Tatum Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Jozias: "thema's rondom" en dan "mijlpalen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Lieve allemaal,Nog niet bijgelezen, dat ga ik zo doen, maar eerst wil ik graag even wat kwijt:Ik heb het momenteel wat drukker, met nieuw kleinkind, zoon die bijna thuiskomt, en wat privéomstandigheden waar ik meer werk door heb. Ook heeft de afgelopen ''forum-vrije'' week me laten inzien, dat ik iets losser van het forum moet raken. Vanaf mijn aanmelding, juli vorig jaar heb ik bijna iedere letter gelezen, en het wordt tijd dat wat te minderen. Ik moet mijn leven gaan leiden in real-life!Jullie hebben me altijd erg hartelijk gesteund, en steeds naar me geïnformeerd, dus ik wil jullie graag even 'persoonlijk' laten weten dat, en waarom ik me iets minder op het forum vertoon. Ik vond trouwens toch altijd al, dat het forum mij meer gaf dan ik teruggaf, dus ik heb me ook wel eens bezwaard gevoeld, en gedacht dat ik meer zou moeten schrijven....Meestal lees ik alleen maar, en reageer veel minder, soms per PB. Ik blijf dus met graagte af en toe meelezen in jullie levens, en waar kan ook nog wel harten onder riemen uitdelen, maar nu begrijpen jullie in ieder geval dat het niet zo frequent meer zal zijn.Ik ben heel blij dat ik jullie allemaal heb leren kennen, en kan ook beslist nog niet zonder jullie!Heel veel liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Goedemiddag, ik be weer bijgelzen, alleen van gisteravond nog niet. Er zijn weer mooie stukken geschreven en heel herkenbaar,Kate: gefeliciteerd met 4 maanden! Ik wens je al het beste wat op je pad mag komen. Bedankt voor je bijdragen hier.Trees, een goed besluit als je dat zo voelt, laat je af en toe ff horen hoe het met je gaat? Tot gauw.Ik heb heerlijk gewerkt, een fris hoofd, blijmoedig en zo ook mijn patienten vol enthousiasme kunne behandelen.Ik liep gister met snodeplannen rond. Ik wilde eigenlijk een paar dagen stoppen met refusal om zondag op ons feest hier in huis lekker mee te kunnen borrelen.Gisteravond ben ik bij de AA weer met beide voeten op de grond gezet. Niet door belerende waarschuwingen, maar gewoom door de verhalen , die oh zo herkenbaar zijn, en het enthousiasme vande mensen die al wat langer droog staan. het deed mij goed en liet mij weer nadenken wat ik er eigenlijk mee opschiet om te gaan drinken zondag. Ik kan wel leik denken ach, maar 2 of 3, maar ik weet het al, als iedereen weg is drink ik alle restjes toch leeg.En dan de vlgde ochtend een kater, moe en schuldgevoel. Dus vanmorgen trouw mijn pilletje erin en gaan met die banaan:PZo verder weinig te melden, ik ga straks maar alvast wat inkopen doen voor zondag, scheelt morgen weer een hoop werk. Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Lieve TreesTen eerste wil ik je graag een hart onder de riem steken dat je hier wel veel gedeeld hebt naar mijn gevoel en altijd voor iedereen een warm hart hebt laten zien.Je bent een lieverd en ik wens je heel veel mooie jaren met je kleinkind toe.En dat je zoon gauw een huis mag vinden maar dat je eerst even mag genieten van al zijn mooie verhalen en foto'sEn dat je de Refusal op een goed tijdstip uit je leven mag bannen omdat je zoveel plezier hebt in de persoon die graag wil zijn voor je kinderen, je kleinkinderen, maar vooral voor jezelf. Omdat je de moeite waard bent.Dat weet ik want zo voel je voor me ook al heb ik je nog nooit in levende lijve ontmoet.Kom je trouwens misschien naar de bijeenkomst dit jaar?Dat zou ik erg leuk vinden maar begrijp het wel hoor als je liever anoniem blijft.Het is ook best wel eng, maar ik kan uit ervaring spreken en zegen dat het fijne gevoel achteraf, dat ik zo'n 9 mensen hier persoonlijk heb leren kennen me een heel goed gevoel van verbondenheid geeft.Het ga je goed Oma trees..ik lees je wel weer!Heel veel liefs:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Goeiesmiddags, het is hier gelukkig opgehouden met regenen.Pip, ik denk dat je na moet gaan denken (niks moet) over vervangend gedrag van het drinken, iets wat je ervoor in de plaats kunt doen, ik zelf doe