Spring naar bijdragen

zaterdag 17 mei

stien

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Trees

Ja, die is goed, Charlie! Of wil je ons jaloers maken? nee, hoor, ik woon ook dichtbij het strand, 1000 meter of zo, en ik ga eigenlijk veel te weinig! Ja, vorige week met dochter in een strandtent een scholletje gegeten, da's dan wel weer leuk! En ik miste niet eens een glaasje wijn! Het was al zo normaal om Spa rood te bestellen! Dat bedenk ik me nu pas....zou de knop dan écht om zijn? Laat ik maar niet te vroeg juichen...alleen vandaag enzo!

1000meter???????????????????Ik op 3x struikelen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, hoe kan het dan dat Trees d'r voetjes wel op stonden?

He Charlie: achtertuin gezien. Dus het ligt echt ergens anders aan.

Mijn hemel Charlie: wat een kanjers.

Corinne: heb via pb inderdaad mijn verhaal helemaal verteld en daarna ook hier grotendeels.
Ik merk dat mijn , nou ja, depressie mag ik het niet noemen, maar mijn ongenoegens gewoon verdwijnen op deze veilige stek. Zo'n gemeen duveltje kwam me ineens van alles vertellen.
Ik heb dat zo ontzettend nodig, gewoon rust, deur dicht en iedereen zoekt het zich maar uit.
Ja toch? Zit het er voor jou in Corinne een eigen ruimte, al is het nog zo klein?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je, ik ben bestwel blij dat ik alleen woon!
Soms mis ik wel iemand om me heen die me tot een pauze zou dwingen. Maar da's behoorlijk praktisch gedacht.
Ik heb wel met mensen samen geleefd, maar ik blijk toch een behoorlijk complex figuur in de omgang te zijn.. Tenminste dat zeggen ze dan.. Ik vind mezelf wel makkelijk, tenzij ik ergens last van heb dan steek ik dat niet onder stoelen of banken... De enige mensen die mij een handzaam type vinden tijdens het samenwonen zijn mijn beste vriend.. We hebben samen gewoond in een kliniek.. En mijn beste vriendinnetje... Wij hebben 4 jaar lang bijna 24 uur op elkaars lip gezeten alleen slapen deden we apart...
Da's volgens de "normen" ook niet normaal.. :D Geloof ik, maar ja ik heb me nooit aan de normen gehouden. :D Daar voel ik me het beste onder ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Spud

@An, Mag jij wel een eigen plek van jezelf hebben? Moet jij niet nòg steeds teveel van jezelf? Dat zijn 2 vragen die ik me stel wanneer je het over je plekje hebt.. Mijn ervaring is met anderen in huis dat ik ook niet van m'n eigen plekje kan genieten... Ik moet er toch zijn voor die ander en ze vermaken???

Kan zijn dat ik nu met m'n antwoord de verkeerde kant op ga.. Maar ik doe het toch maar...

Ik ben zo iemand die zich niet terug kan trekken wanneer het huis vol zit.. Kan niet omschrijven waarom maar dat is gewoon zo. Ik onspan me het beste wanneer het huis leeg is.. Anders voel ik me te verantwoordelijk voor alles. Is dat in jou geval ook?

Spud,
Je stelt de vraag aan An.
Ik kan me ook alleen ontspannen als iedereen het huis uit is.
Ik kijk al uit naar de week van 21 juli. Dan ben ik 4 hele dagen met de nachten alleen thuis.
En verder probeer ik nu mijn eigen privéplek te creëren, zodat ik ook eens een notitie kan laten liggen.
Een plek waar geklopt moet worden voor dat je binnen mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Har! Heb je mij nou met al m'n geklets geblokt? :D
Jij doet het via imageshack toch???
Ik krijg echt pertinente uitschrijving bij jou links...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh, er staat NIETS tussen die links die ik eerder geplaatst heb, geen foto dus en daarom krijg je een melding dat je om een niet bestaande link hebt gevraagd.
Je kunt trouwens dan gewoon een pagina terugbladeren en komt dan weer terug op het forum. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: precies, waar je eens iets kan laten liggen. Constant moet ik mijn computer afsluiten.
Allen al het puber verhaal. Pubers die niet bekend zijn met privacy, maar oh jee als je dat bij hun zou doen. Ach, bekend verschijnsel dus. Ik verheug me ook. In de zomer ga ik het mee maken dat ik twee hele dagen alleen ben. Dat is dus heel erg bijzonder voor mij, dat maak ik misschien eens in de zoveel jaren mee. Klinkt niet goed naar de mensen die zich eenzaam voelen en zouden wensen meer mensen om zich heen te hebben. Dus ik wil niet ontevreden overkomen en moet zeggen dat ik het heel vaak ook heel fijn vind om te kunnen zorgen en er voor ze te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...