onze koffie gegaan thuis.
Ik vond het best wel lekker. Maar ja, er ook mee groot geworden.

Vie,
Als ik ooit het genoegen mag smaken je te ontmoeten in RL, zal ik je goed aankijken, goed articuleren en mijn lippen bewegen.

Spud,
Nu je het schrijft. Nee, ik heb niets in mijn handen gemist. Misschien wel omdat ik zoveel naar mijn handen keek, want die moest ik redden. Dus ik had al wat met mijn handen te doen.
Ik heb trouwens inmiddels ook opgemerkt dat ik aardig wat beperkingen had opgelopen aan mijn handen. Ik kan dingen doen die ik voorheen niet kon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Vie, is het vreemdgaan verhaal alweer de wereld uit? Had gisteren blijkbaar zo'n indruk op me gemaakt dat ik in m'n dromen iedereen ging vertellen dat ze me niet anoniem van iets belangrijks op de hoogte moeten brengen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem het je niet kwalijk hoor Carolien, men twijfelt wel vaker aan mijn geslacht... :D Ik heb zelfs een tijdje rondgelopen met het onderschrift dat ik een meisje ben. Misschien is dat weer een optie... :D
Maar ik ben een meisje... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud,
Die was zeker slecht. Mijn handen waren meer paars van kleur en dan zo +/- wekelijks een lijkbleke pink.

Carolien,
Ik ben vrouw, 48 jaar, getrouwd, een zoon van 20 en een dochter van 17. Twee knotsgekke poezen van bijna 2 jaar met idiote staarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeieavond saam!!

Hier wederom een druk dagje tuinieren achter de rug, we hebben er nu 40 40ltr zakken aarde inzitten en zijn pas op een kwart............maar het wordt mooi!

Nu even tijd voor de pc, even mn ruggetje rust geven :D!

Ik vind jullie knap hoor, stoppen met roken, pff, doe het nog niet na!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruik je nu ook weer beter dan? Corinne?

Aan reukvermogen heeft het mij nooit geschort helaas.. Ik ruik het al wanneer iemand gaat kotsen terwijl dat pas over een half uur kan zijn ofzo... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, Adam, precies een jaar daarvoor was mijn grootvader overleden, maar door een communicatiestoornis heb ik avond, nacht en ochtend de dood van mijn vader zitten verwerken.
Die deed bij thuiskomst de deur voor me open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud ik kreeg gisteravond van Houtje een goeie trap onder mijn kont, dat ik het met J. moest bespreken. Dat heb ik vanmorgen gedaan. We zijn er door het IP-adres achter dat het zijn vroegere vriendin uit Amsterdam is die het heeft verstuurd. Het zaad van het kwaad is de wereld weer uit. Het kan op zich best, dat hij het nog met haar "doet". Tenslotte gaat hij af en toe nog met haar uit eten, waar ik nooit een probleem van heb gemaakt. Zij zegt dat ze niet zonder hem kan. Ik weet ook wel hoe het in een mannenbrein toe kan gaan (sorry heren), de trots dat ze gewild worden en nodig zijn. En ik weet ook hoe graag J. zijn vriendinnen behaagt. Maar ik ga er niet meer over inzitten. Hij is lief voor mij en is er altijd als ik hem nodig heb. En daar gaat het maar om.
Corinne, jij houdt niet van heel koude Spa, maar wat vindt jij nou wel erg lekker om te drinken? Zoiets waarvan je zegt, hmmmm! Dat kan ik nou hebben met warme chocomel (of Spa dus, met die sprankelende ontploffende belletjes) maar ook soms met drinkbouillon.
En jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

So da's heftig zeg Corinne!

Ik heb zo eens afscheid van mijn opa moeten nemen.. Wilde euthenasie.. Had gevoelsmatig afscheid van hem genomen, ook aan zijn bed en toen wilde hij weer leven.. Tot op de dag van vandaag blijf ik het raar vinden hem te zien..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...