bv spelletjes op mijn pc om die momenten van trek om te zetten in momenten van afleiding.Corinne, fijn dat je m'n tips niet als bedreigend ziet en dat je er misschien iets mee kan!Iedereen met mijlpalen heel erg gefeliciteerd, elke dag is weer een dag erbij! Heerlijk!Fran, wat ben jij gegroeid zeg! je gaat echt goed, dat had je een jaar geleden ofzo toch niet kunnen denken dat het je uiteindelijk zou lukken om echt droog te staan!! mijn hartelijke felicitaties!!Wat Safi ook al schreef ergens is inderdaad zo mooi, als je de mensen volgt wanneer ze nog drinken en wanneer ze droogstaan dan zie je met de loop der tijd een grote verandering plaatsvinden, vaak zie je dat zelf nog niet maar de ander dus wel! Wat mijn werk betreft is er een kink in de kabel wat betreft de overname.... het is dus nog even tandenbijten want wat die kink is is niet duidelijk. Vandaag zou een overname rond zijn maar dat is het dus niet helaas.. Tja, meer dan afwachten kunnen we niet maar ik hoop dat er snel duidelijkheid zal zijn over hoe of wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Sorry Fran vergeet ik je toch nog bijna.Tja zo'n blikje bier in huis blijft roepen ik weet er alles van.Blijft roepen tot ie op of gedronken of leeg gegoten is. Toch hebben sommigen dara geen last van zoals ferry.het is mij een raadsel maar het geeft me wel hoop dat ik dat ooit misschien ook nog ene keer kan.Ik wens jouw dat ook toe...dat dat roepen ooit ophoud.Heel goed van je dat je al 4 maanden droog staat en fijn dat je even wat van je laat horen.Iedereen wordt gemist als je een tijd meeschrijft dan hoor je toch bij The Family! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Tapas npg geen zekerheid dus...nog even doorbijten en het niet als een excuus zien om je van het weekend weer vol te proppen. Het klinkt misschien wat bot van me maar ik lees het een beetje tussen de regels door en ik ken mijzelf hierin.Troosten met iets.Hou je aan je voornemens en blijf aktief.Lekker met je expo en je kaarten bezig.Fijn weekend, heb je er toch al weer een weekje opzitten met ook mooie resultaten.Vooral al die randjes die er af zijn:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Hoi hoi lieve luitjesHier alles goed hoor, alhoewel ook ik moet zeggen dat ik de komende tijd niet veel aanwezig zal zijn.Blijf wel proberen "bij" te blijven met lezen, maar heb het dus heel druk met oa oppassen. Bovendien is klein manneke erg ziek, wat mn hart heel erg pijn doet.Zo'n ukkie, kon ik het maar overnemen, maar helaas..OK, ben weer weg, mss tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Hoi,Ik kom ook even binnenzeilen weer (en weer weg, anders ga ik uuuuuuuuuuuuuuuuren zitten kletsen). Had in de vakantie NIETS aan mijn administratie gedaan en daar pluk ik nu de zuuuuuuuuuuure vruchten van.Eerst gewerkt vanmorgen tot 1300 uur, naar huis en gegeten en nu al die papieren uitzoeken en uitpluizen en nu moet ik alles gaan doen (ziza zou zeggen AKTIE !!!!) en ik moet dus in AKTIE. Betalen, bellen, regelen, enz.Dan nog een was gutgutgut wat een nuttige informatie allemaal en de jongens zijn boven een liedje aan het instuderen wat een herrie maar wel lachen.Gisteravond was ik er niet, strijken enzovoorts.Ik zal jullie niet met nog meer onnuttigs verblijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 yoehoe, hier is tasseke weer!!morgen een maand geleden heb ik met heerlijk veel bombarie afscheidt genomen van het forum omdat ik een gebrek aan empatisch vermogen had en daar niemand mee wilde belasten.Klinkt mooi, maar eigenlijk bedoelde ik toen "zeik niet en maak net als ik een keuze!!! "CPAS maakte toen al de opmerking over krampachtig in je keuze zijn. Die opmerking was eigenlijk direct raak maar was voor mij nog niet rijp genoeg om daadwerkelijk hier iets mee te doen.Nu een maand later moet ik toch terugkomen op die beslissing, goh wat was ik eigenlijk arrogant!!!Nog geen twee dagen later heb ik zonder enige aanleiding gedronken, vier wijntjes in totaal (oh ja deze verzwijg ik liever maar ook nog een paar halen van een joint).Ik weet alles nog tot......... het moment dat ik tegen een hekje aan ben gefietst. gevolg....... 2 gebroken ribben, bult op mijn hoofd van onder naar boven onder de blauwe/zwarte plekken.tjaa, ik ben het type "als je iets doet moet je het wel uitzoooonderlijk goed doen" hahahaha vooral blijven lachen (soms als een boer met kiespijn).maar goed, nu snap ik het pas echt, krampachtig in je keuze zitten, ik was gestopt en was er klaar mee!Ik ben nog steeds gestopt en ik ben er nog steeds klaar mee maar nu realiseer ik pas echt dat het altijd een onderdeel van mijn leven is en ik moet leren omdat te accepteren en om daar met een relaxte en ontspannende manier mee om te gaan.Na deze bekentenis.......... mag ik nog terug komen en ben ik nog steeds ruim vier maanden gestopt met één uitglijder of moet ik opnieuw beginnen???groetjestasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Lieve Tasseke,Noem mij de eerste alcoholist die in één keer gestopt is met drinken????? Ik ben het niet. Ik ben hier niet de baas, maar NATUURLIJK mag je terugkomen.(tjeeeeeeee, van VIER l*llige wijntjes dronken tegen een hek aan knallen? Daar had ik vroeger dan toch wel vier flessen voor nodig :D:D, maaaaaarrrrr dit terzijde).Wel pijnlijk je verhaal, letterlijk en figuurlijk, aiiiiaiiiiaiiiiiaiiiii. Amai, zouden sommigen hier zeggen (en ik roep het soms ook al). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 ach je weet het houtjeSommige mensen moeten hard tegen de muur aan lopen voordat ze de dingen begrijpen, ik heb iets met hekjes en stoeptegels!maar goed, buitenom dat ik de komende tijd nog wel even fysiek herinnert wordt aan het feit dat ik gedronken heb, vind ik eigenlijk de schaamte erger. Ik heb weer met mijn dronken kop over straat gezwalkt heb mezelf weer goed te kijk gezet. iedereen was zo trots op me ik ging ook de goede kant op en nu???Opstaan en weer doorgaan (beetje kreupel maar toch mobiel) maar het feit dat ik zo hardhandig met mijn beide beentjes ben neergezet moet ik toch een plekje geven.Ik had zo gehoopt dat mijn afscheid met zatte en maffe tas definitief was maar ze blijft me achtervolgen.het valt me best zwaar om weer geconfronteerd met je slechte, verkeerde ik te worden en nu daar nuchter over terug denken.Eén voordeel, vroeger had ik geen schaamtegevoelens want die waren doodgedronken. Nu heb ik het wel, niets om trots op te zijn maar het betekend wel dat ik mijn gevoelens terugkrijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Zo hier een ontzettende slaperige:wacko:werd net uit mijn bed gebeld en kreeg een prachtige bos witte rozen.Ik ben wel eens beroerder wakker geworden, hahaha;).Tjee Tasseke tuurlijk ben je weer welkom, grappig van de week dacht ik nog aan hoe het met je zal gaan.Tjonge vier wijntjes en dan al tegen een hek, daar had ik toch wel iets meer voor nodig.Meid schrijf weer mee en haal eruit wat erin zit voor jou.Treesje, ik begrijp je hoor en ik heb je altijd een lieverd gevonden, maar dat wist je al.Geniet van je kleinkind en al post je wat minder, ik kom je hier vanst wel weer tegen.Bah Houtje, ik haat administratie, gelukkig heb ik het de laatse maanden op orde pffffff is wel anders geweest hoor.Fijn dat je al zo snel bij de neuroloog terecht kan.Tjee ik heb bijna mijn hele dag verslapen, maar het was wel erg lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Tjaaaaaaaaaaaa Albertinientje,En dan zal je on-line je waterstand moeten opgeven en dan zal je Zoon roepen om je te helpen ivm rug/hand/arm/hoofd (alles doet zeer inmiddels :$ ) en die zal dan voorlezen 10.900 nog wat en jij vult dat in en online wordt de vraag gesteld of dat zeker te weten klopt want een "onverwachte stand" en jij denkt jaaaaaaaaaaaa ik weet het pubers en doeschjen, uuuuuuuuuuren lang, dus okee......Dan schiet je te binnen dat je alle afrekeningen bewaart en dat je dus kunt kijken wat de stand van vorig jaar was en je leest 951 en het jaar daarvoor 835 zoiets er zit ongeveer 150-175 kuub tussen de jaren, en ik heb net opgegeven TIENDUIZEND KUUB NOGWAT VERBRUIKT.Dan raak in paniek, op vrijdagmiddag, dat water is nog wel te overzien die paar honderd euro maar ook de belastingen, rioolheffing, WAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH.Gelukkig hebben ze een klantenservice die op vrijdagmiddag bemand is en die mevrouw ziet er de lol wel van in. Ze heeft het gecorrigeerd. Laat het nou vrijdagmiddag zijn (mijn Val-Kuil-Dag) en het half vijf zijn, mijn VAL KUIL TIJD en ik denk gewoon ik kan al zolang zonder, HUHHHHHHH!!!!!!!!!!!! en ik merk dat ik prima zonder kan, gaat de paniek namelijk ook wel over.Wijze les: in geval van paniek: neem géén drank, uw paniek gaat TOCH over.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Tactus,Ik krijg bij iedere keer dat ik op "Antwoord" druk een "alarm-handje" te zien dat waarschuwt voor ????? ik denk een pop-up. Dan druk ik op CTRL+Antwoord en dan krijg ik de melding: "pop-up geblokkeerd". Hoe krijg jullie een onschuldige forumgebruiker in de war, is dat de vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Hoi allemaal,Ik heb net een uitgebreid stuk geschreven aan mijn begeleidster bij Tactus.Ja, mijn geval is heropend.Nu ben ik wel moe en ga een dut doen.Tapas gaf me als goede raad om juist op een goede dag rust te nemen.Nou, ik heb, wat ik noem een goede dag en ik neem nu rust.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Hei alle forummers,Ik hoop dat ik hier niet midden in een belangrijke discussie val want heb nog niets nagelezen maar wil even aan allen die soms even aan me denken laten weten hoe het met me gaat!!Na een tijd van afwezigheid ben ik hier terug! Ik heb een tijdje afstand genomen van het forum omdat ik in een diep dal zat en het gevoel had dat ik hier steeds maar kwam klagen en zielig doen, waardoor ik ook het gevoel had dat ik er niet écht meer was voor anderen!!!! Heb een moeilijke intens verdrietige tijd achter de rug met een paar uitglijders en veel tja, hoe zeg je het? Zelfmedelijden, zeker?? Maar ik kom er wel, heb er weer vertrouwen in en durf alweer positief naar de toekomst kijken! Hoe moeilijk het ook geweest is, ik heb die tijd ook nodig gehad om eens goed naar mezelf én naar bepaalde situaties te kijken en voor mezelf de conclusies getrokken!! Sommige dingen zijn nu eenmaal hard om te verwerken en het een plaatsje te geven!! Maar, en nu het goeie nieuws... ik sta intussen wel weer 12 dagen volledig droog en daar ben ik wel wat trots op! Eerst ging ik weer de mist in omdat ik dacht dat ik het zonder JWW niet kon verwerken maar het is pas beginnen lukken zonder die JWW, hoe rauw de dingen dan ook aanvoelden en soms nog aanvoelen!!! Zit nu weer in m'n nachtdiensten, heb er nog 3 te gaan! Ook weer wat in de mallemolen van dokters en onderzoeken gestapt, niet meer kop in het zand maar eraan werken!! Vanavond om 19u moet ik bellen voor de uitslag van m'n bloedname en daar ben ik wel wat nerveus over, maar positief denken en duimen doet ook wel veel!!Zo, danke voor jullie begrip en geduld!!Ik hou jullie op de hoogte!!Ik heb niets nagelezen en hoop dat ik geen écht belangrijke dingen gemist heb daardoor! Dus voor allen die iets te vieren hadden, voor allen die een mijlpaal bereikt hebben, voor allen die iets gedaan hebben die alle lof verdiend: Een hééééél dikke proficiat van knuffie, wel te laat maar daarom niet minder gemeend!!!Heel veel liefs aan allen van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozias Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Daar ben ik weer even....Iets minder opgewekt dan vanmorgen, ik moet zeggen dat het moeilijk is vandaag!Vandaag ben ik de hele dag alleen geweest en van alles gedaan zo ook boodschappen en overal is WIJN, gek wordt je af en toe van, dat wijnpad in de supermarkt begint al te roepen als ik er nog niet eens in de buuurt ben!!!!Nou ja Gremlins overal iniedergeval!Dit was nou zo'n typische dag waarop ik vaak om 3 uur al aan de wijn zat, lekker alleen, niks stiekem en dan lekker kokkerellen en dan maar hopen dat de gastouder waar ik die kleine ophaal niets in de gaten had......En dan weer stiekem verder en als manlief dan thuiskwam zat er meestal al een fles in en maakten we ruzie, doen we nog wel maar wel anders, het escaleert minder!Nou ja zo maar even wat hersenspinsels mijnerzijds, ik ga zo fris als een hoentje mijn kleine ophalen, lekker op de fiets, dat deed ik anders ook niet meer want ik kan niet fietsen met wijn op maar ik stapte wel in de auto om mijn allessie op te halen (tis vlakbij maar toch!!!!)Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Hallo lieve forumleden!Poeh, boodschappen gedaan en vanmorgen een heel lang gesprek gehad met dochter op a.s school!Het was een genot te merken dat iemand alles gelezen had over mijn dochter en de moeite deed om het te begrijpen! Kortom dochter en ik hadden er een goed gevoel over. Ze gaat nu nadenken of ze de motivatie op kan brengen het bijzonder zware jaar te gaan doen komend schooljaar!Ze was zenuwachtig maar we hebben in redelijk goede harmonie in de file gestaan zowel heen als terug.Dat is weleens anders geweest!Tasseke,weer welkom hier! Fijn dat je al een tijd droog staat! Kan je zien dat je al niet meer goed tegen de alco kan, tenzij je 4 emmers hebt gedronken ipv glazen???? Trees,alle begrip. We zien je nog weleens, dat zou ik prettig vinden! En je was er altijd hoor indien nodig, ik ben het niet eens met jouw gevoel!Kate,fijn te lezen dat het zo goed gaat! Morgen 4 maanden droog! Hardstikke mooi! Veel geluk en ik hoop nog heel lang droog!!Corinne,mooi dat je een betere dag hebt! Houtje,fijn dat je al a.s dinsdag bij de neuroloog terecht kan!Met die waterstand van jullie zou je zeggen dat jullie een zwembad in de tuin hebben met water wat dagelijks wordt ververst! Gelukkig kon je het nog makkelijk corrigeren!Tapas,jammer dat de doorstart nog niet zeker is! Gelukkig heb jij nu ook andere projecten waar jij je op kan storten!Ik ga ook even rusten! Het hakte erin vanmorgen al was het positief.Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Jozias,toch een ander gevoel he? Je wordt zo apatisch al wat met drank in je mik, althans ik wel!Nu kan je tenminste de verhalen van je kind nog goed aanhoren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Gemmetje,Wat fijn voor jou en Dochter. Maar, ze zal het ZELF moeten doen/willen/beslissen/doorzetten. Moeilijk hè. Weet je, ik maak voor jou een fris zwembadje klaar (hihi) en dan kom je maar een duik(je) nemen. XXXHoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Hallo lieverdjesVoor wie nog even een OH...Ah...OH...HAhaha...WAT LIEF GEVOEL WIL HEBBEN MOET EVEN NAAR HET FILMPJE KIJKEN WAT IK OP HET ANDERE DRAADJE GEPLAATST HEB.Een erg goede Gremlin verjager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Ok, ik heb m'n hart gelucht... misschien later reacties.Nu ga ik afsluiten en m'n bad inplonzen! Daarna eten maken, eten en gaan werken!Knuf van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Knuffie..je weet toch wel dat je hier altijd kunt binnenvallen...je bent hier thuis!Ik vind het fijn om te horen dat je de negatieve spiraal waar je in terecht was gekomen weer te boven bent gekomenen dat je nu al 12 dagen droog staat. Het een mooie prestatie met alles wat je meemaakt.De moeilijkste dagen heb je er al weer opzitten.Nu nog langzamerhand weer leren van je slaap te genieten en niet tijdens een rot gevoel naar de JWW te grijpen.Ik hoop dat je genoeg afleiding en ontspanning naast je gezin en werk hebt om ook een beetje dichter bij jezelf te komen.Fijn je weer te lezen en van mij krijg je een dikke knuffel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Gem eem mooi moment met je dochter.....daar ben ik blij om.En het gevoel hebben dat iemand zich verdiept had in je dochter en haar omstandigheden is ook een fijn gevoel.Ik was vandaag met mijn man bij Sociale Dienst en ze vinden dat hij gekeurd moet worden.Hij moet eerst aan zich zelf en hoe hij in het leven staat werken voordat hij de druk van de samenleving aan kan.Gelukkig beseft mijn man nu ook dat struisvogelpolitiek op langere termijn geen vruchten afwerpt.Nu nog de stap om hulp durven nemen.We komen er wel, het besef is er, de wil is er...nu nog de stap maken.maar we gaan nog steeds vooruit en niet achteruit en dat is wat telt.tis wat die shriefvouten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden